abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216541970
Ik was zo eens aan het denken, er zijn wat dingen voorgevallen.
Erge dingen natuurlijk zoals bepaalde personen die doorgedraaid zijn.

Geweld, zelfs steekpartijen.

Maar hoeveel personen op de 10.000 zouden nu zoiets doen?
1 op 10.000? 5 op 10.000?

Dan zitten er alsnog 9.995 mensen, die de gevolgen moeten dragen van hun landgenoten.

Lijkt me voor de nette mensen, waar er ook genoeg van zijn heel vervelend.

Ook zij zullen, lijkt mij door die nieuwsberichten veel minder prettig leven momenteel. Om dan de wel-of-niet terechte coments nog even niet mee te rekenen. Ze zullen zich dagelijks onveilig voelen, het gevoel hebben of ze misschien wel met haat aangekeken of zelfs weggekeken worden.

Die kant wil ik bij deze even belichten.

Ik hoop voor de goede mensen, het beste.

Stel dat ik NL uit zou moeten vanwege oorlog, overstromingen of andere ellende, en mijn landgenoten draaien daar door, een paar leipe, misschien wel drugsverslaafde mensen met een Nederlands paspoort doen erge dingen, ik zou dat wel erg jammer vinden. Het geeft je dan zo'n achterstand in een land. Terwijl je misschien gewoon weer een nieuw leven op wilt of moet bouwen. Voor jezelf en je kinderen.

Hoe dan ook, het lijkt me erg pittig. Die gebeurtenissen, en niet alleen voor ons als inwoners van Nederland.
  maandag 3 februari 2025 @ 22:50:29 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216542705
Jij denkt dat magischerwijs de populatie van geweldplegers bij de asielzoekerpopulatie een factor 100 lager ligt dan bij de Neerlandsche bevolking zelf?

Dan zijn asielzoekers dus veiliger in het asielzoekerscentrum dan als ze bloot worden gesteld aan het monsterlijke Nederlandse volk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_216542761
Veel komt voort uit cultuur verschillen en het door ons onduidelijk maken dat we onze cultuur boven die van hun stellen.

Het is namelijk duidelijk dat in vele westerse landen wij accepteren dat er andere culturen zijn maar soms wat te veel van zulke culturen accepteren, en dat ook aangeven.

Zo zijn wij van nature gewend om ook vrouwen te begroeten, elkaar in de ogen te kijken, elkaar vrij te laten op basis van seksuele voorkeur of gedachtegoed zonder dat daar risico's of consequenties aan verbonden zitten.

Echter zitten in bepaalde culturen zaken verweven die wij niet accepteren maar dat gewoon niet duidelijk uiten en daarnaast niet hard aanpakken. Uithuwelijken, geslachtsverminking, vrouwen als 'slaaf', lichamelijk geweld tegen anderen zijn maar een paar dingen die veel voorkomen maar wij weinig tot niets tegen doen..

Nou moet ik erkennen aangezien ik zelf gewerkt heb met Asiel- en gelukszoekers dat er meer zijn die wel willen veranderen dan zicht niet willen aanpassen. Veel meer. Echter is het grootste gedeelte waar de problemen zitten de jeugd, die is radicaler en gemakkelijker te beïnvloeden. Veel ouderen weten hoe het 'thuis' was en hoe het hier is en waarderen de vrijheden en de boundies die daarbij komen kijken.

Dus ongezellig? nah..
Gezellig? Tis maar wat je er zelf van maakt! :Y
Just say hi!
  Moderator dinsdag 4 februari 2025 @ 01:11:34 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216543302
Ok dus even resumerend

Het zijn juist de mensen die vervelend zijn die de mensen die niet vervelend zijn het leven zuur maken?

Ik vind dit wel scherp hoor @Nietzche

Ik ga dit ff laten bezinken b
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 4 februari 2025 @ 01:11:50 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216543304
Geez die naam bestaat ook al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216543330
Er is idd een groep die statistisch 20 maal een grotere kans heeft om iemand te vermoorden.

Wat zouden we met zo'n groep moeten doen wat binnen het recht en moreel past.
Hell To The Liars
pi_216543462
Moordenaars en hele slechte mensen, tsja ik ben er niet om te oordelen maar wat mij betreft kunnen die de rotbaantjes doen.
Laat ze maar iets ten dienste van de samenleving doen.
Minimaal 4 uur per dag, 1 dag niet gewerkt is de gehele volgende dag alleen brood met water of brinta.
1 dag gewerkt is keuzevoedsel.

Eten schijnt belangrijk te zijn voor criminelen. Ieder normaal mens moet er ook voor werken.

Wil je geen onwijze shitbaan, dan moet je je als mens gedragen.

Win win voor de maatschappij en een simpele les lijkt me toch?
  dinsdag 4 februari 2025 @ 09:59:41 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216544568
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef Invisibli het volgende:
Ik was zo eens aan het denken, er zijn wat dingen voorgevallen.
Erge dingen natuurlijk zoals bepaalde personen die doorgedraaid zijn.

Geweld, zelfs steekpartijen.

Maar hoeveel personen op de 10.000 zouden nu zoiets doen?
1 op 10.000? 5 op 10.000?

Dan zitten er alsnog 9.995 mensen, die de gevolgen moeten dragen van hun landgenoten.

Lijkt me voor de nette mensen, waar er ook genoeg van zijn heel vervelend.

Ook zij zullen, lijkt mij door die nieuwsberichten veel minder prettig leven momenteel. Om dan de wel-of-niet terechte coments nog even niet mee te rekenen. Ze zullen zich dagelijks onveilig voelen, het gevoel hebben of ze misschien wel met haat aangekeken of zelfs weggekeken worden.

Die kant wil ik bij deze even belichten.

Ik hoop voor de goede mensen, het beste.

Stel dat ik NL uit zou moeten vanwege oorlog, overstromingen of andere ellende, en mijn landgenoten draaien daar door, een paar leipe, misschien wel drugsverslaafde mensen met een Nederlands paspoort doen erge dingen, ik zou dat wel erg jammer vinden. Het geeft je dan zo'n achterstand in een land. Terwijl je misschien gewoon weer een nieuw leven op wilt of moet bouwen. Voor jezelf en je kinderen.

Hoe dan ook, het lijkt me erg pittig. Die gebeurtenissen, en niet alleen voor ons als inwoners van Nederland.
Eens.
pi_216546492
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 05:44 schreef Invisibli het volgende:
Moordenaars en hele slechte mensen, tsja ik ben er niet om te oordelen maar wat mij betreft kunnen die de rotbaantjes doen.
Laat ze maar iets ten dienste van de samenleving doen.
Minimaal 4 uur per dag, 1 dag niet gewerkt is de gehele volgende dag alleen brood met water of brinta.
1 dag gewerkt is keuzevoedsel.

Eten schijnt belangrijk te zijn voor criminelen. Ieder normaal mens moet er ook voor werken.

Wil je geen onwijze shitbaan, dan moet je je als mens gedragen.

Win win voor de maatschappij en een simpele les lijkt me toch?
Wat is er nou weer mis met Brinta? :9~
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')