quote:Gerwin Visser, bekend van radiozender FunX, is op vakantie in Costa Rica verdronken. Dat meldt de radiozender in een bericht op Instagram.
Woensdagavond was de 25-jarige FunX-medewerker aan het zwemmen toen hij er "niet in slaagde zelfstandig het strand te bereiken". Zijn beste vriend schakelde daarop de hulpdiensten in, die helaas te laat kwamen. De volgende ochtend werd zijn lichaam na een stormachtige nacht met slecht zicht en veel wind op het strand aangetroffen.
"Het verlies van Gerwin laat een enorme leegte achter bij zijn familie, vrienden en collega's. Het verdriet is groot en we zullen hem ontzettend missen", aldus FunX.
'Gerwin de fixer'
Hij werd 'Gerwin de fixer' genoemd omdat hij als regisseur en producer veel regelde voor de show van Fernando Halman. Hij was daarin ook geregeld te horen. Dagelijks praatte hij met presentator Halman over het nieuws en de dagelijkse dilemma's en ergernissen.
Vandaag stond de ochtendshow van FunX volledig in teken van Gerwin. Luisteraars konden inbellen en deelden hun favoriete herinneringen. Zoals over zijn gemopper op de elektrische fiets waar altijd iets mis mee was. Of de weegschaal die werd meegenomen als het tijd werd om weer even op de kilo's te letten.
Ook op sociale media reageren luisteraars. "Wat erg, ik luister altijd naar FunX in de ochtend wanneer ik naar werk rijd, ik ben hier even stil van geworden. May he rest in peace", schrijft een van hen. Een andere luisteraar is ook geschokt: "Door de leuke interactie altijd met Fernando voelde het alsof ik hem persoonlijk kende. Kippenvel en een brok in mijn keel. Sterkte aan familie, vrienden en collega's. Rust zacht Gerwin".
Halman stond gisteren bij de uitreiking van de RadioRingen stil bij het overlijden van zijn collega. Hij was daar om de Marconi Oeuvre Award in ontvangst te nemen. "Deze award is ook voor jou, Gerwin. I love you man", zei hij in zijn toespraak.
Sterk dat hij daartoe in staat was!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef NoXia het volgende:
Halman stond gisteren bij de uitreiking van de RadioRingen stil bij het overlijden van zijn collega. Hij was daar om de Marconi Oeuvre Award in ontvangst te nemen. "Deze award is ook voor jou, Gerwin. I love you man", zei hij in zijn toespraak.
Klopt want mensen die jij niet kent, bestaan niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Triest bericht mocht dit waar zijn. Maar is het wel echt, ik heb namelijk nog nooit van deze knul of van FunX gehoord.
Ik heb maar besloten om deze post te laten staan zodat iedereen kan zien wat voor een malloot je bent. Ongekend zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
Zo'n broodmager jongetje, en dan altijd op een elektrische fiets...
Misschien eerst even iets van een body kweken en fatsoenlijk leren zwemmen, voordat je besluit om ver de zee in te gaan.
Radiozender. Niet via de gewone fm meer te ontvangen geloof ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Triest bericht mocht dit waar zijn. Maar is het wel echt, ik heb namelijk nog nooit van deze knul of van FunX gehoord.
Iedereen die verdrinkt inderdaad is in alle gevallen heel mager. Wat een domme mensen ook die verdrinken zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien eerst even iets van een body kweken en fatsoenlijk leren zwemmen, voordat je besluit om ver de zee in te gaan.
Ergens gaan zwemmen waar een stroming staat zodat je hopelijk wordt meegevoerd en verdrinkt lijkt een nogal omslachtige, onplezierige en onzekere methode voor zelfdoding.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tenzij het stiekem zelfmoord is, dan is het juist wel weer slim.
Alleen in de Randstad op de FM te ontvangen: https://www.funx.nl/frequentiesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Radiozender. Niet via de gewone fm meer te ontvangen geloof ik.
Met dus; funky muziek. Beetje Caribisch, rap, r & b
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
Stel je niet zo aan man!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten om deze post te laten staan zodat iedereen kan zien wat voor een malloot je bent. Ongekend zeg.
Je kan trainen wat je wilt, je gaat het nooit winnen van zo een stroming hoor. Ik heb die kracht zelf ook wel eens gevoeld. Daar valt echt niet tegen te zwemmen. Die stroming pakt je op en neemt je mee alsof je een veertje bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:47 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.
Er zijn veel plekken waar je je eigen mag overschatten, maar de zee is er daar niet een van helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |