abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216689817
quote:
84s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 08:39 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Wees in het begin niet te veel bezig met of het perfect is. Ga gewoon lekker sporten... Voelt het dat je meer kan, doe je de volgende keer meer. Maar teveel doen in het begin kan ook leiden tot blessures. Ook met niet te veel spierpijn zul je stappen maken. (En nog een ander dingetje, de meeste spierpijn heb je op de 2e dag na het sporten als beginner :D )
Hahah oké, misschien voel ik hem morgen, sowieso morgen weer naar de gym. Dat van die twee dagen ben ik vergeten met tien jaar niet sporten :+

En het hoeft niet perfect idd. Werd iig goed warm en ik redde de krachttraining telkens net. Dus ik ben gewoon niet sterker

Sowieso lekker sporten iig
pi_216839606

[ Bericht 9% gewijzigd door Peppert op 26-02-2025 12:45:53 (Excuse moi) ]
pi_216839771

[ Bericht 100% gewijzigd door Peppert op 26-02-2025 12:45:35 (Excuse moi.) ]
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 11:41:10 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217164219
Hoe gaat het ermee @ChildoftheStars ? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217164282
quote:
5s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het ermee @:Childofthestars ? :)
Het is een #fail geworden
Om twee redenen; ik kwam financieel niet rond omdat het te duur is.

En twee; mijn oude eetstoornis speelde enorm op. Obsessief en geen begrenzing. Ik kan er (nog) niet gezond mee omgaan op het moment

Ik moet even een andere (betaalbare en leuke en niet-obsessieve) manier van bewegen vinden.

Ik baal van mezelf hierdoor
pi_217164301
Ik moet een manier vinden om mezelf te motiveren om te gaan wandelen. Ik weet alleen niet hoe...
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 12:01:25 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217164393
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een manier vinden om mezelf te motiveren om te gaan wandelen. Ik weet alleen niet hoe...
Maak er een routine van. Iedere dag na het avondeten een stukje wandelen. Het wordt nu gelukkig weer mooi weer. Dat zou een mooie motivatie kunnen zijn. Begin met een kwartiertje, of een minuut of 5 als je echt moeite hebt je er toe te zetten. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217164517
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Maak er een routine van. Iedere dag na het avondeten een stukje wandelen. Het wordt nu gelukkig weer mooi weer. Dat zou een mooie motivatie kunnen zijn. Begin met een kwartiertje, of een minuut of 5 als je echt moeite hebt je er toe te zetten. :)
Ja idd... beginnen met kleine stapjes. Eerst een half rondje park en als dat een gewoonte is een heel rondje park. Etc

En dan liefst in de ochtend. Dan ben ik er vanaf. Als het avond wordt dan gaat het niet gebeuren

En nu hopen dat ik de discipline bij elkaar kan schrapen.

Begin morgen met na de handwerkclub naar de winkel te lopen ipv fietsen. Is een kwartier lopen (van deur tot deur) dus zonder het winkelen pak ik mooi een half uur

Misschien moet ik een luisterboek downloaden voor de dagen erna... dat ik alleen mag luisteren tijdens het lopen...
pi_217164637
quote:
Herkenbaar.

Bij mij was de oplossing om tijdens een loopje een podcast te luisteren. En de gratis versie van Strava te gebruiken.
pi_217173187
Podcasts luisteren tijdens het wandelen werkt ook goed. Werkt voor mij ook goed op de crosstrainer of loopband. Het is in de ochtenden nu fris maar wel heerlijk wandel weer. Maak de stapjes niet te moeilijk als in kleine dingen veranderen voor lopen ipv de fiets en ipv de bus de fiets :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 maart 2025 @ 11:26:18 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217173708
quote:
De motivatie komt ook door het te doen. Een half uur, misschien op den duur een uur wandelen. Dan zit je daarna met meer voldoening weer thuis je andere dingen te doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217174190
Net even gelopen
Was lekker
Morgen gewoon weer :) opstaan opstarten en gaan

Ik heb idd een podcast gedownload, dus dat is fijn
pi_217181812
Ik zou ook proberen om - indien mogelijk - zoveel mogelijk te bewegen in je dagelijkse routine.

- Ebike de deur uit doen (als je die hebt)
- Fietsen naar werk , of naar een station en met de trein verder
- In de lunchpauze een half uur wandelen ipv zitten aan een tafel
- etc

Succes ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')