SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nu ben ik stukjes kwijtquote:
Ownoes.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat FOK! bestaat, de rest van de mensen om hem heen verstaat hem net aan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef essnhills het volgende: Vroeger had je zeep van het merk Sunlight Maar dat kwam op de Nederlandse markt voordat iedereen Engels sprak, meer oma's generatie enzo. Dus dat spraken ze uit als Sunlicht
Mooie TTquote:
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Toensels gebruik ik echt al heel lang.
Kompjoeteren ook.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat net goedquote:
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?
Dat wordt een maand niet stofzuigenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name het terugvinden is het probleem
Flesje wijn of twee mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?
You are better than me.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.quote:
Juist wel, met een panty over het mondstuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt een maand niet stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |