... BIER!
En een dikke vette jonkoe op z'n tijd
edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..
Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.
[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 21-02-2003 14:31]
quote:En dat lukt vrij vaak geloof ik
Op vrijdag 21 februari 2003 14:17 schreef Tijn het volgende:
Als iemand gelukkig is met iets waarmee ik hem/haar heb kunnen helpen
quote:Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten
Op vrijdag 21 februari 2003 14:26 schreef femmeChantal het volgende:[..]
En dat lukt vrij vaak geloof ik
Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen
Daarom kan ik er ook enorm van balen als je iets doet voor iemand en je krijgt totaal geen feedback.
quote:'t was inderdaad een compliment; ik kom niet vaak in dig, maar zie wel hoe jij, en andere mods, hun best doen om dingen uit te leggen aan pc-blondjes zoals ik
Op vrijdag 21 februari 2003 14:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten
Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen
Volgende genietmoment:
- complimentjes geven!
Als ik buiten sta in de zomer in het natuurgebied bij mij in de buurt. Of ik lige daar in het hoge gras. Met een peuk in de hand en dan open ik lekker een blikje Red Bull.
Dat is echt hemels. (of het nou overdag is of snachts).
en dan naar de sterren kijken.
(wilt nu zooo graag dat het zomer is)
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:06 schreef femmeChantal het volgende:
En nog meer micro-(mega?)geluk:- buurjongetje die vrolijk naast mij huppelt en allerlei huiselijke ontboezemingen doet
- pa van buurjongetje, die niets anders rest dan een beetje schaapachtig meelachen
Allemaal goed
Rustige mensen liggen me wel
En geen mensen die me de oren van de kop praten , 5 minuten luisteren erna ala, maar geen half uur want dan word ik insane in the brain
quote:Precies
Op vrijdag 21 februari 2003 11:53 schreef MUUS het volgende:
Eigenlijk zoveel kleine dingen. Vaak dingen die we gewoon voor lief nemen en misschien niet eens meer zien.
quote:Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor
Op vrijdag 21 februari 2003 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kleine Kinderen (Nee ik ben GEEN Pedo)
Ik kan ook intens genieten van kinderen. En ik word er nog drie dagen per week voor betaald ook .
Waar ik ook van geniet: Een schaaltje met crocusbollen in de vensterbank die beginnen uit te lopen... Lente .
Leuke dingen doen en lekker lang tafelen met mijn vriend en dan praten over van alles en nog wat (zoals met Valentijn en in de Merwelanden).
Mijn neefje van 5 en mijn nichtje van 2 (en dan ben ik stiekem blij dat ze niet van mij zijn )
De zon, vooral in het voor- en het najaar.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:04 schreef DaisyFay het volgende:
Ben & Jerry's Phish food.....![]()
hoe kan ik die nou vergeten!!!
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:15 schreef cYbErTiM het volgende:
we hebben een B
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een R... BIER!
En een dikke vette jonkoe op z'n tijd
edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.
quote:I envy you.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:11 schreef maple-leaf het volgende:
ik geniet van elke ochtend dat ik wakker word en er een nieuwe dag begint (ook al moet ik dingen doen die ik niet zo leuk vind)
quote:Dat weet ik ook, maar ik wilde de voorspelbare reacties van sommigen voor zijn
Op vrijdag 21 februari 2003 18:00 schreef Moonah het volgende:
Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor.
Trouwens erg goed dat je zo'n topic opent, de laatste tijd was er wel erg veel negativiteit hier (waaraan ik ook heb meegedaan), vaak is het moeilijk om de goede dingen in het leven te zien, ook al zijn ze nog zo klein!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |