Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.quote:
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... niet van Melting in elk geval. Die moet invallen bij het darten.
Ik ben zo weg om te oefenen.
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Vast wel. Go Melting!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas..... ik moet inderdaad invallen bij het darten. Hoop dat we vandaag wel winnen.
Dat had ik dus ook gemist…quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat darten had ik gemist. Geen muziek dus vanavond @:sinterklaaskapoentje
Daar heb ik geen bezwaar tegen. Oftewel graag!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik de boel anders even aanzwengelen?
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bezwaar tegen.
@sinterklaaskapoentjequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd start nu, over 5 minuten moet er muziek zijn….
Ai, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
Beterschap!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik het meeluisteren vol ga houden met mijn restje migraine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |