Vreemde 'jurk' als je het mij vraagt. Volgens mij brainwashed Kanye die vrouw gewoonquote:Kanye West (47) en zijn vrouw Bianca Censori (30) hebben een opvallende entree gemaakt bij de Grammy Awards. Op de rode loper in Los Angeles arriveerden de twee beiden in het zwart tot het model haar lange bontjas uittrok en een compleet doorzichtige mini-jurk zichtbaar was.
Alle ogen waren direct gericht op Kanye en Bianca toen ze poseerden voor de fotografen. Het model liet nog maar weinig aan de verbeelding over, want onder haar doorzichtige jurk droeg ze ook geen ondergoed.
Hoe weet je dat zo zeker? Misschien is ze gedwongen door Westquote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij weet die vrouw precies wat ze doet, zij neemt hier het initiatief.
Hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij weet die vrouw precies wat ze doet, zij neemt hier het initiatief.
Jij denkt dat ze geen team bij zich heeft. Als er achter de schermen sensatie/dwang was, dan lag dat allang op straat. Zij verdient hier zelf bakken met geld mee.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Geen team? Waar heb je het overquote:Op maandag 3 februari 2025 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen team bij zich heeft. Als er achter de schermen sensatie/dwang was, dan lag dat allang op straat. Zij verdient hier zelf bakken met geld mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |