abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2025 @ 11:33:14 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216581261
quote:
Schoondochter Trump krijgt eigen avondprogramma op Fox News

Lara Trump, de schoondochter van de Amerikaanse president Donald Trump, krijgt een eigen programma op Fox News. My View with Lara Trump is vanaf 22 februari elke zaterdagavond te zien.
Lara is getrouwd met Eric, de op een na oudste zoon van Donald Trump. Ze werkte al eerder een korte periode voor Fox News, maar moest de nieuwszender verlaten toen haar schoonvader zich opnieuw kandidaat stelde voor het presidentschap.

In het beleid van Fox News staat namelijk dat medewerkers niet persoonlijk betrokken mogen zijn bij de presidentsverkiezingen.

Volgens Fox News zal My View with Lara Trump "zich richten op de terugkeer van gezond verstand in alle hoeken van het Amerikaanse leven, terwijl het land een nieuw tijdperk van praktisch denken inluidt".

Fox News is al heel lang de favoriete nieuwszender van Donald Trump. Hij belt regelmatig om van gedachten te wisselen met de presentatoren als hij aan het kijken is. Diverse mensen die hij heeft aangesteld in zijn regering, zoals de nieuwe defensieminister Pete Hegseth, speelden zich bij de president in de kijker met hun optredens op Fox News.

De zender is sterk pro-Trump en verspreidt met grote regelmaat foute of misleidende informatie.

https://www.nu.nl/media/6(...)mma-op-fox-news.html
quote:
President Trump persuaded several Fox News hosts to leave the network and take up major roles in his administration.

Now a Trump is joining the network.

Lara Trump, Mr. Trump’s daughter-in-law and a former co-chair of the Republican Party, will begin hosting a new weekend show on Fox News on Feb. 22, the network announced on Wednesday.

The president and his children are frequent guests on Fox News. But there is no precedent for the close relative of a sitting president to host a high-profile show on a major television news channel.

“My View With Lara Trump,” expected to air on Saturdays at 9 p.m. Eastern, will include a mix of analysis and interviews with influential figures. The network is describing the show as focused on “the return of common sense to all corners of American life,” echoing a term, “common sense,” that the Trump administration has frequently deployed.

Ms. Trump, 42, who is married to the president’s son Eric, is no stranger to a television studio. She worked for several years as a producer on “Inside Edition,” and served as an on-air contributor to Fox News from March 2021 to December 2022.

https://www.nytimes.com/2(...)-trump-fox-news.html
Musk uses his X ownership and White House position to push Trump priorities, intimidate detractors

En weer een deal van Donald. Hij is niet alleen president maar wil ook goed vertegenwoordigd zijn in de media. Op zich een slimme move, maar hoe neutraal ben je dan nog als president. Ook mogelijke toekomstige belangen in Gaza zijn daar tevens een voorbeeld van.

We kunnen in ieder geval niet zeggen dan Donald niet goed voor zichzelf zorgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 07-02-2025 11:46:49 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216581279
Hoppa alweer een Trumptopic, het kan niet op deze dagen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2025 @ 11:36:39 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216581281
De VS is al een hele slechte soap waar de hele wereld al van kan "genieten" maar dit zijn echt pompeuze corrupte Romeinse streken. En dan wel het rome dat op instorten stond.

Echt alle schaamte voorbij

[ Bericht 5% gewijzigd door Straatcommando. op 07-02-2025 11:48:04 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216581291
Vriendjespolitiek

Wat een lelijke vrouw btw
  vrijdag 7 februari 2025 @ 11:41:11 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216581312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:36 schreef Hathor het volgende:
Ik heb het boekje al bijna vol. *O*
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216581315
quote:
Het is ook een bewuste strategie. "Flooding the zone with shit", zoals Steve Bannon het noemde. Zodat mensen moe worden en het niet meer volgen of het zoveel is dat mensen moeite hebben hoofdzaken van bijzaken te scheiden en realiteit van mis- of desinformatie.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216581321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
Vriendjespolitiek

Helemaal verbouwd denk ik.
pi_216581374
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:36 schreef Straatcommando. het volgende:
De VS is al een hele slechte soap waar de hele wereld al van kan "genieten" maar dit zijn echt pompeuze corrupte Romeinse streken. En dan wel het rind dat op instorten stond.

Leuk detail is dat vrijmetselaars in het verleden dit soort misstanden zagen (mede een zeer grote rol gespeeld in het afschaffen van de slavernij in de VS bijvoorbeeld) en tot het ondergrondse moesten om dat voor elkaar te krijgen.

Ik vind een Rutger Bregman met zijn School of moral ambition (zeer gewaagd in de opkomende dicatuur Trump-Musk) in New York een mooi voorbeeld waar nieuwe bewegingen uit zouden kunnen groeien die de menselijke maat weer proberen terug te nemen. Maar dat zoiets al niet meer vanzelfsprekend lijkt en straks als vijandige organisatie zou kunnen worden weggezet. Beneden peil triest.

Waar zijn de vrijmetselaars tegenwoordig? Misschien degenen die achter delen van anonymous zitten. Ik weet het niet, misschien ook wel nergens.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 11:48:57 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216581377
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:36 schreef Straatcommando. het volgende:
De VS is al een hele slechte soap waar de hele wereld al van kan "genieten" maar dit zijn echt pompeuze corrupte Romeinse streken. En dan wel het rind dat op instorten stond.

Het zou een plot kunnen zijn uit een Idiocracy film.
pi_216581378
En dan zijn er hier best relatief veel die alles wat hij doet geweldig vinden, ik snap daar echt niks van
  vrijdag 7 februari 2025 @ 11:50:23 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216581394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
En dan zijn er hier best relatief veel die alles wat hij doet geweldig vinden, ik snap daar echt niks van
Ironische is dat veel mensen die normaal achter elke boom een beer zien (Covid, klimaatverandering etc.). Nu ineens echt geen enkele vraagtekens zetten bij alles.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 11:51:23 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216581403
quote:
Sommige dingen die hij onderneemt kunnen in je voordeel zijn en dan juich je.

Maar met andere acties van hem kan het dan weer tegenzitten.

De man vaart zijn eigen koers en het is maar afwachten of er iets voor jou bij zit.

Doet ook een beetje aan een loterij denken.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216581582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Ironische is dat veel mensen die normaal achter elke boom een beer zien (Covid, klimaatverandering etc.). Nu ineens echt geen enkele vraagtekens zetten bij alles.
Dat is dan denk ik toch omdat mensen een soort houvast nodig hebben. Er is bijvoorbeeld onvrede mbt de overheid en dan komt zo'n Trump die daar mijn gestrekt been tegenin gaat. Of diegene dan inhoudelijk iets constructief bijdraagt is dan blijkbaar niet zo belangrijk meer; er is tenminste een 'ander geluid'. Zie je op veel meer vlakken trouwens, bijvoorbeeld hele volksstammen die achter religieuze leiders aanlopen.
pi_216581584
quote:

[..]
Het valt me op dat in de complotwereld soms best wel wat goede punten waren (Montsanto - nu BASF, de financiele wereld volgens Zeitgeist, de punten tegen het gebruik van aspartaam; bijvoorbeeld) Maar ook dat overheden tapwater vergiftigden (de verslonzing in Michigan waar bruin water uit de tap kwam, goed voorbeeld) .

En dat je nu een houding hebt van .. ok, we hebben een dicatuur. Alles is prima nu.

Tenzij die groep die dit aankaarte natuurlijk niet op rechts zat, maar ja.. het was wel counter-culture.
pi_216581592
quote:

[..]
Als je ooit bewijs nodig had dat het gros van die lui de volgzame schapen zijn waarvan ze denken dat anderen dat juist zijn...
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216581677
quote:

[..]
Hmm. Interessant, wat zou er dan met Covid en klimaatverandering zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2025 @ 12:27:11 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216581759
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat het niet bestaat, dat het een complot is om (vul hier een reden in) maar alles wat Trump zegt en doet word wel direct voor waarheid aangenomen.

Oftewel, een confirmation bias.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 7 februari 2025 @ 12:28:18 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216581774
quote:

[..]
Dat er rond Covid veel is misgegaan valt niet te ontkennen. Klimaatverandering wordt door mensen misbruikt aan beide kanten van het spectrum. Maar er zijn mensen die denken dat covid nooit bestaan heeft of een Joods complot is. Of dat klimaatverandering niet zou bestaan. Er is geen enkel probleem om kritisch te zijn op bepaalde onderwerpen, maar sommige mensen zien overal een grootschalig en kwaadaardig complot is. Er zijn mensen die geloven dat alle ambtenaren in Nederland ( ongeveer 1 miljoen mensen) in soort complot zitten om hun tegen te werken. Het bijzonder om te zien dat sommige mensen geen enkel probleem zien is alle acties en uitspraken van Trump en co de laatste maanden. Er was genoeg aan te merken op Biden en co, maar Trump is ineens als God?
pi_216581843
quote:

[..]
Vergeet chemtrails niet, daar zijn er ook heel wat vol van.

We WoRdEn VeRgIfTiGd.
pi_216581858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat er rond Covid veel is misgegaan valt niet te ontkennen. Klimaatverandering wordt door mensen misbruikt aan beide kanten van het spectrum. Maar er zijn mensen die denken dat covid nooit bestaan heeft of een Joods complot is. Of dat klimaatverandering niet zou bestaan. Er is geen enkel probleem om kritisch te zijn op bepaalde onderwerpen, maar sommige mensen zien overal een grootschalig en kwaadaardig complot is. Er zijn mensen die geloven dat alle ambtenaren in Nederland ( ongeveer 1 miljoen mensen) in soort complot zitten om hun tegen te werken. Het bijzonder om te zien dat sommige mensen geen enkel probleem zien is alle acties en uitspraken van Trump en co de laatste maanden. Er was genoeg aan te merken op Biden en co, maar Trump is ineens als God?
Vergeet ook niet "het klimaat verandert wel, maar wij mensen kunnen daar geen invloed op hebben".
pi_216581924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:48 schreef Beathoven het volgende:
Waar zijn de vrijmetselaars tegenwoordig?
Die werken allemaal in de bouw tegenwoordig :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216582329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Hmm, dat zijn voor een groot deel bijzondere visies inderdaad. Ik vraag mij alleen af wat dit met Trump te maken heeft en wie zegt dat hij God zou zijn? Het gaat van Trump ineens naar allerlei andere onderwerpen waarbij ik de link niet meteen zie.

Hier op FOK! ben ik er bijvoorbeeld erg open over dat ik mij uitstekend kan vinden in een heleboel van de beleidsplannen van Trump, maar qua persoon is hij verder niet mijn ding en zie ik liever wat meer welbespraakte en beschaafde politici.

Covid-19 is echt en geen complot, net zoals klimaatverandering. Dat gezegd hebbende, ik heb mij niet laten vaccineren en ben tevens van mening dat klimaatverandering op een andere manier moet worden aangepakt (innovatie & aanpassing).

Ik ben ook kritisch op het ambtenarenapparaat, omdat hier duidelijk sprake is van activisme (zowel in de VS als in Nederland) maar dit is verder geen complot, meer een culturele trend doordat de publieke sector nu eenmaal veel hoogopgeleide mensen aantrekt die politiek-ideologisch gezien vaak eenheidsworst zijn wat voor echokamers en activisme binnen ministeries zorgt.

Kortom, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je bepaalde dingen bewust in het absurde trekt om vervolgens aan de hand van deze hyperbool, mensen die zich kunnen vinden in het beleid van Trump, collectief als een stel idioten weg te zetten. Het staat je natuurlijk volledig vrij dit te doen, maar ik zou mij afvragen waarom je zo'n zelfgecreëerde karikatuur nodig hebt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216582658
quote:
Ja idd, hij lijkt wel belangrijk ofzo ...
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:12:16 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216582845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:37 schreef Cupfighter het volgende:

Ze krijgt dezelfde harde gelaatstrekken als de Trump-clan.

Net zoals honden die op hun baasje gaan lijken.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:21:23 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216582947
quote:
Sowieso is jezelf genuanceerd uitdrukken uit de mode.

Trump verwoord de frustraties van veel mensen luid en duidelijk. De daadwerkelijke twijfelachtige intenties worden vaak niet opgemerkt. Of genegeerd, omdat essentiële zaken ('buitenlanders' en zo) zogenaamd aangepakt worden.

Zie ook Wilders en diverse andere prominente soortgenoten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eightyone op 07-02-2025 14:26:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')