Ja dat laatste. Als je één verse framboos eet telt dat als één dag. Als je een heel bakje leeg eet ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
1 dag is 24u frambozen eten? Of het aantal dagen waarop je frambozen eet, of dat nu 1x of 6x per dag is?
Diepvriesfruit met strontbacteriën nee dank je.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Diepvries frambozen dagelijks in de kwark.
Eet je frikandellen? Laat je je vaccineren?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Diepvriesfruit met strontbacteriën nee dank je.
Beiden niet. Wel kroketten, sporadisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Eet je frikandellen? Laat je je vaccineren?
Duur fruit is ideaal voor de zelfscan toch.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Frambozen zijn wel erg lekker, maar ik heb het niet zo op duur fruit. Fruit moet gratis zijn, het is niet zoals alcohol dat er nog werk in zit ofzo.
Geen idee, ik kom alleen nog in supermarkten zonder zelfscan. Als de Vomar niet heel gauw skittles terugbrengt, ga ik die waarschijnlijk wel skippen in de toekomst.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Duur fruit is ideaal voor de zelfscan toch.
Ga je in DE wonen ja? Heeft dat te maken met de wens om eindelijk een Ateca te kunnen kopen + verzekeren?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen in nog supermarkten zonder zelfscan. Als de Vomar niet heel gauw skittles terugbrengt, ga ik die waarschijnlijk wel skippen in de toekomst.
Morgen lekker naar Almelo en Nordhorn. Nordhorn voor de spiritus (en mijn toekomstige woning), Almelo voor de spirit!
Niet persé. Onderbewust heb ik dit land nooit gemogen, maar sinds ik bij een Duits bedrijf werkzaam ben weet ik dat ik daar mijn heil kan vinden. Uiteraard zie ik de lagere lasten voor een auto daar wel als pluspunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ga je in DE wonen ja? Heeft dat te maken met de wens om eindelijk een Ateca te kunnen kopen + verzekeren?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
sinds ik bij een Duits bedrijf werkzaam ben weet ik dat ik daar mijn heil kan vinden.
Nee, zo was het niet bedoeld. Lees je in over Nordhorn en combineer dat met mijn afschuw over NL en dan snap je waarom dat mijn bestemming moet zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |