Jolien kwam binnen voor hem, ze vloog gelijk op hem. Buiten gaat dit niks worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zwijmelt al als ie een boer laat
Ik kan daar serieus heel slecht naar luisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Eva (in de uitzendingen) wel leuker worden. Nog steeds kriebel van die kreunende krakende stem... maar ze heeft soms wel humor en ze durft ook wel te zeggen waar het op staat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef tassie127 het volgende:
Grappigste momentje van de uitzending vond ik dat milena en Jolien van kleding moesten wisselen en in dat kleedhokje stonden en de camera op hen gericht was. Milena die naar de camera kijkt en zegt: hallo?! En de camera draaide meteen om
Kijk dan hoe zielig het is voor Jolien als die engnek weg moet!quote:
Hmm, dus toch niet zo dapper en oprecht .quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens in een filmpje verteld hij dat hij van de redactie met de groep moest praten.
Sorry, weer een telleurstellingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, dus toch niet zo dapper en oprecht .
Ja. Nou. Maar... dan moet-ie ook maar gewoon wegwezen!quote:
We gaan het zienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Nou. Maar... dan moet-ie ook maar gewoon wegwezen!![]()
Hopelijk is dat over een kwartier het geval.![]()
![]()
Het had gekund als David goed had geluisterdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
Wat een onmogelijke opdracht. Ik zou er niet eens aan beginnen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Sorry! Was hem al 10 minuten later gestart dus dacht dat we daar al voorbij waren
Ik dacht dat hij het mensen spontaan moest laten doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Het had gekund als David goed had geluisterd
nee wel opdrachten geven maar hij mocht niet zeggen dat het om een opdracht ging special secret maar ja beetje slim denken mens heeft dat wel door, was alleen zo jammer Mattie vraagt nog alle kussens uit slaapkamer ook en David zegt nee en daar maakt hij een fout helaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het mensen spontaan moest laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |