https://www.ad.nl/112-nie(...)op-het-dak~a5621b02/quote:De politie is massaal aanwezig bij de Mc Donalds in Assen Noord vanwege een dreigende situatie. Een zwaar bewapend arrestatieteam van de politie is aanwezig en het fastfoodketen is ontruimd.
De politie kreeg rond zeven uur een melding van een dreigende situatie. Een man zou gewapend op het dak van het restaurant staan. In het restaurant waren ongeveer 20 mensen aanwezig, waaronder het personeel. Dat laat een medewerker van het restaurant weten. Agenten dragen kogelwerende vesten en hebben het restaurant ontruimd. Mensen moeten op een flink afstand van het restaurant blijven.
De omgeving is ruim afgezet. Inmiddels is er ook een zwaar bewapend arrestatieteam gearriveerd en hebben het pand omsingeld. Ook vliegt er een politiehelikopter boven het gebied.
Waarom de man op het dak van de Mc Donalds staat is niet bekend.
Koude kipnuggets waarschijnlijk @KingRolandquote:Waarom de man op het dak van de Mc Donalds staat is niet bekend.
Nu.nl is eigenlijk "straks.nl"quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef roos94 het volgende:
Dit is al sinds 19,00 waarom staat er dan NIKS op nu.nl???????
MAINSTREAMMEDIA ONTHOUDEN ONS VAN INFO! VAST EN ZEKER EEN PEDOFIELE TOPMAN VAN EEN GROOT BEDRIJF!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef roos94 het volgende:
Dit is al sinds 19,00 waarom staat er dan NIKS op nu.nl???????
Dat zielige schijfje augurk is juist het enige dat die hamburger een beetje eetbaar maaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:29 schreef roos94 het volgende:
Ik kan ook woedend worden wanneer, ik hamburger zonder augurk bestel en ik krijg mèt augurk.
[ afbeelding ]
De man heeft een unhappy meal gekregen.quote:Waarom de man op het dak van de Mc Donalds staat is niet bekend.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zielige schijfje augurk is juist het enige dat die hamburger een beetje eetbaar maakt
Die staat niet lang op het dak...quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:46 schreef Tengano het volgende:
Ziet er inderdaad uit als een vaste Mc Donalds bezoeker![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |