Het is een wat uitgesproken, opvallend lied en valt voor veel mensen de goede kant op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
Die enorme televoting-zege zegt wel iets over de potentie in Basel, denk ik. Het is niet zomaar dat mensen het wel een leuk liedje vinden, ze stemmen er heel fanatiek op. Dat is een goed teken.
Ja, hij gaat niet de televote winnen met 400% meer stemmen zoals hier. En ik zeg ook niet dat hij Eurovisie gaat winnen. Maar kan best hoog eindigen, met name in de televote dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In dit veld sprong het er uit, maar ik verwacht dat er in mei wel een aantal goede nummers gaan zijn. Dan gaat dit het toch veel moeilijker krijgen?
Absoluut. Op basis daarvan klonken de vocaal wiebelig: vanavond was het primaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Wow, dit klonk ineens wel heel veel beter dan bij die previewvideo. Song wordt ook wel beter als je 'm hoort in de juiste toonsoort. Heel tof gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |