De bouwmarkt is inmiddels gesloten .. maandag zijn ze de eerstenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zou vragen kunnen we een bijl kopen
Actionquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De bouwmarkt is inmiddels gesloten .. maandag zijn ze de eersten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed nu aansterken.![]()
Is Amsterdam he.. daar is vast wel iets open op zondag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze echt wel ergens in een schuur/magazijn ietsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand cynisch zeggen "en dit moet je met een action zaag gaan zagen"quote:
Ho hoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is Amsterdam he.. daar is vast wel iets open op zondag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hahaha ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand cynisch zeggen "en dit moet je met een action zaag gaan zagen"
Is volgens mij van het droge hout.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Wie is er nu een niet al te groot stuk aan het splijten ?
Aah Axel
De logica
Rondje is te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Tascha071 het volgende:
Als ze nou met die hamer op die bijl gaan?
Dan is het helemaal niet logischquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is volgens mij van het droge hout.
Mag niet die moeten het vuur in de gaten houden....opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:37 schreef Luna68 het volgende:
Milena en Sharice een kwartiertje gezaagd, iedereen naar buiten gestuurd om te zagen en zelf weer naar binnen
En waarom zagen Jordy en matti niet mee?
Of gewoon een hakbijlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:36 schreef Puzzie het volgende:
BB geeft ze ook niet echt een zaag waar je stevig mee kan zagen
Dat wordt doorzagen met het broodmesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle zagen vallen 1 voor 1 uit ... geweldig
Er worden as we speak 3 stagiaires er op uit gestuurdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Dit is echt een faal opdracht
Pootje: de action zaag is bot en een zaag is kapot.. we hebben maar 1 werkende zaag.. let us know
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt doorzagen met het broodmes
En droog hout denk ik .. dit is echt een faal opdrachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden as we speak 3 stagiaires er op uit gestuurd
Ga op zoek naar materiaal om hout te kloven
Gut de eerste met een goed ideequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Axel vraagt aan BB of ze een bijl kunnen krijgen
Het rookt ook nog eensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee... en om het nog iets erger te maken gaat Jordy ook nog zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |