Tja iets van de splinter en de balk. Je bent met je obsessieve kruistocht zelf vooral hele groepen tot vijanden aan het maken. Dat is wel vaker slecht uitgepakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat de islamitische ideologie zelf naar iedereen en alles niet-islamitisch bewerkstelligd.
De islam is inderdaad een recept voor ellende en mooi om te zien dat er steeds meer gezonde groeiende weerstand en afkeer is naar deze walgelijke, intolerante, UVRM schendende, mens onterende, anti-democratische, barbaarse en gevaarlijke ideologie.
Welke harde weg precies? Ik kom al jaren geregeld moslims tegen, en de meesten zijn gewoon normale mensen die misschien een wat conservatievere levensstijk hebben dan ik, maar verder weinig kwaads doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist. En die weerstand groeit alleen maar zodra de dochters en zonen van de bakfiets D66 moeders ook met de barbaarse religie die Islam heet geconfronteerd gaan worden. Niet dat ik het ze gun, wij hebben al tientallen jaren geroepen hoe het zat, maar ze hadden kunnen luisteren. Nu gaan ze helaas via de harde weg om.
Ze doen a) niks tegen de uitwassen in de gemeenschap en b) doen ook niks als er een radicaal regime aan de macht komt. Dat hebben we in Syrië kunnen zien in gebieden waar IS aan de macht kwam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke harde weg precies? Ik kom al jaren geregeld moslims tegen, en de meesten zijn gewoon normale mensen die misschien een wat conservatievere levensstijk hebben dan ik, maar verder weinig kwaads doen.
Normale moslims heeft dan ook zo goed als niemand problemen mee, figuren die afgeven op dissidenten, voor IS staan te juichen, dat soort ongein, zum kotsen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze doen a) niks tegen de uitwassen in de gemeenschap en b) doen ook niks als er een radicaal regime aan de macht komt. Dat hebben we in Syrië kunnen zien in gebieden waar IS aan de macht kwam bijvoorbeeld.
Ik ken veel moslims. Ik vertel ze wat ik over de Islam denk. Daar hebben ze respect voor. Moslims hebben over het algemeen meer respect voor een masculiene benadering dan een knuffelbenadering. Je kan als mens genoeg uitgangspunten vinden om buiten de Islam over te praten. Er zijn genoeg moslims die een redelijk normaal leven leiden. Ik heb echter niet de illusie dat ze wat voor me zouden betekenen als het hier ineens een kalifaat zou zijn. Of voor homo's. Of voor Joden. Daarvoor ken ik hun meningen net iets te goed.
Precies daarom wil ik de oprukkende invloed van de politieke Islam aan de kaak stellen. Moslims denken over het algemeen heel anders over vrijheid dan wij.
Het zijn er alleen meer dan je denkt. Waarom is bijna niemand openlijk ex-moslim? De gemeenschap houdt elkaar in een ijzeren greep. Het gaat er ook om dat familie X niet eens zelf denkt dat hun dochter geen ex moslima zou mogen zijn, maar dat ze zich druk maken om wat men in de moskee of in het theehuis wel niet van hen denkt. En daar wordt dochterlief slachtoffer van.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef havanagila het volgende:
[..]
Normale moslims heeft dan ook zo goed als niemand problemen mee, figuren die afgeven op dissidenten, voor IS staan te juichen, dat soort ongein, zum kotsen.
Je ziet de geschiedenis zich gewoon weer herhalen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Kraait helaas geen haan meer na...
Omgekeerd was het vanavond nog op 10 talkshows. Treurig.
Jij doet echt precies hetzelfde. Iets met splinter en balk ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja iets van de splinter en de balk. Je bent met je obsessieve kruistocht zelf vooral hele groepen tot vijanden aan het maken. Dat is wel vaker slecht uitgepakt.
Maar het blijven altijd moslims die voor dergelijke onrust en doodsgevaar zorgen. Nooit eens christelijke boerenknechten uit Friesland.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke harde weg precies? Ik kom al jaren geregeld moslims tegen, en de meesten zijn gewoon normale mensen die misschien een wat conservatievere levensstijk hebben dan ik, maar verder weinig kwaads doen.
Godzijdank doen atheisten geen zieke dingenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Maar het blijven altijd moslims die voor dergelijke onrust en doodsgevaar zorgen. Nooit eens christelijke boerenknechten uit Friesland.
Tja gezien er bijna 2 miljard moslims bestaan is er inderdaad dagelijks wel een die wat naars doen. Jij framed dat vervolgens dat iedereen van die 2 miljard daar verantwoordelijk voor zouden zijn. En dat is tamelijk dubieus.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jij doet echt precies hetzelfde. Iets met splinter en balk ja.
Ik hoef vrij weinig te doen. De bijna dagelijkse stroom aan ("onschuldige"/nare) negatieve berichtgeving over de islamitische ideologie houdt onophoudelijk aan.
Het enige verschil is dat ik droge feiten benoem en jij -uit doorgeslagen politieke correctheid- deze droge feiten het liefst bij Rutger Groot Wassink in een la zou willen douwen en dan ook nog eens mij als aanjager van haat wil bestempelen.
Als je openlijk een openlijk intolerante, UVRM schendende, anti democratische en anti westerse ideologie aanhangt hou ik jou daar inderdaad voor verantwoordelijk ja. Ook al doe je het "gematigd". Als je het dan ook nog eens verzuimt om je openlijk uit te spreken tegenover de ellende die keer op keer door jouw ideologie veroorzaakt wordt, de groeiende weerstand negerend dmv slachtofferrol, wordt dat voor mij nog makkelijker.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja gezien er bijna 2 miljard moslims bestaan is er inderdaad dagelijks wel een die wat naars doen. Jij framed dat vervolgens dat iedereen van die 2 miljard daar verantwoordelijk voor zouden zijn. En dat is tamelijk dubieus.
Misschien is het dan ook handig voor mensen om te stoppen met moslims te linken aan aanslagen, eerwraak, 9/11, Charlie Hebdo, Theo van Gogh etc.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef havanagila het volgende:
[..]
Normale moslims heeft dan ook zo goed als niemand problemen mee, figuren die afgeven op dissidenten, voor IS staan te juichen, dat soort ongein, zum kotsen.
Deze is heel treffend hierquote:Op zondag 2 februari 2025 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou een vredig praktiserend moslim zich in Godsnaam moeten afwenden van die fundamentalisten? Dat begrijp ik niet.
Pas boven de VRH-grens.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Kinderwens opgeven is niet verplicht toch? Alleen je crypto.
Dat sowiesoquote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja daar zit je al gauw op toch, als je een paar jaartjes meedraait.
Weet ik veel, zeg ik dat dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook handig voor mensen om te stoppen met moslims te linken aan aanslagen, eerwraak, 9/11, Charlie Hebdo, Theo van Gogh etc.
Waarom zou een vredig praktiserend moslim zich in Godsnaam moeten afwenden van die fundamentalisten? Dat begrijp ik niet.
Nou ze leeft welquote:Lale Gul: nooit een trio aangedurfd
Ik zeg dat in het algemeen. De mensen die de “gewone” moslim aanspreken op geweld gepleegd door godsdienstwaanzinnigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeg ik dat dan?
Stel toch letterlijk dat IS fanboys losers zijn, en gewone moslims niet. Kom jij met dit aanzetten...
Definieer "gewone" moslim eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg dat in het algemeen. De mensen die de “gewone” moslim aanspreken op geweld gepleegd door godsdienstwaanzinnigen.
Zijn er zat die het steunen. Abdeslam kon zich maandenlang schuilhouden tussen die gewone moslims.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg dat in het algemeen. De mensen die de “gewone” moslim aanspreken op geweld gepleegd door godsdienstwaanzinnigen.
Gebeurd ook alle dagen met de Joden in Nederland vanwege Israël.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
een man die zelf achter elkaar vreemd gaat, maar zijn vrouw het gebruik van een mobieltje ontzegt want anders kan ze vreemd gaanquote:Op zondag 2 februari 2025 22:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Definieer "gewone" moslim eens.
Moet je nou toch eens kijken. Wat een intellectuele armoede. De islam vaarwel zeggen alleen maar omdat je uit elkaar getrokken wilt worden door Jan en alleman?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/uNW5iyQ--uA
[..]
Nou ze leeft wel
Bekijk deze YouTube-video
Een persoon die op een manier z’n geloof vormgeeft om prima mee te kunnen draaien in onze samenleving. Dus veruit de meeste van de 1 miljoen die in Nederland wonen.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
bloedmooie vrouwquote:Op zondag 2 februari 2025 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je nou toch eens kijken. Wat een intellectuele armoede. De islam vaarwel zeggen alleen maar omdat je uit elkaar getrokken wilt worden door Jan en alleman?
Het hedonisme (en meer) druipt er vanaf. Nee, niet mijn type. Ik heb er eigenlijk al teveel woorden aan vuil gemaakt. Ik geloof haar ook helemaal niet.²
Ja, dat weten we onderhand wel. Waarom reageer je dan op iedere foto en berichtje van dr?quote:Op zondag 2 februari 2025 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je nou toch eens kijken. Wat een intellectuele armoede. De islam vaarwel zeggen alleen maar omdat je uit elkaar getrokken wilt worden door Jan en alleman?
Het hedonisme (en meer) druipt er vanaf. Nee, niet mijn type. Ik heb er eigenlijk al teveel woorden aan vuil gemaakt. Ik geloof haar ook helemaal niet.²
Bloed, zweet en tranen hebben het feminisme gekost om te staan waar ze nu staan. En dan is dit het boegbeeld voor gefrustreerd mannelijk Nederland, een vrouw die zichzelf verkoopt als geefbaar.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als heteroman liever uit elkaar getrokken worden door Jan en allemaal dan dat ik me zou moeten bekeren tot die walgelijke ideologie.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Definieer "gewone" moslim eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Getuige de continue stroom van berichten van eisen, afdwingen, dreigen en het doorduwen van afwijkende eigen culturele normen en waarden achter de voordeur, waarbij het gross van de moslims hier stil blijven, geloof ik dit niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een persoon die op een manier z’n geloof vormgeeft om prima mee te kunnen draaien in onze samenleving. Dus veruit de meeste van de 1 miljoen die in Nederland wonen.
ze heeft plezier met sex nu dat kan toch , is niets mis mee, ze verkoopt niets , ze geeftquote:Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen hebben het feminisme gekost om te staan waar ze nu staan. En dan is dit het boegbeeld voor gefrustreerd mannelijk Nederland, een vrouw die zichzelf verkoopt als geefbaar.
Flinke lap tekst wel. Maar laat die mensen gewoon lekker met rust, joh. Het gros gedraagt zich prima en voldoet aan wat je mag verwachten van een burger. Erg flauw om ze te blijven linken aan moordpartijen en terrorisme.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Getuige de continue stroom van berichten van eisen, afdwingen, dreigen en het doorduwen van afwijkende eigen culturele normen en waarden achter de voordeur, waarbij het gross van de moslims hier stil blijven, geloof ik dit niet.
Its the islam, stupid.
Een -in de kern- intolerante, anti westerse, anti democratische en UVRM schendende ideologie.
En zij die die deze -in de kern- intolerante, anti westerse, anti democratische en UVRM schendende ideologie in "gematigde" vorm aanhangen -als "gewone" moslim zijnde, hangen nog altijd -een in de kern- intolerante, anti westerse, anti democratische en UVRM schendende ideologie.
Om het maar niet te hebben hoe "gewone" moslims in streng islamitische landen kijken naar de "gematigde" moslims die hier "gewoon" meedraaien in de tolerante, moderne westerse, democratische UVRM samenleving.
Er zijn enkele voorbeelden te vinden van moslims die met de westerse vrijheden -die hier gewoon zijn- hun geloof vorm proberen te geven (zoals een vrouwelijke imam in berlijn), maar ja, die enkeling is zijn/haar leven niet zeker, wegens dreiging van (hoe kan het ook anders) andere moslims.
Waar zijn dan al die "gewone" moslims die iemand zoals haar te hulp schieten, voor haar gaan staan er roepen "zij woont hier in het vrije westen, deze vrijheid heeft zij, dat moet je accepteren en respecteren? Nergens.
Nou ja, in grote getalen de straat op en hun islamitische overtuigingen scanderen, dat dan natuurlijk weer wel.
Waar zijn dan al die dappere voorvechters van multiculturele samenleving die iemand zoals haar te hulp schieten voor haar gaan staan er roepen "zij woont hier in het vrije westen, deze vrijheid heeft zij, dat moet je accepteren en respecteren?? Nou, hier op fok bijvoorbeeld, al roepend dat de islam een verrijking is voor de tolerante, moderne westerse multiculturele samenleving, en één ieder die het islamitische beestje bij zn naam noemt en aangeeft wat het in de kern is, weg te zetten als racist, extreem rechts, "islamofoob" en "het echte gevaar".
Incel praat van een Andrew Tate meeloper.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen hebben het feminisme gekost om te staan waar ze nu staan. En dan is dit het boegbeeld voor gefrustreerd mannelijk Nederland, een vrouw die zichzelf verkoopt als geefbaar.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje wraak op de bezitterige vrouwonvriendlijke moslim cultuur waar een man echt alles mag en een vrouw totaal nietsquote:Op zondag 2 februari 2025 22:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer rechtstreeks met jou in discussie maar ik ontkracht wel je leugens hier.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flinke lap tekst wel. Maar laat die mensen gewoon lekker met rust, joh. Het gros gedraagt zich prima en voldoet aan wat je mag verwachten van een burger. Erg flauw om ze te blijven linken aan moordpartijen en terrorisme.
Pas als ik geen last meer heb van de islamitische ideologie.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flinke lap tekst wel. Maar laat die mensen gewoon lekker met rust, joh. Het gros gedraagt zich prima en voldoet aan wat je mag verwachten van een burger. Erg flauw om ze te blijven linken aan moordpartijen en terrorisme.
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ga niet meer rechtstreeks met jou in discussie maar
Indeed, the penalty for those who wage war against Allah and His Messenger and spread mischief in the land is death, crucifixion, cutting off their hands and feet on opposite sides, or exile from the land. This penalty is a disgrace for them in this world, and they will suffer a tremendous punishment in the Hereafter.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]maar niks. Dan ook gewoon je bek houden als je eerst zo stoer loopt te brallen dat er geen enkele discussie meer komt. Clown.
Nou, succes daarmee. Want de moslimgemeenschap is al lang en breed over meerdere generaties gesetteld in Nederland en naast het joden- en christendom één van de meest vooraanstaande religies die we hebben. En dat leeft allemaal naast elkaar. Daar kunnen we vrij kort in zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:52 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Pas als ik geen last meer heb van de islamitische ideologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |