Maar ook van een blauwe lucht met kleine wolkjes, een zonnetje, vogeltjes, een Vanilla Sky aan het eind van de dag. Eigenlijk ben ik altijd op mijn best in de lente, en dat is het weer bijna
Slapen terwijl het buiten stormt.
Ouwehoeren met vrienden.
*nog eens heel diep zucht*
quote:Van de lentelucht die ik insnoof hier op het balkon van het Spaarne Ziekenhuis in Haarlem..
Op maandag 24 februari 2003 20:09 schreef Pascalle27 het volgende:
Ik heb een hele tijd gehad, als tiener, dat ik me suf-genoot van onweersbuien... In Frankrijk (zomer 1999) heb ik zelfs geprobeerd een bliksemflits op de foto te krijgen. Niet geluktverder wel een mooie foto geworden, met mooie wolkenpartijen
*nog eens heel diep zucht*
Vandaag zag ik hoe een klein meisje van 3 jaar een koekje gaf aan mijn hond. En dat mijn hond dat koekje dan ook heel voorzichtig aan neemt.
Schitterend
- Bij lekker weer met m'n discman, in alleen een zwembroek, in de tuin in een hangmat hangen
quote:*goed id vindt en ook hangmat pakt. Naar buiten kijkt en ziet... geen tuin*
Op maandag 24 februari 2003 23:38 schreef Jaap_ het volgende:
- Een bepaalde opbouw in een nummer, naar een solo, om uiteindelijk verlost te worden- Bij lekker weer met m'n discman, in alleen een zwembroek, in de tuin in een hangmat hangen
Love it.
Ow ja, de muziek vol open zetten als je alleen thuis bent en je helemaal moe dansen (ook al kan je niet dansen) of gewoon van de muziek genieten.
Helaas ben ik nogal vergeetachtig...
- dadels gevuld met roomkaas
- bij toko of turkse winkel allerlei onbekend eten kopen en klaarmaken (hint, uit ervaring: even vooraf uitproberen of het smaakt voordat je je vrienden hiermee confronteert )
- aardbeien uit eigen tuin
- door onbekend stukje Nederland reizen en je verbazen om de vreemde plaatsnamen (zoiets als Boerehol en Moddergat uit 'Man bijt hond', en er zijn er nog véél meer)
- leuke gesprekken in de trein
Als er dan een flink gejuich losbarst dat betekent dat er liefhebbers in de zaal staan, en DAAR geniet IK van.
quote:Ja! Voor de spiegel
Op dinsdag 25 februari 2003 00:37 schreef Migwi het volgende:
Ow ja, de muziek vol open zetten als je alleen thuis bent en je helemaal moe dansen
quote:Whhooeoehhooeeew! Die kick ken ik ook
Op dinsdag 25 februari 2003 18:15 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Als een goede techno DJ bezig is met een prachtige climax, die net even iets langer uitstelt dan iedereen verwacht zodat de hele zaal begint te zuchten van 'kom op nou met die bas', en DAN alsnog die bas erin knallen.
Waar ik nu van geniet?
Dat ik na een lange dag werken lekker ff kan zitten Fok!ken terwijl mijn allerliefste in de keuken staat.
Ik kan trouwens ook genieten van het kaneel ijs van de AH....ooh man wat lekker of van een lekker broodje bij de broodjeszaak waar ik werk
quote:Wat dan??
Op dinsdag 25 februari 2003 18:49 schreef Ytro het volgende:
en veel meer
quote:Just curious.
Op dinsdag 25 februari 2003 18:52 schreef Ytro het volgende:
nog niet genoeg verteld nee?
quote:Ja hoor
Op dinsdag 25 februari 2003 19:00 schreef Ytro het volgende:
Jij dan nog meer dingen waar je van geniet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |