Die helpen niet vanwege een "ik ben verzekering en mag lekker met algemene voorwaarden smijten"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:43 schreef DelanoMilano het volgende:
Rechtsbijstand inschakelen. Kapot procedere. Die pipos, vooral die pakketpunt gast.
Heb je het pakket ooit ontvangen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef DIR het volgende:
[..]
Die helpen niet vanwege een "ik ben verzekering en mag lekker met algemene voorwaarden smijten"
Ik ben alleen gedekt voor zaken binnen de EU. Omdat het pakket van buiten de EU kwam is het conflict ontstaan buiten de EU. Als ik het nooit besteld had dan was het conflict met PostNL nooit ontstaan en daarom valt het buiten de EU-dekkingJe bent als verzekering wel erg droevig als je zo naar deze casus kijkt.
Nopequote:Op zondag 2 maart 2025 08:39 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Heb je het pakket ooit ontvangen?
Post en pakketten zijn tegenwoordig belangrijke nutsvoorzieningen voor de samenleving die gewoon goed moeten werken, net als riolering en openbaar vervoer (oh wacht...)quote:Op maandag 3 maart 2025 04:33 schreef spapaars het volgende:
De privatisering van de PTT was een grote fout die de overheid maakte.
Toen er goed geld verdiend werd, vond de VVD dat de winst niet naar de bevolking moest gaan, maar naar de grootverdieners.
Het is vreemd dat dezelfde overheid nu nog steeds de macht heeft om te dwingen dat de post op bepaalde dagen wordt bezorgd, terwijl er geen geld meer te verdienen valt.
Nooit meer wat gehoord, behalve een enorme middelvinger van PostNLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:38 schreef ACT-F het volgende:
Nog antwoord gekregen van de hulplijn? Of zeiden ze daar ook dat Rudy hem niet had?
Bekijk deze YouTube-video
Klote manquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef DIR het volgende:
[..]
Nooit meer wat gehoord, behalve een enorme middelvinger van PostNL
Ik ben er ook klaar mee. Vanaf nu FedEx voor alles met waarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klote man![]()
Voor waardevolle spullen geef ik de voorkeur aan UPS of eventueel FedEx. PostNL is meer voor de massa en zo goedkoop mogelijk. Je bent gewoon een nummer binnen zo'n grote organisatie.
bij UPS en FedEx net zo hoor zolang je niet voor super deluxe express verzekerd verzend, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klote man![]()
Voor waardevolle spullen geef ik de voorkeur aan UPS of eventueel FedEx. PostNL is meer voor de massa en zo goedkoop mogelijk. Je bent gewoon een nummer binnen zo'n grote organisatie.
Daarom ook gewoon DHL, de Duitsers doen het altijd erg goed. Skynet is wel een wat kleinere speler volgens mij, maar daar gaat verhoudingsgewijs een stuk meer mis.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
bij UPS en FedEx net zo hoor zolang je niet voor super deluxe express verzekerd verzend, maak je geen zorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |