Zijn zusje droomt ook vaak over jou, dat zijn de momenten dat ze gillend wakker wordquote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef NoXia het volgende:
Ik droom de laatste tijd vaak over je zusje, wat zegt dat?
Rijd je nog steeds op dat puisterige brommertje van je?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:03 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik droom best vaak dat ik te laat ga komen voor school.
Ik zit godver al 17 jaar niet meer op school, en ik kwam ook nooit te laat.
Heel irritant gevoel bij het wakker worden tot ik me realiseer dat ik naar mn werk moet ipv naar school.
Heb jij ook welleens terugkerende dromen? en wat doe je eraan?
Dus is het eigenlijk geen droom, maar een nachtmerrie.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Zijn zusje droomt ook vaak over jou, dat zijn de momenten dat ze gillend wakker word
Dat kan ik niet beoordelen, ze zegt alleen dat ze gillend wakker word, maar ook dat ze gruwelijk nat is danquote:Op maandag 3 februari 2025 10:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dus is het eigenlijk geen droom, maar een nachtmerrie.
Kwam het zusje te laat of jij te vroeg?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef NoXia het volgende:
Dat je één grote neukfout bent.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef NoXia het volgende:
mn zus is ouder dan ik, 41. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef NoXia het volgende:
Nee want er staat sinds vorig jaar een wok status op en heb nog geen zin gehad om hem weer te laten keuren. Maar komt nog wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Rijd je nog steeds op dat puisterige brommertje van je?
wie zijn ze?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze proberen je te vertellen dat je wat meer aan ontwikkeling zou moeten doen. Het te laat komen geeft aan dat de tijd doortikt en je niet te lang moet wachten.
Die wantrouw je vriend, te allen tijde en niet verslappen nuquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Degenen die onder één hoedje spelen.
Zoiets droom ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:10 schreef Invisibli het volgende:
Ik droom maandelijks dat ik nog een jaar aan schoolwerk moet inhalen. En dat ik nog een jaar moet overdoen als dat niet lukt binnen 1 week.
Ik zit al meer dan 20 jaar niet meer op school
Pas als ik goed wakker ben realiseer ik me dat het gelukkig niet echt is. Dan ben ik echt even verbaast maar ook blij
Ik ben nooit blijven zitten overigens maar heb mij 1 jaar op de maandag (bbl of bol hoe heette dat, werken en 1 dag per week school) niet laten zien bij de laatste les van de dag.
De leraar had me nog niet eerder gezien en vertelde me dat ik zijn lessen pas volgend jaar zou krijgen in jaar 3. Toen ik vertelde de 2 jarige opleiding te doen, gaf hij de laatste 4 toetsen op en een jaar aan werk wat ik natuurlijk nooit af kreeg. Laagste cijfer ooit voor dat vak gekregen.
Omdat ik andere vakken redelijk gedaan had kwam ik wel met een redelijk papiertje van school.
Nooit heeft iemand er nog om gevraagd overigens.
En ik doe al 14 jaar niets meer in die werkrichting.
Zo, en nu hoop ik eigenlijk ook dat die droom me niet maandelijks meer najaagt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burn the witch
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:48 schreef Foklore het volgende:
Ik droom vrijwel nooit over school.klinkt als stressloze nachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |