Die zal het wel zijnquote:Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole, een voormalige Deense universiteit voor landbouwkunde
Zeggen die muurankers 1785 ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stomerij van Bruggen , lange Bisschopstraat (Lange B)
[ afbeelding ]
Bijgenaamd Gigantisk Gummiandquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan gelegd door Wilhelm Hendrík Hóndersøn
En vi gør ikke eens møeitequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk, wij lossen het raadsel wel even op
Wij zijn prøfessionålsquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vi gør ikke eens møeite
Koninklijke Verklaring van Lidmaatschap zou idd mogelijk zijn alleen dan weer wat voor lidmaatschap.quote:
Ja dùh! Van de Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole natuurlijk, søffe ændquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koninklijke Verklaring van Lidmaatschap zou idd mogelijk zijn alleen dan weer wat voor lidmaatschap.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dùh! Van de Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole natuurlijk, søffe ænd
1585quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeggen die muurankers 1785 ?
Leuk dat ze daar vroeger de moeite voor deden
Dat herkende ik er wel gelijk in. Vandaar dat ik begon dat ik mijn geboortehuis al oud vond.quote:
Best oud jaquote:
Het stikte vroeger van de koninklijke clubjes, verenigingen, gildes, etc.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Paleis Soestdijk ligt een paar km verderop maar in 1795 was het in bezit van Napoleon.
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
Gek huis ook, met allerlei aparte plekken
Weten we iig ook hoe het komt dat jij gek bent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
Dat is dan de schuld van mijn opa en omaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weten we iig ook hoe het komt dat jij gek bent.
Nu ben ik wel benieuwd… Verborgen ruimtes?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd… Verborgen ruimtes?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]vroeger. Het pand was van mijn opa en oma aan vaderskant ( van Bruggen, mijn achternaam )
Er zaten heel veel aparte ruimtes in, de broer van mijn moeder heeft heel lang bij ons ingewoond en
Mijn oom en tante die het pand over hebben genomen hebben er later appartementen van gemaakt , waar mijn broertje een aantal jaren heeft gewoond.
Maar het pand zoals het oorspronkelijk was was best apart![]()
Je hebt ook een pand in de Sandrasteeg (was vroeger een kraakpand waar ik veel kwam. en dat pand zit vlakbij de Lebuinuskerk en daar zijn nog gangen die naar die kerk leiden . Best grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |