abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 7 februari 2025 @ 16:49:57 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216584441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:55 schreef tong80 het volgende:
Dit artikel is alleen voor abonnees
https://www.ad.nl/show/de(...)cumentaire~a3aab22f/

:{
berichten alleen voor abonnees wordt niet gewaardeerd om dit voluit te kopieren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216584829
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
berichten alleen voor abonnees wordt niet gewaardeerd om dit voluit te kopieren.
Logisch, maar jammer, had het graag willen lezen. Ben erg onder de indruk van deze docu. Wat een trauma's. De ranzigheid om daar zo jong avond aan avond te lopen voor je shotje. Aan Lieke kun je goed zien wat dat kapot gemaakt heeft bij haar. Die enge Mike, en die vreemde relatie met Henk.. Vroeger de eerste reeks ook gezien, snoeihard. Jammer genoeg nergens meer online te vinden.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2025 @ 18:31:28 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_216585397
quote:

[..]
Excuses. Stond er even niet bij stil.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216602495
Ik ben net begonnen met kijken en voelde na een paar minuten de zwaarte al en toen ben ik even gestopt. Wat een ellendig leven hebben deze vrouwen (gehad).
pi_216603813
Met Lieke had ik vooral heel erg te doen eigenlijk. Ze kwam op me over als iemand die diep van binnen gewoon verlangde naar iemand die van haar hield ;( .
pi_216604982
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Er worden serieuze reacties geplaatst en je gaat door op iemand die onwetend is.

Ze is van 1994.....genoeg gezegd?
Leeftijd heeft hier echt niets mee te maken. 😊 Ik ken geen normaal persoon van mijn leeftijd die zoiets zou zeggen. Heeft echt meer te maken met een gebrek aan empathie en fatsoen dan met geboortejaar.

Ik ben trouwens halverwege aflevering 2 gestopt met kijken. Het voelt voor mij toch te naar. Ik had de eerste serie nooit gezien, maar vind het bizar dat de samenleving en de gemeente(n) dit hebben toegelaten. Minderjarigen, zwaar verslaafden, in de prostitutie.. Enorm triest en je ziet hoe diepgeworteld het trauma van deze vrouwen is.

Wat me ook opvalt: ik zie hier steeds dat de klanten worden neergezet als arms kerels die zichzelf niet verzorgen etc, maar er wordt in de docu toch af en toe gezegd dat er vrij veel ‘normale’ mannen met geld kwamen? Volgens mij is het vaak een machtsding: controle willen hebben over een vrouw die extreem kwetsbaar en volledig van de wereld is. Bizar, maar denk dat het maar net zo goed je getrouwde brave buurman zou kunnen zijn die daar een bezoek bracht.
pi_216609563
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:20 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Leeftijd heeft hier echt niets mee te maken. 😊 Ik ken geen normaal persoon van mijn leeftijd die zoiets zou zeggen. Heeft echt meer te maken met een gebrek aan empathie en fatsoen dan met geboortejaar.

Ik ben trouwens halverwege aflevering 2 gestopt met kijken. Het voelt voor mij toch te naar. Ik had de eerste serie nooit gezien, maar vind het bizar dat de samenleving en de gemeente(n) dit hebben toegelaten. Minderjarigen, zwaar verslaafden, in de prostitutie.. Enorm triest en je ziet hoe diepgeworteld het trauma van deze vrouwen is.

Wat me ook opvalt: ik zie hier steeds dat de klanten worden neergezet als arms kerels die zichzelf niet verzorgen etc, maar er wordt in de docu toch af en toe gezegd dat er vrij veel ‘normale’ mannen met geld kwamen? Volgens mij is het vaak een machtsding: controle willen hebben over een vrouw die extreem kwetsbaar en volledig van de wereld is. Bizar, maar denk dat het maar net zo goed je getrouwde brave buurman zou kunnen zijn die daar een bezoek bracht.
Nou ja, 'toegelaten'? Wat moesten ze dan? Ze kunnen niet elke meerderjarige aan het handje houden. Dit gebeurt nu nog steeds. Die Keileweg was ook een manier om het soort van te reguleren.
Het is wel triest, dat ben ik met je eens.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 16:49:30 #58
367000 roos94
pi_216609637
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:20 schreef Zonnige het volgende:

[..]

Waarom gebrek aan empathie?

Zoals ik al zei, veel mensen worden niet geboren in een warm nestje. Vele mensen worden misbruikt en mishandeld meer dan je denkt echt waar. En dat is verschrikkelijk. Maar omdat je een kutjeugd hebt gehad betekent niet dat je de rest van je leven hoeft te verwoesten. We worden niet allemaal crackhoer na een kutjeugd. En ja ik kan erover mee praten mijn jeugd was verschrikkelijk met een junkvader en borderlinemoeder. Maar uiteindelijk moet je ook verder zelf de stappen zetten om eruit te raken. En het verleden een plek te geven. De hele dag op de bank roken, cola drinken, speed gebruiken, schelden en met junk ventjes omgaan terwijl je 45 ish (?) bent. Dan maak je er zelf ook een grote puinzooi van. Je hebt je jeugd niet zelf in de hand, maar wat daarna gebeurt wel. Jezelf een schop onder de kont geven. En accepteren dat je met 0-3 achter bent begonnen, maar je kan er zelf een andere draai aan geven. Zoals die donkere dame. Zij is er ook uit geklommen.

Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om hierover te oordelen, heb nooit in de prostitutie gezeten , geen loverboy ervaring en ik gebruik geen drugs of alcohol, dus misschien als ik daarmee in aanraking kwam had ik er een ander beeld van. Ik sloot mezelf thuis op in bed met boeken en kwam in sociaal isolement. Iedereen gaat er anders mee om.

Desalniettemin blijf je baas over je eigen leven.
pi_216610904
Zou Lieke weer op straat staan? Henk is overleden en ze was bij hem ingetrokken. Of zou ze haar eigen huis nog aangehouden hebben aangezien ze maar met een paar koffers naar Amsterdam vertrok?
pi_216611354
Ik heb even zitten neuzen en Lieke lijkt weer gewoon in dat huis te wonen en komt ook weer (nog steeds?) bij Mike over de vloer. Die Mike is helemaal weg van haar. Wat een types.
pi_216613207
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef CocoinColorado het volgende:
Ik heb even zitten neuzen en Lieke lijkt weer gewoon in dat huis te wonen en komt ook weer (nog steeds?) bij Mike over de vloer. Die Mike is helemaal weg van haar. Wat een types.
Waar neus jij dan?

@MikeyMo het enige wat ik heb kunnen vinden is betaald https://roydames.nl/winkel/meiden-van-de-keileweg/
pi_216613216
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Waar neus jij dan?

@:mikeymo het enige wat ik heb kunnen vinden is betaald https://roydames.nl/winkel/meiden-van-de-keileweg/
Facebook. Lieke heeft een stuk of 3 profielen waarvan 1 recente en die Mike is ook recent nog actief (geweest).
pi_216613225
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:45 schreef CocoinColorado het volgende:

[..]
Facebook. Lieke heeft een stuk of 3 profielen waarvan 1 recente en die Mike is ook recent nog actief (geweest).
Ah oké. Tnx ^O^
pi_216613465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waar leeft ze nu dan van? Ze tikt wel de hele dag sigaretten en coca cola (duur) weg
Gezien de hoeveelheid vibrators en andere speeltjes die in de woonkamer rondslingerden, én de sites die openstonden op de laptop gok ik dat ze online chat met mannen en voor extra geld de camera aanzet
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:19:27 #65
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216837625
Gisteren gekeken op NPO, een mooie serie.
Wat me opviel was dat de vaders van Christel en Sonja zo hard reageerden toen ze hun dochter weer zagen. ‘Ik hou niet van jou’ zeggen als je afgekickte dochter zegt wel van je te houden.
Sonja zei ook dat haar vader haar kind niet hoefde te zien omdat die van een zwarte is.

Ze zijn allemaal seksueel misbruikt in hun jeugd en in de steek gelaten. Heel triest.
Lieke maakte nog steeds een puinhoop van haar leven.

Toch mooi gefilmd en zonder oordeel door meneer Dames. :)
Hoop dat het ze verder een beetje goed gaat in hun leven.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:24:08 #66
438527 MissButterflyy
pi_216837674
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 04:35 schreef Smart_ass het volgende:
Met Lieke had ik vooral heel erg te doen eigenlijk. Ze kwam op me over als iemand die diep van binnen gewoon verlangde naar iemand die van haar hield ;( .
Dat hadden ze allemaal. :'(
  woensdag 26 februari 2025 @ 19:09:40 #67
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_216844375
quote:

[..]
https://archive.is/ is je beste vriend ;)
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2025 @ 11:17:25 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216850446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef Fokkie het volgende:

[..]
https://archive.is/ is je beste vriend ;)
Hij had de hele tekst hier gekopieerd.
En die link die jij deelt is prima. als je er geen directe link van maakt naar een artikel achter een betaalmuur en die hier deelt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216851696
Vanavond alweer de laatste van deze aangrijpende en mooi gemaakte docu-serie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 februari 2025 @ 16:34:40 #70
438527 MissButterflyy
pi_216853427
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de laatste van deze aangrijpende en mooi gemaakte docu-serie.
Oh??? Ik dacht dat ik ze allemaal al had gezien.
4 afleveringen toch?
pi_216853449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 16:34 schreef MissButterflyy het volgende:

Oh??? Ik dacht dat ik ze allemaal al had gezien.
4 afleveringen toch?
De 4e en laatste wordt vanavond om 20:25 uitgezonden op NPO3.
Jij hebt waarschijnlijk vooruit gekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 februari 2025 @ 16:41:28 #72
438527 MissButterflyy
pi_216853488
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 16:37 schreef golfer het volgende:

[..]
De 4e en laatste wordt vanavond om 20:25 uitgezonden op NPO3.
Jij hebt waarschijnlijk vooruit gekeken.
Ja, staat allemaal al op NPO plus

Sorry, dan heb ik gespoilerd denk ik, wist het niet.
pi_216857205
Hartverscheurend die scène dat Sonja haar vader opzocht en hij haar keihard zegt dat hij niet van haar houdt. :'(
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 februari 2025 @ 21:57:37 #74
438527 MissButterflyy
pi_216857302
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
Hartverscheurend die scène dat Sonja haar vader opzocht en hij haar keihard zegt dat hij niet van haar houdt. :'(
Ja hè. Terwijl het zo knap is dat ze afgekickt is en haar leven heeft opgepakt, het is eigenlijk een hele leuke vrouw. Hij zou juist trots op haar moeten zijn.
  donderdag 27 februari 2025 @ 21:59:52 #75
438527 MissButterflyy
pi_216857335
Heb zelf kinderen die een stuk jonger zijn, maar zelfs een verslaving zou geen reden zijn niet meer van ze te houden.
Dan zouden ze me iets heel ergs moeten hebben aangedaan. Geweld ofzo. En daar is geen sprake van bij Sonja denk ik.
Juist door zo hard te zijn en je kind zo in de steek te laten glijdt het helemaal af. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')