quote:Yep, 't zit em in kleine dingen en je hebt er geen geld voor nodig, maar wel de rust en de mogelijkheid om het te kunnen zien.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:00 schreef Moonah het volgende:
Precies. En dat was ook de bedoeling van dit topic, om die dingen juist wel te zien.
Lekker zonnetje, lekker vroeg op en heerlijk getrained, voel me echt ontzettend lekker.
* De herinnering aan mijn vakantie van 1999, met in het bijzonder:
* 's Avonds laat naar de krekeltjes luisteren
* Met de halve campingbevolking op het overdekte terras zitten omdat het regende.
* De prachtige foto's die ik daar gemaakt heb van een van de vele onweerbuien
* Het heuvelachtige landschap van de Dordogne
* Iedere dag musical repeteren, en dan aan het einde van de week de opvoering, en dan zien dat de hele tent afgeladen is
* Alle enthousiaste gezichten die naar mijn vader keken toen hij My Way zong
* Nog een week kunnen bijboeken omdat ik het zo naar mijn zin had, terwijl de rest ivm werk wel terug moest naar Nederland en alles nog eens overdoen (inclusief de onweersbuien)
* ICQen met mijn oudste broer
* ICQen met oude schoolvriend
* Fok!ken
* Boodschappen doen
* Zangles en dansen
* Kleppen met mijn buurman en mezelf griezelig veel in hem herkennen
* Kleppen met mijn buurvrouw (en met haar hond... )
* De kat van mijn buurman die mij zacht in mijn hand bijt en vervolgens nog eens een kopje komt geven
* Beddensprei haken (oude muts!)
* Mijn oma die weer uit het ziekenhuis is
* De herinnering aan mijn oudtante
* Etentjes met mijn collega's
* Het vrijgezellenbestaan, omdat je aan niemand hoeft uit te leggen waarom je je huis zo inricht, waarom je je tijd zo indeelt, waarom je die programma's op TV altijd bekijkt. Niemand voor wie je je zou moeten veranderen, omdat je bang bent dat 'ie anders wegloopt. Heerlijk! (Niets negatiefs, hoor! Ik vind sowieso dat je je voor niemand moet veranderen en ik begin ook pas iets met iemand als ik niet meer de neiging voel me aan te passen. Jezelf ontwikkelen is natuurlijk een ander verhaal)
* Werken met mijn collega's, omdat er met die meiden altijd wel iets te beleven is
* Vrede hebben met wie ik ben (hoe diep...) en met hoe mijn leven verloopt
* De lijstjes van de andere Fok!kers in dit topic lezen
In één woord... heerlijk...
Sorry, het is qua lengte zo'n beetje een half telefoonboek geworden, en ik had nog langer kunnen doorgaan, maar mijn vingers zijn al halfblauw
Dat de hele wereld fout is in mijn ogen en dat ik de enige ben die gelijk heeft, de hele wereld als een grote grap zien ook
En dan ook zeker gedreven zijn in mijn ideeen.
quote:Als je na een lange donkere kutwinter op de 1e ontluikende voorjaarsdag opeens weer de buitenlucht ruikt. Je ruikt opeens weer gras, bloemen ed en de wereld komt weer tot leven na zijn winterslaap.
Op donderdag 20 februari 2003 17:32 schreef Moonah het volgende:
Waar geniet jij van?
Daar geniet ik van.
En van Vivid-girls...
quote:zojuist je homepage bekeken...
Op zaterdag 22 februari 2003 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik geniet van alles dat er gebeurt en dat mij geschonken is, ook al komt het soms niet zo over, ik bedoel het allemaal goed!
onder dansen versta je daar ook onder stijldansen?
dus jive, cha-chac-cha, quickstep, rumba, mambo de dansen die ik dit jaar geleerd heb tot nu toe:)
of geef je meer iets van streetdance, vorige week voor het eerst heen geweest en als jongen zijnde is dat echt vreemd tussen allemaal iets (jongere) meiden dan mij!
quote:Ik geniet ook van jou hoor
Op zaterdag 22 februari 2003 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik geniet van alles dat er gebeurt en dat mij geschonken is, ook al komt het soms niet zo over, ik bedoel het allemaal goed!
quote:Hee, zit dat kind niet zo te stalken.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:00 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik geniet ook van jou hoor
Ik geniet van jou aanwezigheid. Zullen we afspreken
Ontopic gaarne.
- De momenten dat ik de mensen van wie ik hou hoor/zie lachen...
- Een zonsondergang als ik er een zie en iedereen zijn muil houdt...
- Van de sneeuw als het sneeuwt moet ik altijd even gaan wandelen in de buurt even de sneeuw onder mijn voeten horen kraken.
- Als ik dan in de sneeuw wandel, geniet ik van de kinderen die met de sneeuw spelen of aan het sleeën zijn.
- De haven hoe de schepen invaren/uitvaren met alle geluiden en gebeurtenissen die daarbij komen kijken...
- Op het strand (als het niet druk is) het geluid van de zee, af een toe een hond die je hoort of een mens en de meeuwen.
- In de zomer op het strand/boulevard het geluid van mensen die aan het eten zijn en het over alles en nog wat hebben, kindertjes die op het stand aan het spelen zijn enz.
- In de zomer gewoon thuis in de straat als het warm is en het zonnetje schijnt de vogeltjes, af en toe iemand die op zijn slippers ergens naartoe gaat, als iemand zijn auto wast.
- Het moment dat het in de zomer regent en dat je in de verte het onweer hoort bommelen en na die zomerregen de geur die er altijd hangt...
- De lente in het bos, alle natuurgeluiden daarbij, de lentebloemen die in volle bloei staan en de geuren die de lente met zich meebrengt...
- De leuke momenten als ik op vakantie ben.
- De gezellige dagen van kerst, de geur van de kerstboom enz...
- Met O&N van het vuurwerk dat ik dan gekocht heb...
- En nog veel meer
quote:dit is superofftopic:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:55 schreef krn176 het volgende:[..]
zojuist je homepage bekeken...
wel koel dat er capoeira lessen bij jouw in de buurt gegeven worden...onder dansen versta je daar ook onder stijldansen?
dus jive, cha-chac-cha, quickstep, rumba, mambo de dansen die ik dit jaar geleerd heb tot nu toe:)of geef je meer iets van streetdance, vorige week voor het eerst heen geweest en als jongen zijnde is dat echt vreemd tussen allemaal iets (jongere) meiden dan mij!
Capoeira is 1 van de mooiste dingen in het leven
quote:Daar heb ik ook wel weer eens zin in
Op donderdag 20 februari 2003 17:32 schreef Moonah het volgende:
Ik geniet van het gevoel dat ik had vanmiddag tijdens het fietsen. Eindelijk na maanden weer een eind weg geweest.
Fleecetrui en windjack aan, muts op en de polder in. Heerlijk in de zon.
Af en toe een sprintje trekken (pffff, wat is mijn conditie gekelderd deze winter).... Jippie!
Waar geniet jij van?
- om 7 uur wakker worden als ik er om 8 uur uit moet..nog lekker een uurtje in bed liggen, zonder te laat te komen
- per ongeluk om kwart over 10 de trein nemen ipv om kwart over 11 als je om kwart over 12 op,school moet zijn, en dan nog een uurtje kunnen surfen/mail checken enz. op school
-spontaan en ineens met vrienden gaan poolen, of een film kijken (donderdag beauty&the beast gezien...met 3 jongens in totaal )
- een (gewone) vriendin hebben die ineens tegen je aanligt/leunt, en zgt dat ze je niet kwijt wil
- op het strand liggen en dan lekker in slaap vallen, en absoluut niet weten hoe laat het is
- autorijden
- achteroverleunen in m'n bureaustoel en denken dat 't relaxt is allemaal
-van een witbiertje op een terras kan ik ook genieten...en zeker als er na m'n eerste nog eentje komt
maarja, soms neem ik gewoon, hoe dom, niet de tijd om te genieten.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:35 schreef Isabeau het volgende:
mijn heerlijke kopje thee met jasmijnbloesemsmaak
quote:Hm, door jullie geinspireerd beide soorten thee geprobeerd... Ik vond ze niet lekker
Op donderdag 20 februari 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
-Een net gezet kopje Zoethoutthee
quote:Mag jij mijn portie hebben... Ik vind het net lijken alsof ik een zwembad leegzuip. Maargoed, ik geniet juist weer als jij blij bent met mijn portie Red Bull.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:06 schreef FLipKick het volgende:
... een blikje Red Bull...
quote:Ah, jij kent de aanblik. Genietende honden, kan ik zoooo jaloers op worden. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Op zondag 23 februari 2003 18:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Vandaag heb ik erg genoten van het weer. Lekker met de auto weggeweest dakje naar beneden, hond erbij. En dan dat koppie van mijn hond,alsof ie heel erg aant genieten is.
Normaal gesproken ben ik altijd bezig, en altijd druk.
Ik kan dan ook niet stil zitten en niksdoen
maar soms, heel soms, dan kani kgeweldig genieten van alleen maar naar buiten kijken (ja het klinkt raar.)
Gisteren zat ik op het station te wachten in de stad, en ik keek naar wat mensen.
Toen zag ik een meeuw vliegen...
Was zo genieten om effe helemaal voor te stellen hoe het zou zijn als je en vogel was en lekker door de lucht kon vliegen. Helemaal ontspannen, niets moet. Dat was even genieten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |