Iedereen kan meedoen, dus succesquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal ijsdagen: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt)
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest):
Huh kheb al wat ingegeven had het zelfde als Mickeyttquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie laatste paar uren voor sluiting![]()
Wees er dus op tijd bij![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:dick_laurent / @:Mikeytt / @:Nober /
@:liesje1979 / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE
Dit is voor de nieuwe maand, jij hebt in januari meegedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh kheb al wat ingegeven had het zelfde als Mickeytt
Tip: Het is nu al -2 in de biltquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
2 De laagste temperatuur (graden C): -1,5
Je zal maar maandenlang geen kans maken op warme dagen….quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even voor de record: Die warme dagen had er niet tussen moeten staan daar kom ik nu pas achterdeze worden dus ook niet meegenomen mocht je em wel hebben ingevuld.
Succes allemaal!
Warme dagen in februari is "nog" niet voorgekomen in De Biltquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je zal maar maandenlang geen kans maken op warme dagen….
[ afbeelding ]![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Warme dagen in februari is "nog" niet voorgekomen in De Biltde kans dat die 20 graden dit jaar komt is vrijwel nihil
![]()
Ik had het al klaar staan voor maart alleen vergeten nu eruit te halen
Klopt en als de omstandigheden daar naartoe waren dan had ik em prima laten staanquote:
Toch heb je het iets beter gedaan dan Frutselquote:
Het is maar hoe je het ziet natuurlijkquote:
Altijd een beetje aanpassen zodat het niet te duidelijk wordt. En slechter dan Frustsel is onmogelijk, dus alles dat je verandert is positief.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch heb je het iets beter gedaan dan Frutsel
Wel het grootste zonnestraaltjequote:Op zondag 2 maart 2025 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet natuurlijk
Maar kan ook negatief uitpakken. Probeer eens uit je zelf te doen :y soms heb je pech en soms heb je geluk.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd een beetje aanpassen zodat het niet te duidelijk wordt. En slechter dan Frustsel is onmogelijk, dus alles dat je verandert is positief.
Oktober 2024 was jou eerste maand winst, dit is dus jou 2de winstquote:Op zondag 2 maart 2025 20:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
Woohoo! De maand wedstrijd had ik nog nooit gewonnen...ik ben echt wel blij nu
@:speedyGJ @:mikeytt Van harte!
Ja die heb je wel in de pocket!quote:
Was een grapje omdat ik de vorige weekvoorspelling van Frutsel gekopieerd had om aan te passen en we beiden onderaan eindigdenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar kan ook negatief uitpakken. Probeer eens uit je zelf te doen :y soms heb je pech en soms heb je geluk.
Doe eens serieus zijn ja!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een grapje omdat ik de vorige weekvoorspelling van Frutsel gekopieerd had om aan te passen en we beiden onderaan eindigden
Oh echt? Puddingbrain ben ik af en toequote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Oktober 2024 was jou eerste maand winst, dit is dus jou 2de winst
[..]
Dat zei ik gisterenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zei je al eens eerder en dat moet je ook niet doen aangezien ik zo maar wat in vul
Dan heb ik niet geleerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook al eens weken of maanden terug denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |