SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende: [..] Zou overgewicht daar normaal zijn? Normaal als in dat zij denken dat dat gezond gewicht is
![]()
watquote:Slechts enkele landen, zoals Qatar, Egypte, Saoedi-Arabië, Chili, Roemenië en Hongarije, tonen vergelijkbare cijfers (met Amerika)
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende: [..] Scheelt je heel wat centen, ons kent ons daar en je hebt een nadeel van wonen in Spanje en dat is dat het Spanje is.
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefdquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ik verdrink in mn eigen gejank onderwater
Lijkt me zooooooooo vet![]()
![]()
Goed om te wetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Welk ‘strand’ precies?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Overdag lekker zwemmen en niet het slechtste lijf op het strand hebben en niemand die raar opkijkt als je om twaalf uur een cairparinha en een surf N turf besteld
Dan ken je het echt niet goed daar, duurste stukje ontroerend goed ter wereld daar langs The Golden Mile maar primaquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar geen mensen ken?
Tevens is Marbella niet een bijzonder exclusieve plaats ofzo. Gewoon een beetje het Zandvoort van Spanje
Ik had een te zware tank op m'n rug in combinatie met een net iets te groot vest (bleek later) waardoor ik maar bleef tuimelen onder water. Dat was de allereerste keer duiken en wist niet wat ik moest doen, dus ben na de zoveelste tuimelpartij in huilen uitgebarstenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed om te wetenwaarom moest je huilen?
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"My body feels comfortable at this weight", is een veelgehoorde uitspraak van mensen die te lui zijn om te sporten of gezond te eten. Ik denk dat ze wel weten dat het ongezond is, maar zichzelf graag voor de gek houden.
Nou my body does not feel comfortable at this weight in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb oprecht geen idee. Nouja, die mensen met obesitas weten dat wel denk ik, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is in ieder geval
Liep je duikbril vol?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik moest een keer echt huilen tijdens het duiken en heb het overleefd
Dat lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
3800 nichtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de 3800) heeft vaak met witte mensenhaaien gedoken in Zuid-Afrika.
Dikke mensen worden het land uit gezet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Eindelijk weer wat goed beleid en promoten van echt voedselquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig gaat RFK jr daar verandering in brengen
Mag ik niet meer op vakantie daarquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dikke mensen worden het land uit gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |