Ook ja!! Niet leuk meer dat een gedeelte van de groep zijn kleding al een maand niet heeft.quote:
Voor mij ook nieuwquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie elke keer weer wat nieuws, nu word er een pritstift ingezet om het haar plat te strijken
Misschien vinden de bewoners de sleutel van de rest van de keuken wel achterin de kast van Jeff tussen de bananenschillen en klokhuizen nadat de FEBO zijn kleren hebben weggehaaldquote:
Dacht al Elsa is geen tweede Kitty aub.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geef haar wel gelijk hoor
je zou toch echt een sticker uit gaan delen als iemand de hele dag zichzelf op de borst loopt te kloppen
En het is natuurlijk niet aan Elsa om zich te moeten gaan richten op de personen die niets doen.
Volgens mij krijgen ze het ook niet meer leuk.....waar is de grote tafel waar ze met zijn alle kunnen zitten ipv liggen op de brede banken....Het zit ook voor geen meter....als je wat kleinder bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook ja!! Niet leuk meer dat een gedeelte van de groep zijn kleding al een maand niet heeft.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:27 schreef mazaru het volgende:
Uit betrouwbare bron gehoord dat het eten voor de komende twee dagen al klaarstaat zodra Jeffrey de deur uit is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het over de kledingkasten en een gedeelte van de groep die uniseks looptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze het ook niet meer leuk.....waar is de grote tafel waar ze met zijn alle kunnen zitten ipv liggen op de brede banken....Het zit ook voor geen meter....als je wat kleinder bent.
Ja, dussss...........ik heb het over een eettafel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over de kledingkasten en een gedeelte van de groep die uniseks loopt
Nee, helaas, die blijft nog een week ...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Ireth het volgende:
Het einde van Jeff komt in zicht!!!
![]()
![]()
![]()
* Ireth prevelt wat gebedjes omhoog
Is van Sharicequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
wat heeft milena nou weer voor pakske aan
Kksstt... we houden hoop!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas, die blijft nog een week ...
Neeeeeeee, ga je ook al bidden....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Ireth het volgende:
Het einde van Jeff komt in zicht!!!
![]()
![]()
![]()
* Ireth prevelt wat gebedjes omhoog
Match bij haar geweldige oorbellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
wat heeft milena nou weer voor pakske aan
is van sharice allemaal!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Match bij haar geweldige oorbellen
Dat zeg toch niks? Misschien hebben ze alles al geregeld "just to be sure" zodat ze bij een eventuele exit niet alles op het laatste moment hoeven te doen??quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, kut net een vriend van Eva gesproken, ze hebben morgen al een welcome back
feestje geregeld in Haarlem, ik weet ook al waar ....
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien geen onderbroek aan
Moest zich speciaal scheren
haar borsthaar of watquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien geen onderbroek aan
Moest zich speciaal scheren
De gemiddelde persoon gaat langer op vakantie dan Eva in dat huis zat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zeg toch niks? Misschien hebben ze alles al geregeld "just to be sure" zodat ze bij een eventuele exit niet alles op het laatste moment hoeven te doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |