quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Heel erg triest hoor dat Jeffrey zoveel haat over zich heen krijgt ongelooflijk dit🙄
Sorry maar hij doet het echt helemaal zelf met zijn arrogante gedragquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Heel erg triest hoor dat Jeffrey zoveel haat over zich heen krijgt ongelooflijk dit🙄
ik dacht dat ze zeiden dubbele stemquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hun hebben toch allebei censuur gekocht
oja was ik even kwijt haha ik probeer te luisteren welke Axel en Jolien hebben maar ik hoor alleen Keanu bovenuitquote:Op maandag 3 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ie naar huis moest en bij gratie Gods mocht blijven.
Ja, allebei Censuur.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hun hebben toch allebei censuur gekocht
Hartstikke triestquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Karma is a bitchquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
e censuur waren er twee en nu is er nog een dubbele stem over die nog gekocht kan wordenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zeiden dubbele stem
Jordy heeft 'de beste' gamechanger natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy, die arrogantie mag ook wel beetje dimmen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |