abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2025 @ 00:16:10 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216602962
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
Nee. Wat je zegt klopt op meerdere fronten niet. Geen islamistische autoriteit en geen verklaring of iets haram is. Het is mij een groot vraagteken wat nu precies je punt is.
Dit, dus.
pi_216602970
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Veel van die zgn waarden laten we inderdaad links liggen. En dat siert ons juist. Paar voorbeelden:

• Blokjes kaas en osseworst op een satéprikker en wat pate op een cracker als je mensen uitnodigt. :')
• Partnerruil.
• Als vader toekijken hoe snelle Henk van het kippenkamp je dochter vol op de mond neemt.
• Als vader condooms kopen voor je dochter.
• Koekjestrommel hermetisch afsluiten nadat je er een koekje uit hebt gepakt.

Waarden die ons wel aan staan en met gepaste trots en dito grimas wel overnemen:

• Goed plannen
• Stiptheid
• Zuinigheid (moet alleen niet doorschieten)
• Rationaliteit
• Redelijkheid
• Totaalvoetbal

:{
Je vergeet eerwraak, inteelt, en terrorisme. Als we toch zo gaan beginnen.
pi_216603010
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee. Wat je zegt klopt op meerdere fronten niet. Geen islamistische autoriteit en geen verklaring of iets haram is. Het is mij een groot vraagteken wat nu precies je punt is.
Dan mag je haram vervangen voor “niet de juiste opleiding” of iets vergelijkbaars voor het geval je verder gaat met je simplistische semantische discussie. Je weet heel goed wat ik bedoel.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 9 februari 2025 @ 00:25:05 #154
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216603028
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dan mag je haram vervangen voor “niet de juiste opleiding” of iets vergelijkbaars voor het geval je verder gaat met je simplistische semantische discussie. Je weet heel goed wat ik bedoel.
En hoe zat dat dan tussen 2006 en 2013 toen er wel een imamopleiding bestond? 7 jaar is dan toch wel bijzonder lang voor hetgeen wat jij claimt.
Dit, dus.
pi_216603032
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef havanagila het volgende:

[..]
Je vergeet eerwraak, inteelt, en terrorisme. Als we toch zo gaan beginnen.
Je linker hand vies vinden niet te vergeten.
pi_216603041
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En hoe zat dat dan tussen 2006 en 2013 toen er wel een imamopleiding bestond? 7 jaar is dan toch wel bijzonder lang voor hetgeen wat jij claimt.
Ligt eraan waarom deze gestopt is. En waarom zou het nu wel werken?

Edit: ik zie het al: te weinig studenten, en de meeste langstudeerders.

https://nos.nl/artikel/471698-inholland-stopt-met-imamopleiding

Dat argument lijkt dus afgestreept te kunnen worden.
  zondag 9 februari 2025 @ 00:31:10 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216603085
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:26 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ligt eraan waarom deze gestopt is. En waarom zou het nu wel werken?
De opleiding was verliesgevend. Uiteindelijk gaat het om de centen, uiteraard. Maar dat staat nog altijd niet in lijn met wat jij zegt over ingrijpen vanuit een zekere richting. Die opleiding heeft gewoon rustig 7 jaar bestaan.
Dit, dus.
  zondag 9 februari 2025 @ 00:31:39 #158
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216603091
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is Nederland, dit is een Westers land waar een Christelijk-Joodse inslag de norm zou moeten zijn.
Een christelijk-joodse norm willen aandringen terwijl het gros van het land helemaal niks heeft met die sprookjesfiguren :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216603140
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De opleiding was verliesgevend. Uiteindelijk gaat het om de centen, uiteraard. Maar dat staat nog altijd niet in lijn met wat jij zegt over ingrijpen vanuit een zekere richting. Die opleiding heeft gewoon rustig 7 jaar bestaan.
Ondertussen is er in 2024 gepoogd een nieuwe officiele opleiding op te zetten maar kwamen de moslimorganisatie (neem deze maar voor jouw prangende vraag als gemak voor de authoriteit aan. Ik heb geen zin om verder te zoeken of het moslim broederschap of wie dan ook erachter zit. Blijkbaar hebben ze authoriteit) en de opleidingen niet tot overeenstemming. Ik zit warm in ieder geval. En je weet heel goed wat ik bedoel.

https://nos.nl/artikel/25(...)sverschil-aanbieders
  zondag 9 februari 2025 @ 00:42:56 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216603194
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:36 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ondertussen is er in 2024 gepoogd een nieuwe officiele opleiding op te zetten maar kwamen de moslimorganisatie (neem deze maar voor jouw prangende vraag als gemak voor de authoriteit aan. Ik heb geen zin om verder te zoeken of het moslim broederschap of wie dan ook erachter zit. Blijkbaar hebben ze authoriteit) en de opleidingen niet tot overeenstemming. Ik zit warm in ieder geval. En je weet heel goed wat ik bedoel.

https://nos.nl/artikel/25(...)sverschil-aanbieders
Ja, je sluit iedere post keurig af met “je weet wat ik bedoel” maar tot dusver heb je echt nog helemaal niks kunnen aantonen wat dat nou precies is. Ze kwamen er niet uit. Oké.
Dit, dus.
pi_216603450
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, je sluit iedere post keurig af met “je weet wat ik bedoel” maar tot dusver heb je echt nog helemaal niks kunnen aantonen wat dat nou precies is. Ze kwamen er niet uit. Oké.
Ik mis goede argumenten om verder met je in discussie te gaat. Als er een opleiding zou komen onder de huidige regering zou die zeker niet door die authoriteit goedgekeurd worden als die authoriteit al onder de vorige regering al te ver af lag qua inzichten (herken het eufemisme). Wat precies mijn punt was. Dit was 5 minuten googlewerk, ben weer wat wijzer geworden zelfs hierdoor (en de omstanders vast ook).
Ik zal mijn laatste zin nogmaals herhalen: je weet heel goed wat ik bedoel. Of misschien overschat ik je.
  zondag 9 februari 2025 @ 03:23:27 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_216603769
quote:

[..]
Veel van die zgn waarden laten we inderdaad links liggen. En dat siert ons juist. Paar voorbeelden:

• Blokjes kaas en osseworst op een satéprikker en wat pate op een cracker als je mensen uitnodigt. :')
• Partnerruil.
• Als vader toekijken hoe snelle Henk van het kippenkamp je dochter vol op de mond neemt.

Waarden die ons wel aan staan en met gepaste trots en dito grimas wel overnemen:

• Goed plannen
• Stiptheid
• Rationaliteit
• Redelijkheid
• Totaalvoetbal

Het begint tijd te worden dat iemand je gaat blokken ouwe want je begint echt uit je aars te praten nu.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 9 februari 2025 @ 03:26:41 #163
117098 Hathor
Effe niet
pi_216603774
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Jij gaat weer woelen. Al die Moslims om je heen. :')

:{²
Ik ben bewapend baardmans, kom maar langs.
  zondag 9 februari 2025 @ 03:31:40 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_216603778
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een christelijk-joodse norm willen aandringen terwijl het gros van het land helemaal niks heeft met die sprookjesfiguren :')
Maar wel met die islamfiguren?
  zondag 9 februari 2025 @ 03:34:38 #165
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603781
quote:

[..]

• Partnerruil.

• Goed plannen
• Stiptheid
• Rationaliteit
• Redelijkheid
• Totaalvoetbal

Die schaal met hapjes en vlaggetjes die daarna vervolgens na een rondje in de woonkamer vervolgens linea recta weer de keuken in verdwijnt _O_
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 03:35:27 #166
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603783
Of rond 5 uur:

"Wij gaan zo eten, hoe laat zien we je morgen?"

Ongehoord :X
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 03:41:09 #167
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603788
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:25 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je linker hand vies vinden niet te vergeten.
Je reet afvegen met papier _O-
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 04:16:29 #168
117098 Hathor
Effe niet
pi_216603809
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 03:41 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Je reet afvegen met papier _O-
Jij veegt het af met je hand of zo?
  zondag 9 februari 2025 @ 04:47:28 #169
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603817
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 04:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jij veegt het af met je hand of zo?
Die gebruik je toch ook als je doucht? En traditioneel doe je dit wassen met je linkerhand. En om dat hygienisch te houden gebruik je daar bidet voor. Maar hoe dan ook rijkelijk met water. Dat papier gebruik je om de boel droog te maken voordat je je onderbroek weer op hijst, en niet om de boel 'schoon' te maken. Als je je nagels verzorgt (een absolute must) en je handen naderhand wast met zeep ben je super schoon.

Hygiëne wordt in de Islam overigens heel serieus genomen. Zo ook voor het gebed. Dan heet het "wudu" :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Nyamuk op 09-02-2025 04:57:16 ]
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 04:51:13 #170
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603820
dubbel
Heel veel sambal
  zondag 9 februari 2025 @ 04:56:35 #171
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216603823
Voor de hollandse man: trek je voorhuid naar achter als je pist (en spoel/veeg je eikel af met een scheutje water of nat wc papier. Je vrouw zal je dankbaar zijn. :)

Voor de hollandse vrouw: zet een flesje schoon water naast de wc neer en giet een scheut langs je mossel wanneer je klaar bent met plassen. Geen enkele man heeft trek in een zure sloot. :X

Ja het maakt een gigantisch verschil. Want ondanks dat urine normaliter steriel is wemelt het na enkele minuten al met bacterien.

[ Bericht 78% gewijzigd door Nyamuk op 09-02-2025 05:09:45 ]
Heel veel sambal
pi_216603858
Dit is helemaal niet zo een gek idee, in Turkije zijn Imams Ambtenaren en worden centraal benoemd, juist om extremisme te voorkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 9 februari 2025 @ 10:37:09 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216605125
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 03:35 schreef Nyamuk het volgende:
Of rond 5 uur:

"Wij gaan zo eten, hoe laat zien we je morgen?"

Ongehoord :X
:D

Hoe laat gaan we eten betekent wil je nu weggaan. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216605149
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
:D

Hoe laat gaan we eten betekent wil je nu weggaan. :D

Dat is eerlijker dan zeggen: "Blijf toch nog even! Je bent altijd welkom!" als je dat niet meent, omdat dat zo hoort.
pi_216605171
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 06:10 schreef raptorix het volgende:
Dit is helemaal niet zo een gek idee, in Turkije zijn Imams Ambtenaren en worden centraal benoemd, juist om extremisme te voorkomen.
Het is een ronduit bizar en abject idee. Er was al een opleiding en die was niet winstgevend, dus dan gaan we maar van publiek geld een imamopleiding bekostigen? En door de staat goedgekeurde imams vind je niet rieken naar het loslaten van de scheiding tussen kerk en staat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 februari 2025 @ 10:42:00 #176
13462 BansheeBoy
pi_216605179
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:39 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat is eerlijker dan zeggen: "Blijf toch nog even! Je bent altijd welkom!" als je dat niet meent, omdat dat zo hoort.
Ik wil niet wetenschappelijk doen, maar er is een derde optie. Iemand mee laten eten en het wel gemeend vragen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216605199
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 19:59 schreef Cockwhale het volgende:
Kunnen we ook een terroristen-opleiding beginnen, zodat terrorisme op een humane wijze uitgeoefend kan worden?
:D!
  zondag 9 februari 2025 @ 10:44:14 #178
13462 BansheeBoy
pi_216605204
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 03:34 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Die schaal met hapjes en vlaggetjes die daarna vervolgens na een rondje in de woonkamer vervolgens linea recta weer de keuken in verdwijnt _O_
Je mag de hele avond lekker flirten met zijn vrouw en dansen. Maar je komt niet aan de hapjes (en het salarisstrookje)! :D

Laten we nou niet net doen of alles wat men in Nederland tot de normen en waarden rekent superieur is. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overnemen. Sommige zaken wel. Eerlijk is eerlijk. En daarom denk ik dat we samen elkaar verrijken. Je moet het alleen wel willen (zien).

Jason.

zondag 9 februari 2025 @ 10:47:36 #179
418613 GoldenAge
ex Loverboii
pi_216605232
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je mag de hele avond lekker flirten met zijn vrouw en dansen. Maar je komt niet aan de hapjes (en het salarisstrookje)! :D

Laten we nou niet net doen of alles wat men in Nederland tot de normen en waarden rekent superieur is. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overnemen. Sommige zaken wel. Eerlijk is eerlijk. En daarom denk ik dat we samen elkaar verrijken. Je moet het alleen wel willen (zien).

Jason.

wow wist niet jullie gastvrijheid uitgevonden hadden
pi_216605233
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is een ronduit bizar en abject idee. Er was al een opleiding en die was niet winstgevend, dus dan gaan we maar van publiek geld een imamopleiding bekostigen? En door de staat goedgekeurde imams vind je niet rieken naar het loslaten van de scheiding tussen kerk en staat?
Hoezo bij een lerarenopleiding word die toch ook door de staat geregeld?
Daarnaast waarom zou de opleiding gratis moeten zijn?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216605257
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoezo bij een lerarenopleiding word die toch ook door de staat geregeld?
Daarnaast waarom zou de opleiding gratis moeten zijn?
Als je een niet-winstgevende opleiding (die inderdaad toch al is gesubsidieerd) in stand wil houden, is er nóg meer subsidie nodig. Ik zit er niet op te wachten dat dat van ons belastinggeld gebeurt. De staat moet zich verre houden van religie.

Subsidiëren is dan een nog relatief onschuldig verschijnsel, als dat voor alle religies in gelijke mate gebeurt. Het wordt doodeng op het moment dat je de staat laat bepalen wat juiste denkbeelden zijn en wat niet.
pi_216605324
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 06:10 schreef raptorix het volgende:
Klopt, Diyanet.

Wordt door de overheid gecoördineerd. Juist om salafistisch extremisme buiten de deur te houden. Daarnaast mik je op getoetste competentie en verantwoording waarmee je veel makkelijker kunt ingrijpen.

Dus helemaal niet een verkeerd plan.

Maar. Geluiden erin gingen al tijdens vorige kabinetten rond en het is nog steeds maar een proefballon. En nu moet ik wel zeggen dat het een beetje mosterd na de maaltijd is.

Met wat er in Gaza gebeurd en gebeurd is, de toch wel grote afkeuring overal (ook onder Joodse Nederlanders) met Netanyahu op de opsporingslijst en de recente move van Ierland (een plan voor een Palestijns museum op de locatie van de verlaten Israëlische ambassade) is de angel wel een beetje uit vele reden tot woede gehaald.

Dus in die context is het weer een beetje halve symboolpolitiek om het maar weer islam te kunnen hebben.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:06:19 #183
13462 BansheeBoy
pi_216605365
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 03:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben bewapend baardmans, kom maar langs.
Je probleem zit van binnen man. Je lijdt een gefrusrtreerd leven. Het enige wat ik probeer is je leven wat dragelijker te maken. Ik denk dus dat dat hem zit in een stukje acceptatie. Laten we eerlijk zijn: je bent niet vies van een Turkse pizza "met alles er op en er aan" voor 2 euro. Dat moet je doortrekken.

zondag 9 februari 2025 @ 11:08:44 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216605386
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat zou vreemd zijn voor een land dat is gebouwd op een dergelijke inslag. Maar je het staat je natuurlijk om te onderbouwen waarom een Christelijk-Joodse inslag niet juist zou zijn, maar de Islam faciliteren wel?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 februari 2025 @ 11:10:27 #185
13462 BansheeBoy
pi_216605397
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou vreemd zijn voor een land dat is gebouwd op een dergelijke inslag. Maar je het staat je natuurlijk om te onderbouwen waarom een Christelijk-Joodse inslag niet juist zou zijn, maar de Islam faciliteren wel?
Wat jullie niet willen begrijpen is dat we genoeg ruimte krijgen binnen de wettelijke kaders om zelf te faciliteren. En dat gaat prima. :)

zondag 9 februari 2025 @ 11:13:03 #186
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_216605415
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:47 schreef Loverboii het volgende:

[..]
wow wist niet jullie gastvrijheid uitgevonden hadden
Ik verbaas me er meer over dat moslims weten wat NL tradities zouden zijn (overigens hoef ik daar niet over de vloer te komen wanneer ik dat over die koekjes hoor). Tenzij ze het van filmpjes online hebben.

Overigens hoef je daar inderdaad niet bang te zijn dat je gaat flirten met de vrouw. Ik zou in die context gelijk aan mijn oma van vroeger moeten denken :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216605447
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jason.

Jij bent gevormd door de Koran en de interpretatie daarvan door de imams. Dat is de enige goede manier van leven, want God heeft dat gezegd. En dat hoor je al je hele leven. Je kunt daar niet van afwijken, want God is alwetend. Je kunt Hem niet voor de gek houden. Hoogstens je medemensen.

En daarom is het ook aan jou om de Wil van God uit te voeren en ketters te straffen. Ook als dat bijvoorbeeld je dochter is, omdat ze vrijt met iemand die geen islamiet is. Eerwraak.

En daar kom je niet zomaar van af. Want je moet ergens beginnen. Dus je moet goddelijke geboden naast je neer gaan leggen. God gaan bedriegen, zeg maar. Dat is natuurlijk wel een hele grote stap. Dus je begint met de kleine dingen die je kunt doen zonder God of de islamieten om je heen kwaad te maken.

En als je moet kiezen tussen het woord van God en de Nederlandse wet, is de keuze natuurlijk eenvoudig. Want God is alwetend en de Nederlandse Staat niet.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:29:49 #188
418613 GoldenAge
ex Loverboii
pi_216605608
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik verbaas me er meer over dat moslims weten wat NL tradities zouden zijn (overigens hoef ik daar niet over de vloer te komen wanneer ik dat over die koekjes hoor). Tenzij ze het van filmpjes online hebben.

Overigens hoef je daar inderdaad niet bang te zijn dat je gaat flirten met de vrouw. Ik zou in die context gelijk aan mijn oma van vroeger moeten denken :{
compleet delulu
pi_216605685
quote:

• Goed plannen
• Stiptheid
• Rationaliteit
• Redelijkheid
• Totaalvoetbal

Dat is een goed begin ^O^

Behalve die laatste misschien, maar ik heb niets met voetbal ;)
  zondag 9 februari 2025 @ 13:15:22 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_216606727
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je probleem zit van binnen man. Je lijdt een gefrusrtreerd leven. Het enige wat ik probeer is je leven wat dragelijker te maken. Ik denk dus dat dat hem zit in een stukje acceptatie. Laten we eerlijk zijn: je bent niet vies van een Turkse pizza "met alles er op en er aan" voor 2 euro. Dat moet je doortrekken.

Turkse pizza heb ik ooit een keer geprobeerd, matig voedsel, niet voor herhaling vatbaar. Als je pizza wil, moet je gewoon voor de echte Italiaanse gaan, alle alternatieven zijn gewoon vet en vies.
  zondag 9 februari 2025 @ 13:18:32 #191
13462 BansheeBoy
pi_216606759
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 13:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Turkse pizza heb ik ooit een keer geprobeerd, matig voedsel, niet voor herhaling vatbaar. Als je pizza wil, moet je gewoon voor de echte Italiaanse gaan, alle alternatieven zijn gewoon vet en vies.
Ik weet een goed adresje voor je in Rotterdam. Die maakt goede Turkse pizza's. Probeer het een keer. Erg lekker.

pi_216607042
Halfbakken beleid. De islam zou beter gewoon compleet verdreven moeten worden uit Nederland.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 9 februari 2025 @ 14:05:50 #193
13462 BansheeBoy
pi_216607227
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Halfbakken beleid. De islam zou beter gewoon compleet verdreven moeten worden uit Nederland.
Dat gaat niet gebeuren. We are here to stay. :)

En zoals ik het nu zie zie ik meer mensen van jullie naar ons de overstap maken dan andersom. Prima. :)

pi_216607292
quote:
15s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zoals ik het nu zie zie ik meer mensen van jullie naar ons de overstap maken dan andersom. Prima. :)

Het zijn geen mensen als zij een ouderwets geloof hebben.
  zondag 9 februari 2025 @ 14:12:49 #195
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216607343
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
Alsof moslims in staat zijn hun extremistische ideeën los te laten. De extremisten voeren het uit, de rest keurt het niet af.
Hetzelfde geldt voor pedofilie in de kerk.
  zondag 9 februari 2025 @ 14:14:08 #196
13462 BansheeBoy
pi_216607362
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Het zijn geen mensen als zij een ouderwets geloof hebben.
Prima, maak jij je druk om de semantiek. Proces is onomkeerbaar. Is ook een stukje goede mond op mond reclame.

zondag 9 februari 2025 @ 14:16:19 #197
3542 Gia
User under construction
pi_216607392
quote:

[..]

Inderdaad, dat ZIE je. Die mensen kunnen open en bloot ervoor uitkomen dat ze moslim zijn geworden. Daarbij, als ze verliefd zijn op een islamitisch meisje, dan moeten ze wel, anders kunnen ze niet trouwen.

Mensen die de islam de rug toekeren zijn er waarschijnlijk veel meer, maar dat ZIE je niet. Omdat dat stiekem moet.
Hieronder een artikel waarom dat is:
https://eenvandaag.avrotr(...)en-worden-beschermd/

quote:
Ze komen uit Brabant, Friesland, Gelderland en Limburg: voormalige moslims en moslima's komen bijeen in een grote stad en wisselen ervaringen uit, geven elkaar suggesties of vinden een luisterend oor. Waar zulke bijeenkomsten - georganiseerd door het Humanistisch Verbond - tot voor kort bezocht werden door een handjevol mensen, puilt het zaaltje nu vaak uit z'n voegen.
  zondag 9 februari 2025 @ 14:18:31 #198
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216607439
Volgens mij is religie zoiets wat je niet kunt leren in een klaslokaal, net zoals hoe het leven werkelijk in elkaar steekt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 9 februari 2025 @ 14:20:19 #199
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216607471
quote:

[..]

Ryan heeft in elk geval niet de mogelijkheid meer om nog een overstap te maken. Prima gedaan weer, lekker fier zijn!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216607680
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad, dat ZIE je. Die mensen kunnen open en bloot ervoor uitkomen dat ze moslim zijn geworden. Daarbij, als ze verliefd zijn op een islamitisch meisje, dan moeten ze wel, anders kunnen ze niet trouwen.

Mensen die de islam de rug toekeren zijn er waarschijnlijk veel meer, maar dat ZIE je niet. Omdat dat stiekem moet.
Hieronder een artikel waarom dat is:
https://eenvandaag.avrotr(...)en-worden-beschermd/
[..]

Het werkt beide kanten op. Het is dat Geert Wilders conservatief rechts heeft gekoppeld aan moslimhaat, maar op zich past de Islam daar wel bij als overtuiging. Hoe rechtser en conservatiever mensen worden, hoe meer dat geloof ze aan zal spreken.

En het is ook een goede voor mensen voor wie de wereld veel te ingewikkeld is geworden. Bij de Islam krijg je tot in de puntjes te horen hoe je moet leven. Geen vraagtekens en onzekerheid meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')