abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216554931
Sinds ik op mijn app kan zien hoe lang ik nog moet poetsen kom ik er achter hoe lang 2 minuten echt is.

Wat ik met die tijd allemaal kan doen _O_

Als ik mijn tanden poets in de auto, CC aan, laat dat ding maar sturen en ik kan mijn tanden poetsen. Maar wat doe ik met mijn spuug en het spoelwater en daarna mondwater? Een flesje in de auto is goor, door het raam spugen lukt niet op snelheid en doorslikken is giftig toch!

Hoe los ik dit op zonder die 2 minuten te verspillen? Of eigenlijk 5 want met de file ben ik 5 minuten later als ik 2 minuten later weg ga
pi_216555028
Bekertje wegwerpkoffie mee en als je de koffie op hebt daarin spugen
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 01:42:27 #3
367000 roos94
pi_216555056
Ik poets altijd 4 a 5 min en dan denk ik ja shit ik moet eigenljjk wel kappen. 2 min is te kort om alles goed schoon te krijgen imo
pi_216555207
Ik spuug mijn tandenpoets tijdens het autorijden in dat roostertje in mijn dashboard.

Tip: de ventilator even niet op 3 zetten een uurtje
pi_216555298
Mensen die geen wastafel in de auto hebben :')
gr gr
pi_216555310
En dan kan je net als Mr. Bean jouw watersproeiertje van de ramen zo verzetten, dat wanneer je jouw hoofd uit het raam houdt, je jouw mond kan spoelen :) 14.gif

woensdag 5 februari 2025 @ 06:18:10 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216555332
Dit zijn, voor mij, allemaal onbekende dingen.

Aaaahahahaha KOM ME HALEN CBR!
Appears.
  woensdag 5 februari 2025 @ 06:28:21 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216555352
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2025 06:01 schreef Xlarge het volgende:
En dan kan je net als Mr. Bean jouw watersproeiertje van de ramen zo verzetten, dat wanneer je jouw hoofd uit het raam houdt, je jouw mond kan spoelen :) 14.gif

[ afbeelding ]
Fords Sierra ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216555397
Nou, misschien moet je een zelfrijdend camper bouwen. Kan je tijdens de rit naar de werk rustig ontwaken en ontbijten..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 5 februari 2025 @ 11:05:10 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_216557284
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 00:34 schreef JimPansje het volgende:
... en doorslikken is giftig toch!
Daar lopen de meningen nogal over uiteen :

quote:
https://kinder.tandartsen(...)_doorslikken?[quote]
Kan het kwaad als kinderen tandpasta doorslikken?
Het kan geen kwaad als kinderen bij het poetsen tandpasta doorslikken.
https://gezondnu.nl/gezon(...)is-het-echt-voor-je/
quote:
Kinderen die tandpasta inslikken, kunnen last krijgen van misselijkheid, bleekheid, geen eetlust, lusteloosheid en trillingen. Deze klachten komen vaak door de pepermunt in de tandpasta. De fluoride die is toegevoegd op advies van tandartsen om gaatjes te voorkomen kunnen bovendien calcium in het lichaam binden. Een lepeltje tandpasta kan al een calciumtekort veroorzaken.
Als je even verder zoekt kom je er achter dat het pas gevaarlijk is bij dagelijkse innames die ver, ver liggen boven wat je met een poetsbeurt aan fluoride binnenkrijgt, en het gevaar vooral door mensen uit de "biologische" medische hoek.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_216566206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 01:27 schreef ditiswatikvind het volgende:
Bekertje wegwerpkoffie mee en als je de koffie op hebt daarin spugen
Dit, en dan gewoon aan een zwerver geven!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')