vermoed ik ook.. versta het slecht, maar Mileentje wil niet dat Jolle gekke dingen gaat doen op TVquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:51 schreef BB-King het volgende:
Zijn ze bang dat Jolien en Jeffrey op elkaar kruipen?
Nou dat volgens mij niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:51 schreef BB-King het volgende:
Zijn ze bang dat Jolien en Jeffrey op elkaar kruipen?
Er is niets ergs gebeurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik hoor Mattheus net zeggen ‘wij gaan nooit meer een feestje krijgen’. Is er wat gebeurd dan? Of mensen te wild ofzo? Waar wil Matt nu niet over praten met Jeffrey?
Vragen, vragen..
Je hebt zojuist de koelkast gewonnen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Ah, ik geloof dat ik het begrijp. Milena en Sharice vinden het geen goed idee dat Jolien en Jeffrey samen gaan slapen, omdat Jolien een beetje dronken is en ze misschien dingen gaat doen die niet geschikt zijn voor tv.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de koelkast gewonnen!![]()
Zit nog wel achter een ketting maar wellicht speel je hem over 3 weken vrij
Begin Sharice ook wel een beetje vaag te vinden inmiddels ja 😅quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er is niets ergs gebeurd.
Jordy behoorlijk dronken en luidruchtig - werd tegen zichzelf beschermd door Elsa en Jane.
Eva en Axel beetje doen alsof ze een koppeltje zijn, en tegelijk Jolien en Jeff uitdagen
Jolien wil bij Jeff slapen, maar Jeff spartelt tegen
Milena wil steeds overal achter Matti aanlopen, maar Sharice gooit zich er als een magneet steeds tussen.
Waarover Sharice nu kwaad is en op wie, dat is nog voor iedereen een vraagteken. Daarnet had ze het over arrogante Jeff, dan doet ze uitschijnen dat ze kwaad is op Milena, nu lijkt het of ze voor iets kwaad is op Jolien? Raar mens, Sharice.
nee niets negatief over Jeff... stel je voorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:07 schreef Hoempah het volgende:
Oh en door de SL denk ik dat ze het niet op stream willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |