SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 08-02-2025 10:28:24 ]
Wat me nog het meest verbaast is dat je blijkbaar marathons kunt winnen met een gemiddelde van 12-13km/u.quote:Unzu's journey included impressive finish times at each location: 3 hours, 38 minutes, and 53 seconds in Antarctica; 3:10:14 in Cape Town, South Africa; 3:10:30 in Perth, Australia; 3:09:46 in Dubai, UAE; 3:11:30 in Madrid, Spain; 3:12:28 in Fortaleza, Brazil; and 3:35:15 in Miami, USA.
Nou, dan heb je met veel koffers gevlogen. Op Antarctica draag je toch wel wat anders denk ik.quote:Unzu deed de afgelopen zeven dagen mee aan marathons in Miami (VS), Dubai (Azië), Madrid (Spanje), Forteleza (Brazilië), Perth (Australië), Kaapstad (Afrika) en op Antartica.
Tja, renners die voor toptijden gaan, mijden doorgaans Antarctica. Ik denk dat deze marathon het gemiddelde wel flink naar beneden haalt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat me nog het meest verbaast is dat je blijkbaar marathons kunt winnen met een gemiddelde van 12-13km/u.
Ik kan mij niet voorstellen hoe ze daar rennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, renners die voor toptijden gaan, mijden doorgaans Antarctica. Ik denk dat deze marathon het gemiddelde wel flink naar beneden haalt.
De marathon van Madrid is in april. De marathon van Cape Town in oktober.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, renners die voor toptijden gaan, mijden doorgaans Antarctica. Ik denk dat deze marathon het gemiddelde wel flink naar beneden haalt.
Uh....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De marathon van Madrid is in april. De marathon van Cape Town in oktober.
Dit zijn waarschijnlijk kleine races waar weinig mensen aan mee deden.
Nog steeds indrukwekkend natuurlijk, na zoveel races en vliegen.
In de Miami resultaten van 2 februari kan ik haar niet vinden maar met 3:35 was ze zeker geen 2e vrouw. Raar verhaal.
https://www.athlinks.com/event/3294/results/Event/1087859/Results
Waarschijnlijk tweede van de groep deelnemers die aan al die 7 marathons meededen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De marathon van Madrid is in april. De marathon van Cape Town in oktober.
Dit zijn waarschijnlijk kleine races waar weinig mensen aan mee deden.
Nog steeds indrukwekkend natuurlijk, na zoveel races en vliegen.
In de Miami resultaten van 2 februari kan ik haar niet vinden maar met 3:35 was ze zeker geen 2e vrouw. Raar verhaal.
https://www.athlinks.com/event/3294/results/Event/1087859/Results
Ja idd. En wellicht ook dat de marathons alleen waren voor mensen die meededen met de challenge.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tweede van de groep deelnemers die aan al die 7 marathons meededen.
Ja ik bedoel dat ze niet 1e is geworden in de grote marathons van die stad (ik dacht al, dan is ze een pro-carriere misgelopen).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Uh....
Met 7 marathons in 7 dagen, bedoelen ze toch 7 dagen achter elkaar?
Zal wel zoiets zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja idd. En wellicht ook dat de marathons alleen waren voor mensen die meededen met de challenge.
quote:Het slaapgebrek, gebrek aan tijd om te herstellen, het overleven in vliegtuigen en op luchthavens, tijdverschillen, klimaatsprongen en jetlags ging haar niet in de koude kleren zitten. ,,Maar ik kwam hier om mijn grenzen op te zoeken, om mezelf te overwinnen en ik gaf niet op ondanks de tegenslag. En ik heb de uitdaging volbracht."
'Wat een levenservaring'
hulde voor deze damequote:Ze liep in totaal 295 kilometer en haalde 16.000 euro op voor onderzoek naar het Syndroom Menke-Hennekam, een aangeboren aandoening waarbij kinderen een ontwikkelingsachterstand hebben in combinatie met autistische kenmerken en/of aangeboren afwijkingen. ,,Wat een levenservaring, nu moet ik in een bed slapen", aldus de kampioene.
Het zullen ongetwijfeld niet de grote marathons zijn. De daadwerkelijke 'Dubai Marathon' van dit jaar had bijvoorbeeld wel een iets andere uitslagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat me nog het meest verbaast is dat je blijkbaar marathons kunt winnen met een gemiddelde van 12-13km/u.
Daar zit wel nagenoeg alles bij in; vluchten, maaltijden enz.quote:The 2026 entry fee is a discounted $48,000 USD if making one full payment upon registration. An installment option will have competitors make three payments of $16,500 USD.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:48 schreef Nober het volgende:
Hilde heeft ook op dag 366 haar dagelijkse rondjes weer voltooid. Elke dag een marathon.
https://www.runnersworld.(...)/hilde-dosogne-gent/
[
Zo te zien is het meer stevig doorwandelen dan rennen maar dan nog haak ik af gedurende dag twee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Belgische Hilde Dosogne liep vorig jaar elke dag een marathon. Telkens hetzelfde rondje.
[..]
Ieder rondje is andersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Belgische Hilde Dosogne liep vorig jaar elke dag een marathon. Telkens hetzelfde rondje.
[..]
Wout van Aert/ Mathieu halen al 20k op bij elke cross waar ze aan deelnemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zullen ongetwijfeld niet de grote marathons zijn. De daadwerkelijke 'Dubai Marathon' van dit jaar had bijvoorbeeld wel een iets andere uitslag
[ afbeelding ]
Ze zullen speciaal voor dit georganiseerd zijn, ik gok met een handvol deelnemers die deze waanzinnige combinatie wilden doen. Uitermate knap uiteraard, dat sowieso
Financieel ben ik wel benieuwd of ze nou echt 16k op heeft gehaald. Aan vliegtickets en alles bij elkaar moet je toch ook de nodige duizenden hebben uitgegeven...
Degenen die een normale marathon wel winnen kunnen er ook geen 7 achter elkaar lopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
Best indrukwekkend hoor maar met die tijden win je ook als vrouw echt geen normale marathon.
Het zullen wel exclusieve events zijn geweest.
Ik hou dat net voor 10 km vol. Denk dat ik een halve marathon met 6:45/km zou kunnen doen.. een hele moet ik nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:12 schreef 215 het volgende:
[..]
Zo te zien is het meer stevig doorwandelen dan rennen maar dan nog haak ik af gedurende dag twee.
Wat moeten die mensen een drive hebben om elke dag het zelfde rondje te rennen. Gewoon elke dag ruim een halve dag alleen maar rennen. OK, ik ga het nooit kunnen nadoen maar de behoefte voel ik ook niet zo erg eigenlijk.
edit: Oeps, minuten per km is iets anders dan km/h vrees ik. niet nagerekend wat het tempo dan wel is.
edit2: Dat is rond de 10 km/h gemiddeld. Dat hou ik geen twee minuten vol om eerlijk te zijn..
8 kinderen uitschijten en er dan nog zo uitzien en zoveel sporten, respect. Snap wel waarom die kerel dr zovaak volgespoten heeft.quote:
Ja, maak er even een prestatie van die kerel van. Man man man, ik ben bijna 70 en red die 8 keer klaarkomen in 15 jaar ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
8 kinderen uitschijten en er dan nog zo uitzien en zoveel sporten, respect. Snap wel waarom die kerel dr zovaak volgespoten heeft.
Meer in de zin van 'je zal maar 8 kinderen willen'quote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, maak er even een prestatie van die kerel van. Man man man, ik ben bijna 70 en red die 8 keer klaarkomen in 15 jaar ook nog wel hoor.
Nee maar na 8 kinderen en 39 jaar lukt dat sowieso niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
Best indrukwekkend hoor maar met die tijden win je ook als vrouw echt geen normale marathon.
Het zullen wel exclusieve events zijn geweest.
@Viesdikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef theunderdog het volgende:
Goed voor haar. Ik heb gisteren Mac Donalds gegeten.
Er zijn genoeg hele kleine marathons die qua niveau niet zoveel voorstellen, dus dat ze de meeste gewonnen heeft met die tijden is nietszeggend. In Nederland heb je ook van die lokale marathons, bijv https://uitslagen.nl/uitslag?id=2025020224505quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf is 7 marathons in 7 dagen op 7 continenten.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg hele kleine marathons die qua niveau niet zoveel voorstellen, dus dat ze de meeste gewonnen heeft met die tijden is nietszeggend. In Nederland heb je ook van die lokale marathons, bijv https://uitslagen.nl/uitslag?id=2025020224505
Dat ze elke dag op een ander continent een marathon loopt is dan wel weer indrukwekkend.
Oh, dat had ik gemist. Ik dacht dat ze zelf 7 marathons bij elkaar gezocht had.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf is 7 marathons in 7 dagen op 7 continenten.
Het is een compleet ander verhaal dan grote of kleine marathons, als je hieraan meedoet dan doe je of alle 7 in 7 dagen achter elkaar op 7 continenten mee of je doet niet mee.
En ja, het slopende van het reizen zal zeker invloed hebben op de resultaten als je die per marathon bekijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |