abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 februari 2025 @ 19:46:44 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_216550938
Mocro Maffia-acteur Marouane Meftah heeft bij RTL Boulevard gereageerd op zijn aanhouding na een geweldsincident tijdens een amateurvoetbalwedstrijd afgelopen weekend. Volgens Meftah probeerde hij juist een vriend tegen te houden. Toen hij vervolgens zelf in een grondgevecht belandde, zou hij zich naar eigen zeggen hebben verweerd met een scooterhelm.

De 20-jarige Meftah, voetballer bij het tweede elftal van NFC uit Amstelveen, werd afgelopen weekend aangehouden wegens verdenking van betrokkenheid bij een zware mishandeling bij voetbalclub Amstelveen Heemraad. Dit vond afgelopen zaterdag plaats op het sportpark van de derdeklasser. Na afloop van de wedstrijd tussen Amstelveen Heemraad tegen het Amsterdamse SDZ werd de keeper van die laatste club op het veld mishandeld door drie mannen.

Bij de aanval, die door camera’s is vastgelegd, werd onder andere een scooterhelm als wapen gebruikt. De politie vermoedt dat Meftah een van de daders is. Later die avond meldde hij zichzelf op het politiebureau. Inmiddels is hij weer op vrije voeten, maar hij blijft wel verdachte.

Bij RTL Boulevard reageert hij op het geweldsincident. Meftah zegt dat hij zich al wegdraaide toen hij in een ooghoek zag dat een vriend van hem een stoot kreeg. ,,Na die stoot probeerde ik en een andere vriend mijn vriend tegen te houden. Waarbij de aangever nog een soort karatetrap probeerde waarbij die op de grond viel.”

Kluitje op elkaar
In de uitzending worden beelden getoond van het incident, maar doordat ze van een aanzienlijke afstand zijn gemaakt is het niet duidelijk te zien wat er exact gebeurt. Meftahs lezing: ,,Op de beelden zie je dat we op een kluitje op elkaar aan het worstelen zijn, waarbij gesuggereerd werd dat wij met zijn drieën op hem in aan het meppen waren. Iets wat totaal niet het geval was.”

In een fractie van een seconde besluit de Komt goed-acteur zijn scooterhelm te gebruiken. ,,Dit gebeurt allemaal in zo’n hoog tempo. Ik heb me eigenlijk in een soort angst en verdedigingsmodus van hem af gedraaid en heb me verweerd. Daar zijn mensen heel erg van geschrokken. Dat begrijp ik. Maar had het op dat moment een zak brood geweest wat ik in mijn handen had of een blikje of een bal dan was dat hetgeen geweest waar ik me mee had verweerd.”

Via deze site werd dinsdagochtend bekend dat Meftah al eerder bij een ernstige vechtpartij tijdens een voetbalwedstrijd betrokken was. Het duel werd als gevolg hiervan gestaakt, zeggen meerdere bronnen. Bij het incident liep een speler een kaakfractuur op. Hij wilde juridische stappen nemen tegen Meftah, zo stelt de secretaris van de betrokken voetbalclub. Zijn club NFC uit Amstelveen bevestigt dat het incident heeft plaatsgevonden, maar wil geen details geven. Bij de inhaalwedstrijd was Meftah niet welkom.

Over deze andere zaak laten zijn advocaat en de jonge acteur zich niet uit. ,,Wij hebben van politie en justitie helemaal niks vernomen van die zaak”, laten ze weten.

https://www.ad.nl/show/mo(...)e-verweerd~a56408fa/

Ik zag een voorstukje. Hij klonk me oprecht. Iemand het helemaal gezien ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216551165
Goed verhaal, ik zag toevallig laatst van 20 meter afstand een zelfde verhaal gebeuren, ook tussen groepen mediterrane medelanders. Mocht je ooit verhoord voor een vechtpartij zeg dan nooit slaan, maar altijd duwen. Gebruik nooit het woord: aanvallen, gebruik worsteling. Gebruik nooit schoppen, maar haken, heb helaas in verleden vaak genoeg met het bijltje moeten hakken, en ja het werkt echt voor een rechter, en ga niet stoer doen met: Ik wens geen verklaring af te leggen, dat werkte 30 jaar terug, nu niet meer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 februari 2025 @ 20:08:42 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_216551464
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216554303
Kan er geen aparte Mocro-Liga komen?
pi_216554340
Toevallig. Ik keep ook bij sdz
  roze woensdag 5 februari 2025 @ 08:30:10 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216555792
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 februari 2025 @ 11:45:48 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_216557689
quote:
Laat ook maar. :{

[ Bericht 8% gewijzigd door tong80 op 05-02-2025 11:58:30 ]
  roze woensdag 5 februari 2025 @ 13:24:54 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216558632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Laat ook maar. :{

Ja is toch al een lopend topic over?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 13:56:36 #9