Leukkkquote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef ashardalan het volgende:
Hier is er weer een kogel door de kerk... Gaat een dure paar jaar worden.
Rivendell wordt van 't weekend opgehaald.
Barad Dur wanneer we deze voor een goede deal (compleet, uiteraard) op MP kunnen vinden
Fawks & Hedwig worden opgestuurd
En zojuist Buckbeak goedkoop te pakken kunnen krijgen
Ah well... Het is leuk & een hobby mag geld kosten...
Ik heb z'n grote broertje alquote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leukkk
[ afbeelding ]
Is ook echt de moeite waard
die ziet er wel cool uit,enigidee wat hij kost daar lokaal?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:00 schreef Sinister-D- het volgende:
In augustus weer naar Billundvorig jaar ook geweest, kinderen (toen 8 en 10) blijven er enthousiast over en hebben niet alles gedaan in Legohouse. dus maar weer terug dit jaar
![]()
Denk dat de Tribute piraat mee huiswaarts komt dit keer
Volgens mij was die vorig jaar in de ¤70.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die ziet er wel cool uit,enigidee wat hij kost daar lokaal?
ff mezelf onbeschaamd quoten, dat moet je dus blijkbaar op de Lego site zelf kopen, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:37 schreef TLC het volgende:
Ik snap een ding niet: waarom krijg ik maar 20 Lego insiders punten bij het roze boeket terwijl op de Lego site zelf staat 450 ??
oh, dan is het voor mij goedkoper om em gewoon via bricklink ofzo te kopenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij was die vorig jaar in de ¤70.
Heb een beetje de vrees dat het eentonig is?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:16 schreef linebear het volgende:
Bezig met het T-rex skelet. Heerlijke build
Valt op zich meequote:Op woensdag 2 april 2025 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb een beetje de vrees dat het eentonig is?
Ik vind hem wel tof alleen ben ik ergens bang dat je hem amper kan verplaatsen of aanraken zonder dat het meteen valt ofzo.quote:
Barad Dûr komt hier volgend jaar wel, maar The Shire net gekochtquote:Op woensdag 2 april 2025 10:45 schreef D_A het volgende:
Na Rivendell & Barad-dûr nu ook The Shire in the pocket
Ze zijn daar een grote lego store aan het bouwenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:00 schreef Sinister-D- het volgende:
In augustus weer naar Billundvorig jaar ook geweest, kinderen (toen 8 en 10) blijven er enthousiast over en hebben niet alles gedaan in Legohouse. dus maar weer terug dit jaar
![]()
Denk dat de Tribute piraat mee huiswaarts komt dit keer
Uit lego steentjes?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze zijn daar een grote lego store aan het bouwen
ik wacht zelf of baradur. hopen dat die in prijs gaat zakken.quote:
Die gaan we volgend jaar pas bejagenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik wacht zelf of baradur. hopen dat die in prijs gaat zakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |