Hogerrrrrrquote:
Hogerrrrrrrrrrrrquote:
We komen die de buurt.quote:
Hoger en lager, in die volgordequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb een hekel aan ronde getallen, dus ik ga voor 69 of 71. Hoger of lager?
70 ?quote:
Eindelijkquote:
Wenger??quote:Op maandag 24 februari 2025 14:18 schreef tong80 het volgende:
Wie zei in Engeland dat je geen kampioen wordt met kinderen (kids) in je team, toen Beckham, Scholes, Butt en de broertjes Neville debuteerden? Waarna hij maanden later op zijn woorden moest terugkomen
Dan ga ik gokken. Motherwel ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:54 schreef mitt het volgende:
Alan Hansen maakte furore bij Liverpool. Maar voor welke Schotse club speelde hij?
Lastige denk ik.
Ik ook. Dundee?quote:
Neequote:
Ook niet.quote:
Partic Thisle ?quote:
quote:
Hans lijkt me iemand voor Southampton.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
Voor welke Engelse club speelde Hans Kraaij jr ?
Niet goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hans lijkt me iemand voor Southampton.
Klopt. Heeft er niet lang gespeeld maar werd wel gekozen in hun elftal van de eeuw.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Zorro het volgende:
Ik heb hem laatst op TV horen zeggen dat ie het zo goed naar zijn zin had bij Brighton.
Hij had er spijt van dat ie naar RKC ging en daar achteraf liever langer gebleven zei hijquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Heeft er niet lang gespeeld maar werd wel gekozen in hun elftal van de eeuw.
Nieuwe vraag Zorro!quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had er spijt van dat ie naar RKC ging en daar achteraf liever langer gebleven zei hij
Daarom antwoord ik zelden,dan moet ik weer wat nieus bedenken...quote:
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?quote:
Antwoord dan maar gewoon, bedenken wij de vragen gewoon.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom antwoord ik zelden,dan moet ik weer wat nieus bedenken...
Dus als iemand zich geroepen voelt, ga gerust je gang. Ik denk ook wel even na maar wacht er vooral niet speciaal op
Ik heb er eentje gevonden, dus als ik nog een wat goed heb weet ik vast ietsquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Antwoord dan maar gewoon, bedenken wij de vragen gewoon.
Volgens mij was fadrhonc of zoeits bondscoach en kwam Michels erbij. Dus zal die moeilijke naam misschien als assistent staan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?
Jan Zwartkruis?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?
Fadrohnc is goed. Zwartkruis niet. Het betreft een gerenommeerde ex-international uit Amsterdam.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij was fadrhonc of zoeits bondscoach en kwam Michels erbij. Dus zal die moeilijke naam misschien als assistent staan?
Naar huis gestuurd, geen idee. Misschien @:tong80 ?
Willy vd Kuijlen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef mitt het volgende:
Welke niet-keeper speelde de meeste duels in de Eredivisie?
Staat op nummer 2.quote:
Sjaak Swart ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef mitt het volgende:
Welke niet-keeper speelde de meeste duels in de Eredivisie?
Sjaak valt tegen, niet eens in de top 30 (met keepers)quote:
Ijzeren Rinus ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Sjaak valt tegen, niet eens in de top 30 (met keepers)
Pas op 75!quote:
Nee, verder terug.quote:
Frits Flinkevleugel ?quote:
Nee.quote:
Ik dacht hier vannacht al aan. Debuteerde begin jaren 70 bij Twente, is net niet zwakbegaafd volgens de Nationale IQ test. Kwam toch van Mulo. Was er zelfs nog bij toen PSV de EC1 won in 88. Willie van der Kerkhof dus.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee.
Debuteerde bij Twente, grootheid bij PSV (en Oranje)
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht hier vannacht al aan. Debuteerde begin jaren 70 bij Twente, is net niet zwakbegaafd volgens de Nationale IQ test. Kwam toch van Mulo. Was er zelfs nog bij toen PSV de EC1 won in 88. Willie van der Kerkhof dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |