Vrouwen maken wat dat betreft meer van hun leven kapot dan ze zelf beseffen. Hoe ongelukkiger ze worden hoe meer de blanke heteroman er de schuld van krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze laten zich volpompen vanwege hun natuurlijke drang om baby's te werpen. En ze halen die mannen dan over om baby's te maken en die mannen doen dat dan omdat ze anders niet meer in dat kut mogen met hun lul.
Alleen is na het werpen de kut vaak compleet verpest en mogen ze er ook vaak niet meer in met hun lul zodra er genoeg baby's geworpen zijn. En dan zit je ineens vast aan een vadsig wijf en 2 of 3 kinderen. En je mag volgens de regels dan ook geen andere kutten meer neuken.
Verkapt boehoe-mijn-neukertje-heeft-een-relatie-en-nou-kan-ik-niet-meer-neuken-topicquote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik snap dat we feministisch zijn en vrouwen net zo graag seks willen als mannen (in onze fantasie wereld), maar je laat je toch niet meer neuken. Dan gun je een man plezier en jij hebt een ongemakkelijk gevoel en wordt vernederd.
Het schijnt wel beleefd te zijn om eerst even te vragen naar de hobbies en interesses voor het rampetampen. Dat doe je gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
her en der vrouwen rond in de verwachting dat ik er dan een gesprekje mee aan ga knopen
Net zo min interesse in de hobby's en interesses van die ander als in het rampetampen. Het kan best leuk zijn hoor en heb me er zeker mee vermaakt, maar het is me het gewoon niet waard meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het schijnt wel beleefd te zijn om eerst even te vragen naar de hobbies en interesses voor het rampetampen. Dat doe je gewoon.
Jij brengt cynisme naar next level manquote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze laten zich volpompen vanwege hun natuurlijke drang om baby's te werpen. En ze halen die mannen dan over om baby's te maken en die mannen doen dat dan omdat ze anders niet meer in dat kut mogen met hun lul.
Alleen is na het werpen de kut vaak compleet verpest en mogen ze er ook vaak niet meer in met hun lul zodra er genoeg baby's geworpen zijn. En dan zit je ineens vast aan een vadsig wijf en 2 of 3 kinderen. En je mag volgens de regels dan ook geen andere kutten meer neuken.
Wees verlost van vrees en verlangen en ben vrij broerquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zo min interesse in de hobby's en interesses van die ander als in het rampetampen. Het kan best leuk zijn hoor en heb me er zeker mee vermaakt, maar het is me het gewoon niet waard meer.
Jij kunt jezelf met recht een echte stryder noemen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wees verlost van vrees en verlangen en ben vrij broer
Ben jij een ongeletterde boer?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:14 schreef Raw85 het volgende:
je dikke hoerenmoeder heeft er anders geen probleem mee mang
Toch nietquote:Op zondag 2 februari 2025 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
FOK! accepteert zeer vrouwonvriendelijke topics.
Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |