SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik dacht aan een coach die de chauffeur van het ouderenvervoer zat aan te moedigenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jaIk zat anders te denken.
Maar van ons wel hoor @CherryLipsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:26 schreef Recce het volgende: [..] Frustrerend dat je daar geen waardering voor krijgt.
Het hele toeslagenstelsel is kromquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende: [..] Ik heb het toeslagensysteem zo goed mogelijk uitgemolken als student, en ben daarna vertrokken. Sloeg helemaal nergens op hoe ik daardoor op een gegeven moment woonde
![]()
Het leven gaat hier nou eenmaal iets sneller dan in luilekkerland.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje man geef mij een paar seconden
ja moest toch even wat inspiratie op doen voor de tt aan de hand van de laatste postsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het hoeft allemaal niet zo snel hoor
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
heb net ergens gegeten waar mijn schoenen uitmoesten. In mijn teen gestoken door een mug
mimimimimiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het leven gaat hier nou eenmaal iets sneller dan in luilekkerland.
Zo'n autoracer heeft natuurlijk geen geduldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het hoeft allemaal niet zo snel hoor
Voor straf 10 seconden pitstopquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n autoracer heeft natuurlijk geen geduld
Bewaren voor de volgendequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest toch even wat inspiratie op doen voor de tt aan de hand van de laatste posts
Drive-thru penalty.quote:
Nah gewoon wat geduld jongemanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewaren voor de volgende
Geduld, wat is dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja oma.quote:
Ja maar het resultaat is een beetje als je niet wilde wachten tot de oven klaar was en nu zit je halfgare koude quiche te etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brotha eww.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het resultaat is een beetje als je niet wilde wachten tot de oven klaar was en nu zit je halfgare koude quiche te eten
Dit zijn de echte vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de gerriederrie al weer onder controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |