abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8629767
Edit... dubbel!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:15:35 #52
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8629861

we hebben een B
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een R

... BIER!

En een dikke vette jonkoe op z'n tijd

edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..

Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.

[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 21-02-2003 14:31]

Je leeft maar één keer...
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:17:02 #53
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8629893
Als iemand gelukkig is met iets waarmee ik hem/haar heb kunnen helpen
pi_8629951
Zelfmedelijden, de natuur en al haar facetten, nicotine, trippen, de blijdschap van m'n hond, mooie vrouwelijke vormen, de dromenwereld, een op het eerste gezicht ondoorgrondbaar iets leren begrijpen en muziek in de trein. Het leven als zijnde leven zodanig daarentegen weer niet.
Is it washable?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:23:50 #55
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_8630042
Een lekkere warme vleesgrot om me knakworst.
pi_8630115
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:17 schreef Tijn het volgende:
Als iemand gelukkig is met iets waarmee ik hem/haar heb kunnen helpen
En dat lukt vrij vaak geloof ik
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:33:03 #57
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8630272
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:26 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

En dat lukt vrij vaak geloof ik

Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten

Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen

Daarom kan ik er ook enorm van balen als je iets doet voor iemand en je krijgt totaal geen feedback.

pi_8630559
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten

Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen

't was inderdaad een compliment; ik kom niet vaak in dig, maar zie wel hoe jij, en andere mods, hun best doen om dingen uit te leggen aan pc-blondjes zoals ik

Volgende genietmoment:
- complimentjes geven!

pi_8630944
Heel eerlijk?

Als ik buiten sta in de zomer in het natuurgebied bij mij in de buurt. Of ik lige daar in het hoge gras. Met een peuk in de hand en dan open ik lekker een blikje Red Bull.
Dat is echt hemels. (of het nou overdag is of snachts).
en dan naar de sterren kijken.

(wilt nu zooo graag dat het zomer is)

pi_8631259
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:06 schreef femmeChantal het volgende:
En nog meer micro-(mega?)geluk:

- buurjongetje die vrolijk naast mij huppelt en allerlei huiselijke ontboezemingen doet
- pa van buurjongetje, die niets anders rest dan een beetje schaapachtig meelachen

Geweldig!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:35:20 #61
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8631464
De zon die nu schijnt..
De film die ik in het weekend ga kijken..
De eendjes die kwakend in de vijver rondzwemmen als ik 's ochtends naar de bus loop..
Teveel om op te noemen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:55:02 #62
47630 Irris
Catch a smile!
pi_8631859
Waar ik van geniet? Heel veel dingen
slagroomsoesjes in een saai tussenuur.
Contact met mn beste vriendin.
Lekker zingen in de regen.
Zien hoe anderen hun best doen om mij gelukkig te maken.
en natuurlijk anderen gelukkig maken door bij ze te zijn!
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
pi_8631909
De zon op mijn lichaam.
Lekkere muziek.
Een roseetje en sigaretje en leuk gezelschap.
Hele nacht dansen.

Allemaal goed

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8632201
Ik kan intens genieten van rust. Geen lawaai, geen drukte, geen massa's pratende mensen, geen telefoon die rinkelt, geen verkeer, helemaal niets. Alleen maar rust. En dan op de achtergrond een muziekje. Een ontspannen sfeer op een feest vind ik ook wel wat. Maar dan niet met schreeuwende mensen. Rustige mensen dus.

Rustige mensen liggen me wel

En geen mensen die me de oren van de kop praten , 5 minuten luisteren erna ala, maar geen half uur want dan word ik insane in the brain

pi_8634636
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:53 schreef MUUS het volgende:
Eigenlijk zoveel kleine dingen. Vaak dingen die we gewoon voor lief nemen en misschien niet eens meer zien.
Precies . En dat was ook de bedoeling van dit topic, om die dingen juist wel te zien. Ik vind het ook erg leuk om al die momenten van microgeluk (idd mooie term) van anderen te lezen.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kleine Kinderen (Nee ik ben GEEN Pedo)
Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor .

Ik kan ook intens genieten van kinderen. En ik word er nog drie dagen per week voor betaald ook .

Waar ik ook van geniet: Een schaaltje met crocusbollen in de vensterbank die beginnen uit te lopen... Lente .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8634682
Ben & Jerry's Phish food.....
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_8634744
Samen met mijn vriend in slaap vallen en 's morgens weer tegen hem aankruipen (soms een beetje te vroeg naar zijn smaak )

Leuke dingen doen en lekker lang tafelen met mijn vriend en dan praten over van alles en nog wat (zoals met Valentijn en in de Merwelanden).

Mijn neefje van 5 en mijn nichtje van 2 (en dan ben ik stiekem blij dat ze niet van mij zijn )

De zon, vooral in het voor- en het najaar.

pi_8634773
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:04 schreef DaisyFay het volgende:
Ben & Jerry's Phish food.....

hoe kan ik die nou vergeten!!!

vrijdag 21 februari 2003 @ 18:11:53 #69
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8634799
ik geniet van elke ochtend dat ik wakker word en er een nieuwe dag begint (ook al moet ik dingen doen die ik niet zo leuk vind )
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 21 februari 2003 @ 18:39:26 #70
31603 xyz
Speed Bird
pi_8635104
Ik geniet als ik met vrienden door het regenwoud trek met alleen een rugzak en enkele dagen verwijderd van de bewoonde wereld. Helaas heb ik tegenwoordig en baan en kan ik niet meer zo vaak weg.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_8635132
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:15 schreef cYbErTiM het volgende:

we hebben een B
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een R

... BIER!

En een dikke vette jonkoe op z'n tijd

edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..

Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.

ROFLOL
Biggest idol fan? That's me!
pi_8635186
Uhmmm lekker genieten van de winteravond met kaarsjes en olie.
In pyama op de bank met popcorn film kijken liefst fantasy .
Voetbadjes . Het lekkere voldane gevoel dat als je iets van plan bent , de uitkomst ook zo is als je in gedachten had .
Effe verder denken hoor.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8636067
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:11 schreef maple-leaf het volgende:
ik geniet van elke ochtend dat ik wakker word en er een nieuwe dag begint (ook al moet ik dingen doen die ik niet zo leuk vind )
I envy you.
Is it washable?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:28:51 #74
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_8637030
vanochtend in de bus, stapt een grote groep jonge verstandelijk gehandicapten uit en een oma kijkt dat goedkeurend na en zegt ik vind dat zo knap he, zulke mensen begeleiden..ik zou dat niet kunnen, maar ben zo trots op zulke mensen...Ik zit er 2 banken achter mee van te genieten omdat ik dat zelf ook elke zaterdag doe, begeleiden van verstandelijk gehandicapten, en als je hun gelukkig maakt is mijn week ook weer top, zij kunnen echt genieten van niets en ik leer nog altijd van ze!
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_8637624
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:00 schreef Moonah het volgende:

Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor .

Dat weet ik ook, maar ik wilde de voorspelbare reacties van sommigen voor zijn

Trouwens erg goed dat je zo'n topic opent, de laatste tijd was er wel erg veel negativiteit hier (waaraan ik ook heb meegedaan), vaak is het moeilijk om de goede dingen in het leven te zien, ook al zijn ze nog zo klein!

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')