Hahah oké, misschien voel ik hem morgen, sowieso morgen weer naar de gym. Dat van die twee dagen ben ik vergeten met tien jaar niet sportenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wees in het begin niet te veel bezig met of het perfect is. Ga gewoon lekker sporten... Voelt het dat je meer kan, doe je de volgende keer meer. Maar teveel doen in het begin kan ook leiden tot blessures. Ook met niet te veel spierpijn zul je stappen maken. (En nog een ander dingetje, de meeste spierpijn heb je op de 2e dag na het sporten als beginner)
Het is een #fail gewordenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het ermee @:Childofthestars ?
Maak er een routine van. Iedere dag na het avondeten een stukje wandelen. Het wordt nu gelukkig weer mooi weer. Dat zou een mooie motivatie kunnen zijn. Begin met een kwartiertje, of een minuut of 5 als je echt moeite hebt je er toe te zetten.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een manier vinden om mezelf te motiveren om te gaan wandelen. Ik weet alleen niet hoe...
Ja idd... beginnen met kleine stapjes. Eerst een half rondje park en als dat een gewoonte is een heel rondje park. Etcquote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak er een routine van. Iedere dag na het avondeten een stukje wandelen. Het wordt nu gelukkig weer mooi weer. Dat zou een mooie motivatie kunnen zijn. Begin met een kwartiertje, of een minuut of 5 als je echt moeite hebt je er toe te zetten.
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een manier vinden om mezelf te motiveren om te gaan wandelen. Ik weet alleen niet hoe...
De motivatie komt ook door het te doen. Een half uur, misschien op den duur een uur wandelen. Dan zit je daarna met meer voldoening weer thuis je andere dingen te doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |