Dat dat grote kul is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Zoals we allemaal wel weten vormt de Islam een steeds grotere religieuze groep binnen Nederland en andere west europese landen. In 2020 was maar liefst 5 procent van de Nederlanders moslim. Dat is een enorm grote groep. Daarom heb je in vrijwel ieder dorp tegenwoordig naast een kerk ook wel een moskee.
En zoals de meesten van ons wel weten mag je binnen de islam geen alcohol drinken. 'Ja maar ik ken een moslim die wel eens een wijntje drinkt !' Ja net zoals dat er ook christenen zijn die wel eens godverdomme zeggen. Dat is natuurlijk niet zo heel gek. Punt blijft dat dit wel de regel is binnen de islam.
We zien in de media steeds vaker een enorme focus op het niet drinken van alcohol ofwel geheelonthouding. Je krijgt er de kanker van, het is alleen maar slecht dit dat.
Dat is mijns inziens een vorm van islamisering van de samenleving, wat denken jullie daarover?
Zelden zulke onzin gelezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens?
Wat een onzin. Ik ben ook gestopt met alcohol, en dat had totaal helemaal niets met de Islam te maken, maar alles met mijn gezondheid en dat ik oud wil worden. Ik wil gewoon een gezond lichaam. Gestopt met roken en gestopt met drinken. Dus waar je het vandaan haalt.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hallo allemaal
Zoals we allemaal wel weten vormt de Islam een steeds grotere religieuze groep binnen Nederland en andere west europese landen. In 2020 was maar liefst 5 procent van de Nederlanders moslim. Dat is een enorm grote groep. Daarom heb je in vrijwel ieder dorp tegenwoordig naast een kerk ook wel een moskee.
En zoals de meesten van ons wel weten mag je binnen de islam geen alcohol drinken. 'Ja maar ik ken een moslim die wel eens een wijntje drinkt !' Ja net zoals dat er ook christenen zijn die wel eens godverdomme zeggen. Dat is natuurlijk niet zo heel gek. Punt blijft dat dit wel de regel is binnen de islam.
We zien in de media steeds vaker een enorme focus op het niet drinken van alcohol ofwel geheelonthouding. Je krijgt er de kanker van, het is alleen maar slecht dit dat.
Dat is mijns inziens een vorm van islamisering van de samenleving, wat denken jullie daarover?
Mensen doen helemaal neit meer aan mindfulness of geld geven aan armen, integendeel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat dat grote kul is.
Mensen doen meer aan mindfulness, dus een vorm van boeddhifisering? Mensen geven meer geld aan armen is islamisering?
Mag hopen dat deze ito-zwakstroomredenatie niet serieus is.
Allahoe akbarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja ik denk dat dames en heren beleidsmakers het beide wel zien zitten. Dus en tegemoetkomen aan de islam en het gezondheidsaspect.
Alcohol ont-normaliseren heeft veel voordelen.
Dit is off topic, dit topic gaat over islam en geheelonthouding, niet over LGBTQIA+quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:23 schreef halfway het volgende:
5% ?
Valt nog ten opzichte van In Nederland is 18 procent van de bevolking van 15 jaar of ouder LHBTQIA
Nog weer zo'n flauwekuluitspraak. Kijk eens hier naar FOK! Genoeg te vinden hierover, zoals de geweldige kerspakkettenactie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mensen doen helemaal neit meer aan mindfulness of geld geven aan armen, integendeel.
Niks mis met kip, maar ook niks mis met varkensvlees.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:24 schreef DutchPandora het volgende:
Net als al die Nederlanders die opeens alleen maar kip eten in plaats van oer-Hollands varkensvlees.
Waarom wil je oud worden?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:32 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben ook gestopt met alcohol, en dat had totaal helemaal niets met de Islam te maken, maar alles met mijn gezondheid en dat ik oud wil worden. Ik wil gewoon een gezond lichaam. Gestopt met roken en gestopt met drinken. Dus waar je het vandaan haalt.....
En iedereen moet helemaal zelf weten als hij of zij de fles laat staan.
En zoals de meesten van ons wel weten mag je binnen de islam geen alcohol drinken. 'Ja maar ik ken een moslim die wel eens een wijntje drinkt !' Ja net zoals dat er ook christenen zijn die wel eens godverdomme zeggen. Dat is natuurlijk niet zo heel gek. Punt blijft dat dit wel de regel is binnen de islam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat je verbanden trekt die er niet zijn.
En ook onder moslims wordt alcohol gedronken en er zijn er zelfs genoeg met een drankprobleem.
Ik heb geen idee wat kerstpakketten te maken hebben met alcohol en islam maar ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nog weer zo'n flauwekuluitspraak. Kijk eens hier naar FOK! Genoeg te vinden hierover, zoals de geweldige kerspakkettenactie.
---> VER
En daarom worden mensen in moslimlanden, waar ze veel minder tot geen alcohol drinken, veel ouder dan Nederlanders.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Van alcohol krijg je kanker.
Proost.
Kijk even op welke reactie ik heb gereageerd. En, neem er nog één, want volgens mij ben je er al vroeg bij vandaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat kerstpakketten te maken hebben met alcohol en islam maar ok.
Daar heb ik naar gekeken, en ik heb er op gereageerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:41 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Kijk even op welke reactie ik heb gereageerd. En, neem er nog één, want volgens mij ben je er al vroeg bij vandaag.
Draag je ook wel eens een hoofddoekje?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind varkensvlees ook niet lekker. Maar ben geen moslim
Dat is ook een afwijkende vorm.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit is off topic, dit topic gaat over islam en geheelonthouding, niet over LGBTQIA+
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Draag je ook wel eens een hoofddoekje?
Sommige christenen gaan ook wel eens vreemd. Of zeggen wel eens godverdomme. Stiekem stiekem.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:53 schreef KingRadler het volgende:
Veel Moslims drinken gewoon stiekem Alcohol, alles dat zij niet mogen doen ze toch.
Net zoals broodje kebab eten met Varkensvlees.
Je mist het punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mensen doen helemaal neit meer aan mindfulness of geld geven aan armen, integendeel.
Van wie niet? Van de moslims?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:05 schreef Nober het volgende:
Flink door zuipen dus straks mag 't niet meer.
Dat zal allemaal wel. Toch zie je in de verslavingszorg genoeg ‘moslims’ die een groot probleem met alcohol hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze toch niet naar Jenna?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel. Toch zie je in de verslavingszorg genoeg ‘moslims’ die een groot probleem met alcohol hebben.
Dat is denk ik vrij expres.quote:
Ik had het ook even niet door, maar dit is met opzet trollen om een beetje ruzie te schoppen. Inderdaad puberaal gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is denk ik vrij expres.
Het hele topic is niks meer dan een soort halfbakken ragebait. Wat een 15 jarige denkt dat ragebait zou moeten zijn.
Denk je serieus dat een 15 jarige op FOK! komt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is denk ik vrij expres.
Het hele topic is niks meer dan een soort halfbakken ragebait. Wat een 15 jarige denkt dat ragebait zou moeten zijn.
Wat heeft deze comment te maken met het onderwerp van het topic?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik had het ook even niet door, maar dit is met opzet trollen om een beetje ruzie te schoppen. Inderdaad puberaal gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |