Was er niet een wooncrisis dat geresulteerd heeft in de PVV als grootste? Geef die mensen gewoon een anti-kraak vergunning, dat kan makkelijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef recursief het volgende:
Die mensen worden een illegaal bewoond kantoor
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
En terecht, smerige kampers. Oprotten naar je eigen woonwagen.
Klopt wel ditquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:48 schreef Origami94 het volgende:
Terechte klacht. Wel jammer van het gewijs naar asielzoekers. Ik zou zeggen ga filmen bij de gemeente Eemnes en maak daar amok.
Dat is niet duidelijk.quote:
Je doet er zelf net zo hard aan mee.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef Viesdik het volgende:
...
Terwijl aan de overkant zogenaamde asielzoekers genieten van een bungalow.
Ik heb er geen woorden meer voor.
Volgens mij was het een gedoogde locatie van de gemeente omdat dat terrein al jaren leeg stond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef recursief het volgende:
Die mensen worden een illegaal bewoond kantoor uitgezet. Verder: heb je niet een echte bron in plaats van alleen maar het gekanker van ON op asielzoekers?
Zonder fatsoenlijke bron is dat niet te controleren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gedoogde locatie van de gemeente omdat dat terrein al jaren leeg stond.
Klopt, maar ik begrijp de frustraties wel. Honden hebben nog meer rechten dan Nederlanders wist je dat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee.
[..]
Is irrelevant.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk.
Er wordt over kantoorwoningen gesproken, dus wat voor woningen zijn dit? Hoe zijn deze mensen daar terechtgekomen? En onder welke voorwaarden?
Lijkt me wel belangrijke 'hoor-wederhoor', waar omroep ON niets mee doet.
Onzin. Het is gewoon supertriest om iets te doen waarvan duidelijk is dat het illegaal is dan te gaan janken over asielzoekers die er geen reet mee te maken hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp de frustraties wel. Honden hebben nog meer rechten dan Nederlanders wist je dat?
Is gewoon bekend als je uit de regio komt, maar had in de video wel vermeld mogen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke bron is dat niet te controleren.
Er kan niet en gedoogd worden en worden uitgezet. Iets zegt me dat dat gedogen tijdelijk was of niet zo heel erg absoluut.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Is gewoon bekend als je uit de regio komt, maar had in de video wel vermeld mogen worden.
die asielzoekers hebben hier geen reet te zoeken... nu niet nooit niet.. begriepst du dat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Onzin. Het is gewoon supertriest om iets te doen waarvan duidelijk is dat het illegaal is dan te gaan janken over asielzoekers die er geen reet mee te maken hebben.
Ah okay, de donkerbruine kaart wordt gespeeld. Einde discussie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
die asielzoekers hebben hier geen reet te zoeken... nu niet nooit niet.. begriepst du dat?
Jij laat je wel heel gauw uit het veld slaan zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Ah okay, de donkerbruine kaart wordt gespeeld. Einde discussie.
Ik draag dan ook graag donkerbruine hemdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Ah okay, de donkerbruine kaart wordt gespeeld. Einde discussie.
Ik denk niet eens dat de gemeente die caravan geregeld heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:12 schreef Viesdik het volgende:
De gemeente is blijkbaar niet in staat om op tijd een vervangende woning te vinden. En komen met een caravan uit de jaren 80 aanzetten.
volgens mij wel.. werd tijdens telefoongesprek gezegdquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat de gemeente die caravan geregeld heeft.
Op welk moment in het filmpje?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
volgens mij wel.. werd tijdens telefoongesprek gezegd
kijk zelf het filmpje zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op welk moment in het filmpje?
Het wordt nergens gezegd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
kijk zelf het filmpje zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |