De beker met Vitesse ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:55 schreef mitt het volgende:
Bert Jacobs was een culttrainer meer dan een winnaar. Wat is zijn enige trofee in Nederland?
Neen.quote:
quote:
Nederland en strafschoppenseries is geen succes. Maar wat is de belangrijkste strafschop die Bergkamp in 90 minuten miste ?quote:
Dat moet Arsenal-Man United in de halve finale FA Cup zijn op Villa Park. Ik zat achter het doel waar Peter de strafschop van Dennis stopte. Het was een schitterend gevecht tussen beide teams. Weet nog dat Overmars in de 2e helft voor Ljungberg in het veld kwam, en Kanu kwam er na de 1e verlening ook in voor Parlour. Jaap stond uiteraard in de basis bij United, en Raimond zat op de bank. Mooie wedstrijd met een Nederlandse tint.quote:Op zondag 13 april 2025 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland en strafschoppenseries is geen succes. Maar wat is de belangrijkste strafschop die Bergkamp in 90 minuten miste ?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat moet Arsenal-Man United in de halve finale FA Cup zijn op Villa Park. Ik zat achter het doel waar Peter de strafschop van Dennis stopte. Het was een schitterend gevecht tussen beide teams. Weet nog dat Overmars in de 2e helft voor Ljungberg in het veld kwam, en Kanu kwam er na de 1e verlening ook in voor Parlour. Jaap stond uiteraard in de basis bij United, en Raimond zat op de bank. Mooie wedstrijd met een Nederlandse tint.
Klopt. Beker. Blijf je aan de gang ?quote:
Robert geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
De één speelt nog de ander is uitgesproken.
Pe Muhrenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volendam had vroeger ook een stadion speaker met Mühren als achternaam. Voornaam weet ik niet zeker. Iets met Ge oid
Die zocht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |