Goeie spreuk ! (Denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:50 schreef cosmosis het volgende:
Omdat GOA leef ik de leef
"Separate Ways (Worlds Apart)" - Journey (Cover by First to Eleven)
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt qua muziek wel wat op Paramore.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:50 schreef cosmosis het volgende:
Omdat GOA leef ik de leef
"Separate Ways (Worlds Apart)" - Journey (Cover by First to Eleven)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:58 schreef cosmosis het volgende:
AURORA - When the Dark Dresses Lightly (Live) | CURVED | Amazon Music
[ link | afbeelding ] Morgenochtend nog een beetje arbeiten!
Zeker, alhoewel het een cover van Journey betreft....Zeker een mix tussen de pop/rock van Paramore muziek....quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lijkt qua muziek wel wat op Paramore.
ff luisterenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker, alhoewel het een cover van Journey betreft....Zeker een mix tussen de pop/rock van Paramore muziek....
Paramore - Decode (Acoustic)
Nounounouquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
Foreigner - Cold As Ice
Ik hoorde dit laatst weer eens en er zit zoveel in qua instrumenten. Wil het gewoon zelf kunnen spelen. Gaat me niet per se om de lyrics.quote:
Het piano deel? Is die niet best makkelijk (Amateur piano speler welkz moeite heeft met 2 onafhankelijke handen te spelen lol)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoorde dit laatst weer eens en er zit zoveel in qua instrumenten. Wil het gewoon zelf kunnen spelen. Gaat me niet per se om de lyrics.
Ja volgens mij is het pianodeel inderdaad best makkelijk, maar daarnaast de andere instrumenten. Gewoon lekker om weer eens te luisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het piano deel? Is die niet best makkelijk (Amateur piano speler welkz moeite heeft met 2 onafhankelijke handen te spelen lol)
Heerlijk inderdaad, daarom vind ik d piano toch het beste instrument, laagdrempelig kun je al een heel mooi bereik raken! Als ik met pensioen ga zal ik de hele dag op een vleugel spelen haha....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het pianodeel inderdaad best makkelijk, maar daarnaast de andere instrumenten. Gewoon lekker om weer eens te luisteren.
Dat kan geen kwaad om alvast te oefenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:41 schreef cosmosis het volgende:
Duurt nog wel 20+ jaar, misschien alvast starten met oefenen
Gelukkig geen last van met Brave browser https://brave.com/quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Shii het volgende:
YouTube is niet meer leuk met reclames die nog langer duren dan het nummer dat je wil luisteren.
zo'n geweldige comebackquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Shii het volgende:
The Emptiness Machine (Official Music Video) - Linkin Park
Ja vind ik ook. Toch de vibe van Linkin Park maar niet ten koste van Chester.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
zo'n geweldige comeback![]()
en wat een schot in de roos met die zangeres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |