Dan ga je toch gewoon weer stelen zoals gewoonlijk Jeffrey.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt wij hebben honger en die gaan pannekoeken bakken
dat is echt bizarquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat niemand hem erop aanspreekt. Hij gooit die pot in gruzels en blijft gewoon zijn appel schillen en loopt weg
Ik zou hem met zijn hele clubje "gezellige" mensen over de schutting schoppen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt wij hebben honger en die gaan pannekoeken bakken
met wat spekjes ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef spapaars het volgende:
Collectief vervelen, kent u die uitdrukking?
[ afbeelding ]
ja hoor, dat kunnen ze welquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Dat kunnen ze toch niet maaaaaken!! Een team pannekoeken geeeeeeven.
...en een heel smakelijk avondmaal, met spekjes!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef spapaars het volgende:
Collectief vervelen, kent u die uitdrukking?
[ afbeelding ]
En mogen ze het elders bakken anders stelen de anderen hun pannenkoeken waar ze bij staan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk hebben ze kaas, spek, stroop, jam, eieren, en weet ik niet wat je allemaal op een pannenkoek kan doen
Ja dat is waar, of per ongeluk omstoten en een appeltje gaan etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef -river- het volgende:
[..]
En mogen ze het elders bakken anders stelen de anderen hun pannenkoeken waar ze bij staan.
Ja, wij vinden Milena niet zo leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jordy fantaseren al hoe ze de tafel gaan dekken, en welke lekkere dingen ze allemaal gaan eten.
Milena : Ik vind jullie niet zo leuk
Ik gruwel van dat jong om naar te luisteren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Adat231 het volgende:
Jef is de pannenkoeken prijs al weer aan het downgraden: Dat ga je toch niet doen als anderen niets krijgen. pfffffffff
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jordy fantaseren al hoe ze de tafel gaan dekken, en welke lekkere dingen ze allemaal gaan eten.
Milena : Ik vind jullie niet zo leuk
Op Jane na (en ik vermoed ook Eva), kan er niemand goed ruziemaken tot nu toe...quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat niemand hem erop aanspreekt. Hij gooit die pot in gruzels en blijft gewoon zijn appel schillen en loopt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |