SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja dat werkt heel goed en ook al helemaal uit en weer aan gezet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Werkt je selfie-camera nog wel?
Toestel al een keer helemaal uit en aan gehad?
Geen idee is een oudje van mij pa en die kan ik helaas niets meer vragenquote:
Ben op een bekende locatie. Ik ben al een paar dagen bezig. Gaat uit zichzelf niet meer werken ben ik bangquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
Is een bekend probleem helaas waar weinig aan te doen is behalve een volledige reset... de Apple developers waren volgens mij aan de crack
Je kan eventueel proberen om je locatie aan te zetten > telefoon opnieuw opstarten en dan opnieuw proberen als je op een bekende locatie bent. Neem aan dat je huis een bekende locatie is op je telefoon. Dan zou t moeten lukken met alleen een wachtwoord.
Zou eigenlijk gewoon blijven proberen je FaceID opnieuw te gebruiken... of even met Apple Support checken.
Te veel botox en fillersquote:
Weet je wel of het scherm ooit vervangen is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee is een oudje van mij pa en die kan ik helaas niets meer vragen
Nee is het nooitquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Weet je wel of het scherm ooit vervangen is?
Ja zodra ik weer beter ben ga ik er even naar toe. Had hier op de gouden tip gehoopt. Vind het zo irrimdie inlogcode steeds invoerenquote:Op donderdag 6 februari 2025 07:59 schreef Chandler het volgende:
Misschien even een bezoekje aan de Apple store? aangezien bij de prijs van het toestel service er bij in zit
Ik zou het lekker even aan de experts overlaten!
Dat is het ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zodra ik weer beter ben ga ik er even naar toe. Had hier op de gouden tip gehoopt. Vind het zo irrimdie inlogcode steeds invoeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |