SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Geweldige timing om weer in dit topic te kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik had een TT over baarmoedersnujtjes verwacht
Goede tips, dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe mixer
Wil er wel 1 uiteraard
KitchenAid is een prima merk. Degelijk, goed te repareren ook. Maar je moet eerst even goed inlezen over wat je wilt en waar je het voor wil gebruiken.
Dingen ben duur en alles.
Ik lees ook goede dingen over de mixers van Maxima, maar die zijn ook niet goedkoop
Een ander goed merk is Kenwood.
En de Bosch Mum series heeft goede apparaten.
Allemaal goede opties volgens mij, maar het is een beetje afhankelijk wat je wilt.
En over hoe groot je hem wil hebben.
Groter is niet altijd beter, sommige mixers doen het dan niet goed als je (normale) te kleine porties maakt dus lees ook vooral veel reviews daarover. Bij sommige is dat geen probleem en die doen het ook goed bij kleinere porties, maar dat is niet voor allemaal zo.
Volgende keerquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Valt te verwachten hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geweldige timing om weer in dit topic te kijken
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Mum! Mum! Mummy! Mommy! Momma! Loïs!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.bosch-home.nl(...)s/mum-keukenmachines
je wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen toch even je baarmoedersnuitje checken.
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe bandjes op de fiets rijden fijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch wel 1-2x per week. Maar zou 'm in een kast zetten want er staat al genoeg op het aanrecht![]()
Misschien heeft @:ygritte er eentje? Dat lijkt me wel iemand ervoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik wel weer moeten doenEnige wat ik deed voor ik griep kreeg naast letten op eten was wandelen. Naar de sportschool word 'm sowieso niet
Oh das vervelend. En bv een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.
Zou t wat uitmakenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.
Zou dat best handig vindenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, hé. KitchenAid.
Erg fijn en degelijk tot nu toe. En het feit dat ze nog net niet een accessoire maken om de was mee op te vouwen is ook wel tof.
Oeiquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.
Allemaal Timmerfrans stemmenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
“Meest rechtse kabinet ooit”![]()
Dankjewel Greet, Rutte 5 is een topsucces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |