abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216595489
Ouder worden is kut. Gewoon ronduit kut. Ik vergeet van alles, doordeweeks 's avonds weinig energie, huisje boompje beestje, geen feestjes meer waar jan en alleman lekker wazig aan het doen is en waar vrienden van vrienden van vrienden random op komen dagen, weinig mensen waar je nog een klik mee hebt, weinig spontaniteit, enkel routine (week in week uit is praktisch hetzelfde). Verantwoordelijkheden die je hebt. Minder impulsen en kicks.

Tot zover de negativiteit, want voor alles is een oplossing! Ik had dus het geniale idee om een tijdmachine uit te gaan vinden. Alleen: waar begin ik?
pi_216595520
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef DjVero het volgende:
Ouder worden is kut. Gewoon ronduit kut. Ik vergeet van alles, doordeweeks 's avonds weinig energie, huisje boompje beestje, geen feestjes meer waar jan en alleman lekker wazig aan het doen is en waar vrienden van vrienden van vrienden random op komen dagen, weinig mensen waar je nog een klik mee hebt, weinig spontaniteit, enkel routine (week in week uit is praktisch hetzelfde). Verantwoordelijkheden die je hebt. Minder impulsen en kicks.

Tot zover de negativiteit, want voor alles is een oplossing! Ik had dus het geniale idee om een tijdmachine uit te gaan vinden. Alleen: waar begin ik?
Ik zou beginnen met een klok, want je moet toch wel kunnen zien of je door de tijd bent gereisd.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 14:26:45 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216595521
Als ik jou was, zou ik een tijdmachine nemen naar de toekomst. Daar kan je vervolgens leren hoe je een tijdmachine bouwt _O_
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216595727
Fuck me sideways, het is al gelukt met ChatGPT! Ik zit nu ook op MSN en m'n status staat zelfs al op GTA 3 cheats zoeken, brb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')