abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216554301

quote:
Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.

Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.

Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”

Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.

Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/
https://www.bnnvara.nl/barlaat/artikelen
https://x.com/barlaat/

:T
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 4 februari 2025 @ 23:11:40 #2
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_216554319
Tot morgen
pi_216554327
Tim de Wit is een aanwinst.

Welterusten straks :z
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 4 februari 2025 @ 23:20:02 #4
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216554444
:z :W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 februari 2025 @ 16:20:51 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_216560954
Roxanne kijk eens dom..... :{ 'Zeg maar' 'Zeg maar' 'Zeg maar'...... De jeugd heeft de toekomst :? :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216565902
Vanavond met Tim:

Trump over Gaza
Het zoveelste opmerkelijke plan heeft Trump aangekondigd: de Gaza-strook ontruimen, alle Palestijnen herplaatsen en er de Rivièra van het Midden-Oosten van maken. In hoeverre moet hij serieus genomen worden? We bespreken het met Charles Groenhuijsen, Dina Zbeidy en CDA-Kamerlid Derk Boswijk.

Mondkapjesdeal
Sywert van Lienden en zijn zakenpartners Bernd Damme en Camille van Gestel moeten 20,7 miljoen euro terugbetalen aan de Stichting Hulptroepen Alliantie, dat is vandaag besloten in de befaamde mondkapjeszaak. Maar is het nu een kwestie van, betalen en klaar? Dirk Mostert ontleedde de zaak als regisseur van documentairereeks ‘Het Mondkapjesgoud’, en zorgondernemer Jos de Blok kocht als eerste een partij op bij de stichting en is dus benadeeld door Van Lienden en zijn kompanen. Vanavond schuiven beide aan over de zaak.

Super Bowl
Dit weekend is het weer tijd voor de allergrootste sportwedstrijd ter wereld: de Super Bowl! We blikken vast vooruit met ESPN-presentator Sanne van Dongen. En ook Sahil Amar Aïssa schuift aan, maar hij kijkt juist uit naar de pauze van de American football-finale. De eer om de spetterende halftime show te geven is dit jaar namelijk in handen van zijn idool Kendrick Lamar.

Michelle David & The True-tones
Michelle David & The True-tones vieren dit jaar hun 10-jarig jubileum en trappen dat af met een heus eigen festival in Paradiso. Maar eerst is het swingen geblazen met ze in onze studio!
  woensdag 5 februari 2025 @ 22:26:23 #7
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_216566144
Begonnen
pi_216566147
Als ik zang en dans wil zien kijk ik wel naar Countdown of Toppop.
anonieme razernist
pi_216566155
* muzikaal introotje
pi_216566203
Sahil Amar Aïssa Is uitgenodigd voor de Super Bowl. Een kijken of hij aan mijn vooroordelen tegenmoet komt bij het onderwerp nu.
anonieme razernist
pi_216566212
Netanjahu keek er op van ook op tijdens de persconferentie van Trump, hij hield nog net zijn gezicht in de plooi.
pi_216566226
Dadelijk zegt iemand, net als overal, dat dit de eerste zet van Trump is.
anonieme razernist
pi_216566247
Ze hadden er een vakantieoord van moeten maken vanaf 2005, i.p.v. tunnels en raketten.
anonieme razernist
pi_216566259
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Dadelijk zegt iemand, net als overal, dat dit de eerste zet van Trump is.
Hij is al dagen aan zet, voor het geval je het gemist had. :7
pi_216566277
*O*
quote:
5s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:31 schreef NoCigar het volgende:
Sahil Amar Aïssa Is uitgenodigd voor de Super Bowl. Een kijken of hij aan mijn vooroordelen tegenmoet komt bij het onderwerp nu.
*O* Hoera, we zijn zelfs medeschuldig!
anonieme razernist
pi_216566283
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef NoCigar het volgende:
Ze hadden er een vakantieoord van moeten maken vanaf 2005, i.p.v. tunnels en raketten.
Het gewone leven werd al behoorlijk gesaboteerd, laat staan dat er wat (positiefs) opgebouwd kon worden.
  woensdag 5 februari 2025 @ 22:40:01 #17
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216566293
Niet ons probleem.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_216566294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef svann het volgende:

[..]
Het gewone leven werd al behoorlijk gesaboteerd, laat staan dat er wat (positiefs) opgebouwd kon worden.
Die tunnels en raketten lukten heel erg goed eigenlijk. Tunnels waar vrachtauto's door kunnen rijden.
anonieme razernist
pi_216566312
De bevolking heeft massaal voor Hamas gekozen destijds. En nu moeten we weer betalen zonder inspraak. Not going to happen. Denk ik althans.
anonieme razernist
pi_216566333
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:38 schreef NoCigar het volgende:
*O* Hoera, we zijn zelfs medeschuldig!
Ja, ja, ik weet wel dat je Israël-fan bent.
Ik ben vooral mensenrechten-fan: dat de gewone burger waar dan ook in vrede en waardigheid kan leven.
Het wordt er niet beter op.
pi_216566349
Koloniseert *O* , ja uiteraard.
Fijne evenwichtige tafel overigens. Zouden ze dit zelf niet totaal ridicuul vinden: de tunnels werden gebruikt voor luiers en cola? Het lijkt wel een parodie.
anonieme razernist
pi_216566354
Daar lopen ze elkaar te beschieten en als de boel weer moet worden opgebouwd kun je weer lappen. Het heeft 0,0 zin als de manier van denken en doen daar niet verandert.
pi_216566361
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Die tunnels en raketten lukten heel erg goed eigenlijk. Tunnels waar vrachtauto's door kunnen rijden.
pi_216566380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef svann het volgende:

[..]
Ja, ja, ik weet wel dat je Israël-fan bent.
Ik ben vooral mensenrechten-fan: dat de gewone burger waar dan ook in vrede en waardigheid kan leven.
Het wordt er niet beter op.
Nee hoor.ik ben nergens fan van.
anonieme razernist
pi_216566395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef svann het volgende:

[..]
Ja, daarom ook die tunnels voor luiers en cola. Die werden ook per raket naar hun vrienden in Israël geschoten,
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')