quote:Dat is zooooooo loos...
Op donderdag 20 februari 2003 19:36 schreef zwijntje het volgende:
Ik word vrolijk van beestjes.
Beestjes in de stad. Vooral vrije beestjes. Zo word ik blij van zomaar een eekhoorntje of roodborstje op een hek.
Als niemand het hoort kan ik dan ook nog tegen zo'n beestje gaan leuteren ook. A la "zo zo roodborstje! lekker plekje in het zonnetje uitgezocht? Beetje luieren, niet te hard werken, dat is het leven, he?"
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 20-02-2003 22:18]
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 20-02-2003 22:23]
Ik geniet als ik naar het gezicht van mijn vriendin kijk als ze nog ligt te slapen
-Ik geniet ervan als ik nieuwe mensen heb leren kennen en hiermee goede contacten onderhoud
-Ik geniet ervan als ik ontspannen bezig ben en goed getraind heb en een 'fit' gevoel heb.
-Ik geniet ervan als ik met m'n danspartner die ik al 2 maanden stilletjes heel erg leuk vind over van alles heel goed en open kan praten tijdens het dansen en als ik uit school kom en in de tram zit via m'n telefoon, ze heeft altijd wat leuks te vertellen en heeft interesse in mij, vraagt wat ik heb meegemaakt of hoe het ergens gegaan is.... dit soort dingen vraag ik ook aan haar en het klikt gewoon heel goed tussen ons ook al schelen we 3 jaar in leeftijd.
is dat nou niet fantastish
quote:Grappig dat jij per se een doel wil hebben om naar toe te fietsen. Ik fiets gewoon om het fietsen. En zonder muziek, gewoon met niks
Op donderdag 20 februari 2003 18:18 schreef blieblie het volgende:
Lekker relext op de fiets een eind ergens heen fietsen (moet wel een doel hebben, zonder een rede energie verspillen hebk hekel aan) en overal lekker diep over na denken, met een relext bijpassend ceedeetje in de discman.
Overigens had ik net een grappig genietmoment: ik heb eindelijk een enorme berg strijkgoed klaar. Daar ben ik dus wel blij om. Maar ik geniet echt van de geur, dat ruikt echt superlekker, pasgestreken goed .
Vandaag bijvoorbeeld: lekker met de hond naar een grasveld toe. Lekker op een bankje zitten in de zon en de hond zo blij als een kind achter de bal zien aanrennen!
Ik stop nu maar even, maar ik kan nog heel lang door gaan...
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 21-02-2003 08:28]
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Dat is zo lekker.
Op donderdag 20 februari 2003 17:36 schreef Isabeau het volgende:[..]
Oh, ik geniet er juist van om lekker binnen te zitten en dan naar een hevige storm kijken terwijl ik lekker warm bij de verwarming zit (met een kopje thee
). Vind het prachtig: die takken die heen en weer zwiepen en de regen die hard neerslaat op straat. Poezie
Of 's avonds in mijn bed liggen terwijl het buiten dondert en bliksemt. Geweldig!
Maar ook
Eigenlijk zoveel kleine dingen. Vaak dingen die we gewoon voor lief nemen en misschien niet eens meer zien.
- buurjongetje die vrolijk naast mij huppelt en allerlei huiselijke ontboezemingen doet
- pa van buurjongetje, die niets anders rest dan een beetje schaapachtig meelachen
- verse weekendkrant
- 'live' akoestische muziek
- droge humor
- door onbekende oude stad struinen
- lummeltijd
- in bos vliegenzwam zien
Oeh, ben in beetje sentimentele bui vandaag, geloof ik
Edit...nog wat aangevuld!!
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 21-02-2003 14:15]
|
Forum Opties | |
---|---|