Oef mijn huidige 128GB zit de hele tijd vol... Maar 256 zal wel genoeg zijn, je kan het altijd gekker maken... Anders op tijd de filmpjes en foto's naar de servers kopieërenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
256 GB is echt zat voor 99% van de gebruikers man.
Ik heb een 128GB iPhone en heb nog nooit meer dan 40% vol gehad.
Als je er écht 6 jaar mee doet, is die ¤230 maar ¤3,19 per maand extra.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef MisterFox het volgende:
Pfffffff 512 GB is gewoon ¤230,- duurder... Ik neem wel genoegen met de 256 denk ik toch maar. Wat een geld zeg.
De meeste dingen kun je toch op je cloud opslaan. Maar als je 4k ofzo gaat filmen heb je waarschijnlijk wel meer nodig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef MisterFox het volgende:
Pfffffff 512 GB is gewoon ¤230,- duurder... Ik neem wel genoegen met de 256 denk ik toch maar. Wat een geld zeg.
Als je veel fotos en filmpjes maakt zit je er zo aanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
256 GB is echt zat voor 99% van de gebruikers man.
Ik heb een 128GB iPhone en heb nog nooit meer dan 40% vol gehad.
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als je veel fotos en filmpjes maakt zit je er zo aan
Ik heb ook 128gb en moet m inmiddels iedere maand wel opschonen.
Tja dat zijn de belachelijke prijzen van apple, inkoop is het waarschijnlijk 20,-quote:Op zondag 9 februari 2025 03:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Maar 230,- voor 512gb zou ik dan ook weer zonde vinden.
Ik vraag me af hoe lang ze dit nog gaan kunnen verantwoorden met alle concurrentie. Het had niet veel gescheeld of ik had een Pixel 9 Pro gehaald en GrapheneOS erop gezet.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja dat zijn de belachelijke prijzen van apple, inkoop is het waarschijnlijk 20,-
Ja en mensen zoals jou houden dat beleid lekker in stand door hun shit te kopen. ik heb een android telefoon van 8 tientjes waar ik alles mee kan, mensen die meer dan 1000 euro aan een telefoon uitgeven zijn niet goed snik.quote:Op zondag 9 februari 2025 04:14 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze dit nog gaan kunnen verantwoorden met alle concurrentie. Het had niet veel gescheeld of ik had een Pixel 9 Pro gehaald en GrapheneOS erop gezet.
GrapheneOS is geweldig, maar ik wil gewoon weer verder met iOS.
Het enige waar ik me enorm aan stoor is het strenge beleid van Apple. Maargoed het is een keuze.
Okay, daar denk ik anders over.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en mensen zoals jou houden dat beleid lekker in stand door hun shit te kopen. ik heb een android telefoon van 8 tientjes waar ik alles mee kan, mensen die meer dan 1000 euro aan een telefoon uitgeven zijn niet goed snik.
Van waar dan toch die twijfel over een paar knaken. En het idee er 6jaar mee te doen.quote:
Nou het probleem is dat men niet uit het apple eco systeem wil stappen, daar zit ik zelf ook meequote:Op zondag 9 februari 2025 04:14 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze dit nog gaan kunnen verantwoorden met alle concurrentie. Het had niet veel gescheeld of ik had een Pixel 9 Pro gehaald en GrapheneOS erop gezet.
GrapheneOS is geweldig, maar ik wil gewoon weer verder met iOS.
Het enige waar ik me enorm aan stoor is het strenge beleid van Apple. Maargoed het is een keuze.
UK’s secret Apple iCloud backdoor order is a global emergency, say criticsquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:50 schreef junkiesietze het volgende:
oehh eigen clouddienst, whatever that is
Ik doe er zelf persoonlijk best wel veel mee. Ik denk dat minder dan 512GB voor mij een irritatiepunt gaat worden komende jaren; dan maar die ¤3,84 per maand betalen komende 60 maanden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:47 schreef Clubman het volgende:
Ik heb een 15pro met 128GB en na een jaar heb ik nog 60GB over. Het is maar net wat je doet met je telefoon natuurlijk.
Ik ben selectief met wat ik film of fotografeer. Liever 1 mooi filmpje dan 10 keer iets waar je misschien nooit meer naar kijkt.
Ja zo kun je alles bagatelliseren natuurlijk maar je moet ergens wel een streep zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je er écht 6 jaar mee doet, is die ¤230 maar ¤3,19 per maand extra.
Ik denk dat dit de streep wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles bagatelliseren natuurlijk maar je moet ergens wel een streep zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |