SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hardopquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Ben je een Zeeuws dieet koop dan voor een maandsalaris aan soelepels
Het was een optreden in Doornroosje en die avond had ik knallende ruzie met mijn ex-vriendin. Misschien weet zij het nog welquote:
Dat is denk ik om de goden van de landbouw en dan in het specifiek de mosselteelt te eren eeeeeeej.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zeggen Zeeuwen vaak achter elke zin een soort van "Eeeeeeeej ?"
Dit is een serieuze vraag en niet het begin van een mopje
Ik keur dit antwoord goed eeeeeeeejquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is denk ik om de goden van de landbouw en dan in het specifiek de mosselteelt te eren eeeeeeej.
Doen ze in West-Brabant ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eeeeeeeej?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze in West-Brabant ook
Hmm, is me nooit opgevallen bij de twee hele zeeuwen die ik ken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Zeeuwen in de familiequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is me nooit opgevallen bij de twee hele zeeuwen die ik ken.
Irene Moors & de Smurfen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik op zoek naar een artiest die ik ergens tussen 2010-2013 gezien hebkan maar niet op de naam komen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Zeeuwen in de familie![]()
En ik moest ooit een Zeeuwse zakelijk bellenWas genieten het hele gesprek
Wisten ze zeker dat dit een begrafenis was?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me heeft vandaag een begrafenis gehad, van een familielid van zijn nieuwe vriend,
"niemand van die andere familie die zei wat tegen ons"
"een zo'n meisje zat constant kauwgom te kauwen en hardop te boeren"
"stonden we even buiten ging de helft aan het blowen"
"ik reed in de rouwstoet, stop ik voor rood, bouwvakkersbusje achter me allemaal toeteren en schelden"
"nog nooit zoveel zwarte jurkjes met grote gouden letters gezien"
"bijna alle mannen hadden petjes op"
"die muziek ook echt, gewoon een nieuw soort tokkies"
"constant foto's maken met flitser"
"We hebben meteen de cilinder vervangen bij haar thuis. Meteen na de uitvaart"
Ja, ik kan daar ook niets aan doenquote:
Misschien de verkeerde ruimte binnengelopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wisten ze zeker dat dit een begrafenis was?
Moesten ze eigenlijk naar een rave toequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde ruimte binnengelopen?
Op een woonwagenkamp.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moesten ze eigenlijk naar een rave toe
Was dit niet gewoon een familiereünie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me heeft vandaag een begrafenis gehad, van een familielid van zijn nieuwe vriend,
"niemand van die andere familie die zei wat tegen ons"
"een zo'n meisje zat constant kauwgom te kauwen en hardop te boeren"
"stonden we even buiten ging de helft aan het blowen"
"ik reed in de rouwstoet, stop ik voor rood, bouwvakkersbusje achter me allemaal toeteren en schelden"
"nog nooit zoveel zwarte jurkjes met grote gouden letters gezien"
"bijna alle mannen hadden petjes op"
"die muziek ook echt, gewoon een nieuw soort tokkies"
"constant foto's maken met flitser"
"We hebben meteen de cilinder vervangen bij haar thuis. Meteen na de uitvaart"
dat lijkt idd wel op Irene Moors en de Smurfenquote:
Nee, maar het wordt je toch aangerekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |