abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216642056
Wat pas echt frusterend is: het pakket is gescand voor bezorging en zou normaal dan gewoon in de bezorgauto moeten verdwijnen. Het distributiecentrum is goed doorzocht, dus de kans dat het daar is, is heel klein.

Je kan dus zeker niet uitsluiten dat het niet toch ergens op de verkeerde ergens onder / in een hoek oid bij het pickuppoint is. Ik ben er nog een keer heengeweest en dit punt wordt door een ZZP'er gerund dus ik krijg altijd dezelfde. Hij beweert zéér stellig dat het pakket er 100% zeker niet is. Eerst alleen op basis van de digitale trackingstatus en later na een vluchtige blik in zijn pakketstelling achter op basis van postcode.

Mijn argument: als je een boek kwijt bent wat bij de A moet staan en het staat niet bij de A dan mag je niet zeggen dat het er niet is als je niet ook B t/m Z gecontroleerd hebt. Een pakket kan prima verkeerd terechtkomen. uiteraard heb ik online een klacht hierover ingediend bij PostNL (naast het lopende onderzoek!), maar we weten allemaal wat daarmee gebeurt. De pakketpuntpipo weigert ook maar iets te doen of beter en uitgebreider te zoeken in dat hok waar je als klant niks van te zien krijgt.

Wie heeft hier nog ideeën voor? Als straks uit beeldmateriaal blijkt dat het pakket wel degelijk met de bezorger is meegegaan zou de politie dan iets doen als je aannemelijk kan maken dat het er wel eens zou kunnen liggen? Ik bedoel: het moet érgens zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door DIR op 11-02-2025 23:14:00 ]
pi_216683062
Rechtsbijstand inschakelen. Kapot procedere. Die pipos, vooral die pakketpunt gast.
pi_216862148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:43 schreef DelanoMilano het volgende:
Rechtsbijstand inschakelen. Kapot procedere. Die pipos, vooral die pakketpunt gast.
Die helpen niet vanwege een "ik ben verzekering en mag lekker met algemene voorwaarden smijten"

Ik ben alleen gedekt voor zaken binnen de EU. Omdat het pakket van buiten de EU kwam is het conflict ontstaan buiten de EU. Als ik het nooit besteld had dan was het conflict met PostNL nooit ontstaan en daarom valt het buiten de EU-dekking :') Je bent als verzekering wel erg droevig als je zo naar deze casus kijkt.
pi_216862255

[ Bericht 100% gewijzigd door JopieKlaassen op 28-02-2025 12:23:04 (Blijkbaar oud topic ) ]
pi_216890510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef DIR het volgende:

[..]
Die helpen niet vanwege een "ik ben verzekering en mag lekker met algemene voorwaarden smijten"

Ik ben alleen gedekt voor zaken binnen de EU. Omdat het pakket van buiten de EU kwam is het conflict ontstaan buiten de EU. Als ik het nooit besteld had dan was het conflict met PostNL nooit ontstaan en daarom valt het buiten de EU-dekking :') Je bent als verzekering wel erg droevig als je zo naar deze casus kijkt.
Heb je het pakket ooit ontvangen?
pi_216890781
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 08:39 schreef DelanoMilano het volgende:

[..]
Heb je het pakket ooit ontvangen?
Nope
  maandag 3 maart 2025 @ 04:33:50 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216902944
De privatisering van de PTT was een grote fout die de overheid maakte.
Toen er goed geld verdiend werd, vond de VVD dat de winst niet naar de bevolking moest gaan, maar naar de grootverdieners.
Het is vreemd dat dezelfde overheid nu nog steeds de macht heeft om te dwingen dat de post op bepaalde dagen wordt bezorgd, terwijl er geen geld meer te verdienen valt.

[ Bericht 30% gewijzigd door spapaars op 03-03-2025 04:41:08 ]
pi_216956369
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 04:33 schreef spapaars het volgende:
De privatisering van de PTT was een grote fout die de overheid maakte.
Toen er goed geld verdiend werd, vond de VVD dat de winst niet naar de bevolking moest gaan, maar naar de grootverdieners.
Het is vreemd dat dezelfde overheid nu nog steeds de macht heeft om te dwingen dat de post op bepaalde dagen wordt bezorgd, terwijl er geen geld meer te verdienen valt.
Post en pakketten zijn tegenwoordig belangrijke nutsvoorzieningen voor de samenleving die gewoon goed moeten werken, net als riolering en openbaar vervoer (oh wacht...)
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:38:18 #59
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217053934
Nog antwoord gekregen van de hulplijn? Of zeiden ze daar ook dat Rudy hem niet had?

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217176462
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:38 schreef ACT-F het volgende:
Nog antwoord gekregen van de hulplijn? Of zeiden ze daar ook dat Rudy hem niet had?

Bekijk deze YouTube-video
Nooit meer wat gehoord, behalve een enorme middelvinger van PostNL ;(
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:54:03 #61
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217176612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef DIR het volgende:

[..]
Nooit meer wat gehoord, behalve een enorme middelvinger van PostNL ;(
Klote man -O-

Voor waardevolle spullen geef ik de voorkeur aan UPS of eventueel FedEx. PostNL is meer voor de massa en zo goedkoop mogelijk. Je bent gewoon een nummer binnen zo'n grote organisatie.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217183855
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Klote man -O-

Voor waardevolle spullen geef ik de voorkeur aan UPS of eventueel FedEx. PostNL is meer voor de massa en zo goedkoop mogelijk. Je bent gewoon een nummer binnen zo'n grote organisatie.
Ik ben er ook klaar mee. Vanaf nu FedEx voor alles met waarde.
pi_217207564
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Klote man -O-

bij UPS en FedEx net zo hoor zolang je niet voor super deluxe express verzekerd verzend, maak je geen zorgen _O-
  vrijdag 28 maart 2025 @ 14:43:55 #64
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217207616
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:37 schreef mschol het volgende:

[..]
bij UPS en FedEx net zo hoor zolang je niet voor super deluxe express verzekerd verzend, maak je geen zorgen _O-
Daarom ook gewoon DHL, de Duitsers doen het altijd erg goed. Skynet is wel een wat kleinere speler volgens mij, maar daar gaat verhoudingsgewijs een stuk meer mis.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 28 maart 2025 @ 14:50:02 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217207668
Ik krijg voor elke scheet van een reclamefolder een pushbericht plus drie mails van PostNL, maar als er een pakket bij de douane strandt, dan hoor ik alleen krekels totdat het teruggestuurd wordt. "Uw termijn om de inklaringskosten te betalen is verlopen". Het vervangende pakket dat de verkoper heel coulant heeft opgestuurd blijft nu al sinds 6 februari hangen in "wordt vandaag bezorgd" maar als je belt weten ze van niks bij PostNL.

Oh en er was die keer dat ze het in zo'n afhaalkluis plempten in plaats van thuis afleverden, een code stuurden die niet werkte ("Mevrouw, zo'n code geven wij nooit af!") en vervolgens registreerden dat ik het pakket een halve minuut na aflevering in die kluis zelf had opgehaald. Dus toen ik thuis zat en die melding kreeg, heb ik een Olympisch record verpulverd door 37 seconden te doen over 1km en het kluisje te openen (met die niet werkende code...).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')