SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Denk idd dat jij een goede relatie hebt.quote:
Nee het is ook echt allemaal vermijdbare stress eigenlijk dan, want je hķeft geen relatie te hebben natuurlijk. Belangrijk is dag je gelukkig bent, en soms is dat makkelijker in je eentjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk idd dat jij een goede relatie hebt.
Maar zie nu weer om mij heen , allemaal drama's en niet goed. En dan denk ik nou toch blij dat ik dat allemaal niet heb en ook niet nodig heb om bv een huis te hebben ofzo
ja dat geloof ik ook. dat mis ik wel somsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het ook gewoon serieus fijn is om op m'n maatje terug te kunnen vallen.
quote:De cacaoprijzen stijgen hard. Daardoor moeten chocoladefabrikanten als Tony's Chocolonely hun prijzen flink verhogen. Cacao werd vorig jaar duurder dan ooit door tegenvallende oogsten in Ghana en Ivoorkust, wat de repen van Tony's al een stuk duurder maakte.
Tony's is niet het enige chocoladebedrijf dat de prijzen verhoogt. Ook branchegenoot Lindt zei onlangs de prijzen van zijn chocola verder op te moeten schroeven vanwege de fors gestegen cacaoprijzen.
Zo’n joekel?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Stanley had hele fijne thermos bekers, maar blijkbaar hebben ze die uit het assortiment gehaald
snel nog een nieuwe bestellen voordat ze op zijn
Zo heb ik nog 4 paar dezelfde hardloopschoenen nieuw in dozen liggen. Snel gekocht voordat ze weer uit het assortiment gingenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Stanley had hele fijne thermos bekers, maar blijkbaar hebben ze die uit het assortiment gehaald
snel nog een nieuwe bestellen voordat ze op zijn
Milka is nu ook 1,99 in Duitsland, was 0,49. En dan gaan ze ook nog eens de repen 10% kleiner makenquote:
ik ga nog steeds goed voor FFFquote:
Kan me niet voorstellen dat Stanley de komende tijd ook maar denkt aan stoppen met die in alle kleurtjes produceren zolang heel tiktok die dingen naar de tering hypet.quote:
nee, die hoef ik nietquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga nog steeds goed voor FFF
gister avond alleen Pho gegeten , vannochtend halve portie granola en yoghurt met fruit. Verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja ik zie ze ook veel op de uni dat ik denk hoezo? Alsof je 1.5 liter water of koffie gaat drinkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Stanley de komende tijd ook maar denkt aan stoppen met die in alle kleurtjes produceren zolang heel tiktok die dingen naar de tering hypet.
nou ja, zo veel drinken is op zich niet verkeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik zie ze ook veel op de uni dat ik denk hoezo? Alsof je 1.5 liter water of koffie gaat drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |