DS79?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef tong80 het volgende:
SVV kent men nog, maar hoe heette de andere profclub uit Schiedam?
Dat is Dordrecht. Ooit een fusie gehad met SVV.quote:
Ik ken alleen Stormvogels als één van de fusieclubs van Telstar.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
Of is dat nooit een profclub geweest? Kan ook nog ^^
Denk aan mijn voornaam.quote:
Tuurlijk. Old soldiers never die.quote:
Papin ?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:09 schreef mitt het volgende:
Wie was in 1991 de eerste 'wereldvoetballer van het jaar'?
Heb het opgezocht, klopt.quote:
quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef tong80 het volgende:
Als van Basten in België speelde, scholden ze hem uit voor "homo" Wat riepen ze ?
Nee een naam.quote:
Van Swietenquote:
Weet alleen dat ze in België dan het woord Janette (of iets van die strekking) gebruiken.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet alleen dat ze in België dan het woord Janette (of iets van die strekking) gebruiken.
En ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh had Tong weer een bannetje?
Ik zal er een bedenken.
Regie Blinker ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wout Holverda, legende van lv Roodenburg, zat ooit bij het grote Oranje maar maakte nooit zijn debuut. We spreken hier over 1984.
Enkele andere Leidse voetballers hebben het Nederlands elftal wel gehaald. Een daarvan komt ook bij lv Roodenburg vandaan.
Ik zoek er 3, inclusief degene van Roodenburg.
Maar hij speelde wel in Oranje. Hoe kan dat ?quote:
Ricardo van Rhijn? Matthijs de Ligt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wout Holverda, legende van lv Roodenburg, zat ooit bij het grote Oranje maar maakte nooit zijn debuut. We spreken hier over 1984.
Enkele andere Leidse voetballers hebben het Nederlands elftal wel gehaald. Een daarvan komt ook bij lv Roodenburg vandaan.
Ik zoek er 3, inclusief degene van Roodenburg.
Van Rhijn is correct. De Ligt komt uit Leiderdorp.quote:
En nu ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Rhijn is correct. De Ligt komt uit Leiderdorp.
De andere namen zijn van wat langer terug.
2 goede antwoorden.quote:
Fons Groenendijk ?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:17 schreef slaveloos het volgende:
Wie?
Achtereenvolgens
FC Den haag
Roda JC
Ajax
Manchester City
Sparta
FC Utrecht
Yup Leidenaar die oranje net niet haaldequote:
Bedoel je dat iemand Groenendijk als voornaam heeft? Geen idee in dat gevalquote:Op donderdag 3 april 2025 09:07 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de Groenendijk uit de jaren 80 van achteren ?
Oeps, ik moest nog wakker worden. ,mosrednAquote:Op donderdag 3 april 2025 09:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat iemand Groenendijk als voornaam heeft? Geen idee in dat geval
Ook niet. Brengt me wel op een nieuwe vraag. Ik zoek een alledaagse naam.quote:
Warm......iets ligt op puntje tong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |