Ja volgende week ga jijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Je zult maar meedoen aan een programma waar elke week iemand gedumpt wordt, op basis van ... op basis van wat?
De nominatie batchquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze nu een zaklamp op haar hoofd....
Nominatiepinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens gaan focussen op iedereen die niets doet ipv iemand.die wel dingen doet en dat zegt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:04 schreef ledn81 het volgende:
Elsa mopperen op Jordy dat ie telkens roept wat ie allemaal wel niet gedaan heeft![]()
Volgende keer zou ze willen zeggen "wil je een ster/sticker"
Mooie omschrijving was dat iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:15 schreef ledn81 het volgende:
Iets wat minder heftig brengen : "in een enveloppe stoppen" zeggen ze in suriname
Mooi gezegd![]()
ging over het minder heftig zeggen door Jane van het kringspierincident
O lekker dan. DIe paar % verschil is makkelijk te verklaren, tv stemmers hebben massaal gestemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, kut net een vriend van Eva gesproken, ze hebben morgen al een welcome back
feestje geregeld in Haarlem, ik weet ook al waar ....
ik geef haar wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens gaan focussen op iedereen die niets doet ipv iemand.die wel dingen doet en dat zegt.
Een appje naar groepsapp en vragen of de kroeg open is, is nog geen welkomstfeest voor een persoon die zeker terug komtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, kut net een vriend van Eva gesproken, ze hebben morgen al een welcome back
vanavond, als jeff weg is, mag iedereen zijn kast krijgen van mijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
Die kledingkasten mogen ook wel een keer allemaal open.
De lol is daar wel van af.
leuk, feestjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
de keuken ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
behalve die van Jeff danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
Nu maar hopen dát hij gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
vanavond, als jeff weg is, mag iedereen zijn kast krijgen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |