en alle kledingkasten gaan openquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Jeff weg is, krijgt iedereen zijn persoonlijke spullen, en iedere dag catering.
Nou als dat eens zou kunnen.....zelfs brood hoeven ze niet zelf te maken.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Jeff weg is, krijgt iedereen zijn persoonlijke spullen, en iedere dag catering.
Vochtige doekjes ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa heb ik nog nooit haar haar zien wassen. Dat doekje zit dag en nacht op haar hoofd
Nee ze gebruik een wimperborsteltje zonder iets erop..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
eva doet mascara in haar wenkbrouwen![]()
ze gaat voor deze look [ afbeelding ]
We zien vanaf het begin al dat het nooit aan Jeffrey ligt en hij glashard kan liegen (en het zelf allemaal lijkt te geloven).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is niet zichzelf want er waren 2 heftige dingen gebeurd vlak voor het begin van BB..en hij weet verder niks van die dingen.. maakt hem onrustig.
Dat was zijn excuusje gister naar de groep
ohquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze gebruik een wimperborsteltje zonder iets erop..
Hot babequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Axel met zijn haar achterover.
[ afbeelding ]
Hij lijkt stukken leuker als hij een kuifje heeft....wordt nu net zo'n pater met die rare rechte pony. en dan steeds zijn onderlip langs zijn tanden strijken....Vanmorgen zag het er goed uit....quote:
Had ik zo heerlijk gegeten vanavond. Zit ik per ongeluk naar dat beeld te kijken. Kijkt ze ineens recht in de camera en geeft ze een knipoog... Ik gaf een beetje over in mijn mondquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane aan het Make-up smeren![]()
Waar is de ZC
Als ik haar was zou ik een trainingspak aandoen, kan ze makkelijker achter Jeff aan rennenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien twijfelt eerst make-up of eerst kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |