SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In Twente kiek'n ze brommers (of fatbikes nu?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die jongens kunnen dan ook weer de vriendjes van je dochter zijn waar ze dan gezellig achter op de fatbike of scooter zit. Beetje chillen, vapen, friemelen in de bosjes
Fatbikesquote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Twente kiek'n ze brommers (of fatbikes nu?) in plaats van in de bosjes te friemelen.
Oh! Ze vind Marrokanen interessant?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter heeft een ontzettende hekel aan sjappies op fatbikes. Altijd kutjinderen
En preppies, ook dom met te fleurige kleding en witte sneakers
Zet de knuppel maar vast achter de deur Los.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh! Ze vind Marrokanen interessant?
Wat zijn preppies nou weer?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter heeft een ontzettende hekel aan sjappies op fatbikes. Altijd kutkinderen zegt ze.
En preppies, ook dom met te fleurige kleding en witte sneakers.
Alternatief moet je zijn met liefst wat Japanse invloeden.
Staat al klaar hè, en een blaffer in de meterkast.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zet de knuppel maar vast achter de deur Los.
Dubbelloops jachtgeweer paraat en een krokodillengracht om Casa Los.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zet de knuppel maar vast achter de deur Los.
Voor je telefoon, je earpods, je vape en je illegale vape patronenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet dat het zo hip is om als tienerjongen met een handtasje te lopen. Het ziet er zo gay uit.
Ik snap dat ook niet, draag dan gewoon een rugzakquote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet dat het zo hip is om als tienerjongen met een handtasje te lopen. Het ziet er zo gay uit.
"Nou paps, dit issie dan, Oemfoefoe"quote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat al klaar hè, en een blaffer in de meterkast.
Ja, en lopen als een homo. Maar goed ik hou me niet bezig met die hypes en trendsquote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor je telefoon, je earpods, je vape en je illegale vape patronen
Je observeert slechts… ok.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en lopen als een homo. Maar goed ik hou me niet bezig met die hypes en trends
Of gewoon in je broekzakken. Of jaszakken.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, draag dan gewoon een rugzak
*klik klik* *BOEM!*quote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nou paps, dit issie dan, Oemfoefoe"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |